Bytes Ngn som köpte QE65q90t (ev 95t) fick backning hemma och vill byta till QE55Q95T?

Permalänk
Medlem

Bytes Ngn som köpte QE65q90t (ev 95t) fick backning hemma och vill byta till QE55Q95T?

Hej!

Jag köpte min Samsung QE55Q95T på Hifi-klubbens 40 years erbjudande i helgen. Så himla bra priser och snyggt rekommenderat av chief wiggum i fyndtråden. (Tack)

Jag får min tv senare i september.

Jag funderar på om jag skulle satsat på QE65Q90T istället (eller ev 95T men den blir nog för dyr).

Om någon i skåneland köpte 65" och tycker att det blev för mycket /dyrt (eller mer troligt partner tycker det skulle jag kunna tänka mig att diskutera byte (oöppnat preliminärt) med typ mellanskillnaden från kampanjen emellan.

Kan även fundera på att byta mot QE65Q80T men då får det diskuteras lite hur pengarna går.

95T är tunnare än 80t varianterna och har till skillnad från de andra modellerna oneconnect boxen vilket är extremt diskret och snyggt, särskilt om man väggmonterar. Ytterligare ett argument om någon nu tycker 65" blev stort.

Vi får så klart lösa kampanjen rätt också.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan du inte bara avbeställa och beställa en på nytt?
Edit: det var inget. Erbjudandet har visst gått ut. Hade den modellen du efterfrågar i kundvagnen med rabatten aktiverad. Men först när man skulle betala, då ändrades priset.

Permalänk
Medlem

Eller hur

Skrivet av Specias:

Kan du inte bara avbeställa och beställa en på nytt?
Edit: det var inget. Erbjudandet har visst gått ut. Hade den modellen du efterfrågar i kundvagnen med rabatten aktiverad. Men först när man skulle betala, då ändrades priset.

Försökte men som du skrev det gällde bara i helgen. Tack för engagemanget ändå.
/ Magnus

Permalänk
Medlem
Skrivet av askerone:

Försökte men som du skrev det gällde bara i helgen. Tack för engagemanget ändå.
/ Magnus

Ingen fara. Hade jag varit du hade jag helt enkelt frågat hifi-klubben om de kan vara schyssta och skapa en kod för dig så att du kan avbeställa och köpa den större tv:n istället.. känns som att de borde kunna vara schyssta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Ingen fara. Hade jag varit du hade jag helt enkelt frågat hifi-klubben om de kan vara schyssta och skapa en kod för dig så att du kan avbeställa och köpa den större tv:n istället.. känns som att de borde kunna vara schyssta!

Tack för tipset. I fyndtråden fanns Robert som jobbade på HIFI-klubben som supportade lite från sidan utanför sitt egentliga uppdrag vilket var juste så jag skickade till honom och hans butik på HIFI-klubben nu så får vi se vad som händer.
/ Magnus

Permalänk
Medlem
Skrivet av askerone:

Tack för tipset. I fyndtråden fanns Robert som jobbade på HIFI-klubben som supportade lite från sidan utanför sitt egentliga uppdrag vilket var juste så jag skickade till honom och hans butik på HIFI-klubben nu så får vi se vad som händer.
/ Magnus

Håller tummarna

Permalänk
Medlem

Om någon annan vill testa att byta modell fick jag, ganska väntat, tyvärr nej från hifi-klubben.