Permalänk
Medlem

Blue Mo-Fi (Såld)

Hejsan!

Det är nu så att jag köpte en bundle där jag både fick med en Blue Yeti samt Blue Mo-Fi hörlurar. Efter lite test så känns hörlurarna inte något för mig då dem är hyffsat tunga (van vid väldigt lätta sedan tidigare). Vill behålla Blue Yeti'n så tänker att jag lägger ut en annons ifall någon på Sweclockers är sugen på att köpa innan jag skickar tillbaka både Blue Yeti'n samt Blue Mo-Fi'n

Ljudet går absolut inte att klaga på och amplifiern som är inbyggd gör att hela ljudupplevelsen blir bättre än mitt tidigare headset. Men efter lite grubblande har jag bestämt mig för att sälja vidare headsetet till någon som vill köpa. (Kommer behålla Blue Yetin)
Jag är inte något vidare på ljud och sånt så ifall ni vill ha en recension sök upp på youtube eller dylikt

Billigast på prisjakt är cirka 3500kr https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2863438

Mer information om headsetet går att kolla på https://www.maxgaming.se/tradbundna-horlurar/mo-fi-headphones...

Headsetet är bara testat i några timmar och sedan inpacketerade i boxen som allt kom i.

Det som ingår är föjande
- MoFi around-ear hörlurar
- 3,5 mm kabel till hörlurarna (3 m)
- USB laddkabel (1 m)
- Apple ljudkabel med fjärrkontroll (1,2 m)
- 3,5 till 6,35 mm adapter
- Förvaring för hörlurarna (läderpåse)

Går i skola i Göteborg så kan mötas upp på Centralen eller liknande och ifall ni vill testa hörlurarna innan köp så går det bra att göra det.
Kan även skicka hörlurarna men då får köparen stå för frakten.

Hörlurarna är köpta den 3 septemper 2018 och har kvar kvittot som kom elektroniskt.

Är öppen för bud men tänker att jag kan starta upp en budgivning ifall flera personer är intresserade.

Ifall headsetet inte köps innan den 14 så kommer jag att skicka tillbaka både headsetet och mikrofonen

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB

Permalänk
Medlem

Om man kan få lurarna för 800kr + frakt så tar jag gärna och köper den.

Visa signatur

|CPU: Ryzen 7 2700X | MB: ASUS ROG CROSSHAIR VII HERO (WI-FI) |RAM: G.Skill TridentZ RGB DDR4-3200 C16 QC - 32GB |GPU: Nvidia GTX 970 |PSU: be quiet! Dark Power Pro 11 850W |Kylare: Wraith Prism |Fläktar: be quiet! 140mm x2|Burk: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Svart |SSD: Samsung 970 EVO 1TB |Lagring: Western Digital 3TB |Tangentbord: Logitech G910 ORION |Mus: Logitech G Pro |Headset: Plantronics RIG 500E

Permalänk
Medlem

@Dany.G: Noterat

Har inte sålt några saker tidigare så vad menar du med 800kr + frakt?

Att du betalar 800kr för Headsetet och frakten eller att frakten ingår i priset?

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av J4N50N:

@Dany.G: Noterat

Har inte sålt några saker tidigare så vad menar du med 800kr + frakt?

Att du betalar 800kr för Headsetet och frakten eller att frakten ingår i priset?

Han menar att han betalar 800 för hörlurarna o frakten separat. Det är vad det iaf menas med det där 🙂

Permalänk
Medlem

ja, det jag menar är 800kr för hörlurarna och så betalar jag frakt kostnaden.

Visa signatur

|CPU: Ryzen 7 2700X | MB: ASUS ROG CROSSHAIR VII HERO (WI-FI) |RAM: G.Skill TridentZ RGB DDR4-3200 C16 QC - 32GB |GPU: Nvidia GTX 970 |PSU: be quiet! Dark Power Pro 11 850W |Kylare: Wraith Prism |Fläktar: be quiet! 140mm x2|Burk: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Svart |SSD: Samsung 970 EVO 1TB |Lagring: Western Digital 3TB |Tangentbord: Logitech G910 ORION |Mus: Logitech G Pro |Headset: Plantronics RIG 500E

Permalänk
Medlem

@J4N50N: Ifall jag inte får något högre bud innan klocka 21:00 ikväll så får Dany.G Hörlurarna för 800kr + frakt

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB