Permalänk
Medlem

[Defekt] Xiaomi Mi Mix 2S

Ser om det är någon sugen på en billig lur.

Det började med glaset till linsen gick sönder från en början och jag skulle lagat det för en billig peng. Men så gled dessvärre telefonen av från barnvagnen och hela display/digitizer gav upp. Lite kantsött, skal har använts. Är väl 6GB RAM och 64GB Minne om jag inte missminner mig.

Delarna för att åtgärda detta är däremot inte dyra, men jag beställde ändå en ny Redmi K20 Pro.
Camera Glass
LCD Screen Digitizer

Köpt 2018-05-22 från Mi Store.
Så är det nå av intresse kör vi budstart 500kr?
Köpare står för eventuell frakt.

MVH

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Medlem

Börjar med 500kr+frakt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@nrj: Bud noterat!
Håller annonsen uppe till kl 12 imorgon iallafall.
Ska börja kika på hur jag får återställt luren på nått vis eller bara be om att köparen inte fuckar med någon känslig information på mobilen

Skickas antingen i PostNord Blå påse S (42kr, ej spårning) eller Skicka Lätt 1kg (63kr, spårning)

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Medlem

Jag funderade också på det men återställer den givetvis först om jag lyckas laga den.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kewmify:

Ser om det är någon sugen på en billig lur.

Det började med glaset till linsen gick sönder från en början och jag skulle lagat det för en billig peng. Men så gled dessvärre telefonen av från barnvagnen och hela display/digitizer gav upp. Lite kantsött, skal har använts. Är väl 6GB RAM och 64GB Minne om jag inte missminner mig.

Delarna för att åtgärda detta är däremot inte dyra, men jag beställde ändå en ny Redmi K20 Pro.
Camera Glass
LCD Screen Digitizer

Köpt 2018-05-22 från Mi Store.
Så är det nå av intresse kör vi budstart 500kr?
Köpare står för eventuell frakt.

MVH

Läs hela annonsen här

Har inget med tråden att göra men vart ifrån köpte du din xiaomi redmi k20 pro? Och hur mycket betalade du, hur mycket tull och moms fick du betala?

Skickades från m.sweclockers.com