Corsair HD fläktar + Commander pro, Blackberry Classic Q20, retro delar

Permalänk
Medlem

Corsair HD fläktar + Commander pro, Blackberry Classic Q20, retro delar

Hej allihopa!

Efter städning hittade jag lite grejer som bara ligger och samlar damm.

1. Corsair fläktar: 4 x HD120, 3 x HD140, Commander Pro och lightning node. Allt är i original förpackning och allt fungerar som det ska. Man kan se på bilderna hur det såg ut i min dator. Enligt Prisjakt är nypris för allt 2538kr. Jag vill helst sälja allt som ett paket och vill ha 1000Kr.

2. BlackBerry Classic Q20. I nyskick. Köpt i Tyskland men är olåst. Allt fungerar som det ska. Har inte original låda eller laddare men en micro usb kabel som fungerar lika bra som original följer med.
Pris: 1000Kr eller bud.

3. Retro dator delar: ASUS P5Q-e + Xeon X5482 (Moddat så att det passar i LGA775) + Core2Duo E8400 (original CPU Kylare följer med) + 4x2GB Corsair XMS DDR2 800Mhz + 4x2GB G.skill DDR2 1066Mhz. Allt är i bra skick och fungerar.
Pris: 800Kr.

Jag väljer vem jag vill sälja till eller inte sälja alls.
Finns att hämta i Värnamo men kan eventuellt skicka eller mötas upp.. Köparen står för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000kr för alla corsairgrejer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Godwulf:

Hej allihopa!

Efter städning hittade jag lite grejer som bara ligger och samlar damm.

1. Corsair fläktar: 4 x HD120, 3 x HD140, Commander Pro och lightning node. Allt är i original förpackning och allt fungerar som det ska. Man kan se på bilderna hur det såg ut i min dator. Enligt Prisjakt är nypris för allt 2538kr. Jag vill helst sälja allt som ett paket och vill ha 1000Kr.

2. BlackBerry Classic Q20. I nyskick. Köpt i Tyskland men är olåst. Allt fungerar som det ska. Har inte original låda eller laddare men en micro usb kabel som fungerar lika bra som original följer med.
Pris: 1000Kr eller bud.

3. Retro dator delar: ASUS P5Q-e + Xeon X5482 (Moddat så att det passar i LGA775) + Core2Duo E8400 (original CPU Kylare följer med) + 4x2GB Corsair XMS DDR2 800Mhz + 4x2GB G.skill DDR2 1066Mhz. Allt är i bra skick och fungerar.
Pris: 800Kr.

Jag väljer vem jag vill sälja till eller inte sälja alls.
Finns att hämta i Värnamo men kan eventuellt skicka eller mötas upp.. Köparen står för frakten.

Läs hela annonsen här

Finns Blackberryn kvar?

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Finns Blackberryn kvar?

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Den finns kvar.

Permalänk
Medlem

hej,kan ta fläktarna för 900kr// hela paketet med fläktarna

Permalänk

Kan ge 1000kr plus frakt om du vill skicka corsair-kitet. Om det finns kvar det vill säga.🙂

Permalänk
Medlem

Corsair grejer sold till @employed.