3080/3090 samt rimligt prissatta 3080TI i lager [diskussionstråd]

Permalänk
Skrivet av rabbe_1:

https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/grafikkort/nvidi... <-- I lager 8/1-21. Beställde precis ett så får vi se om det dyker in då.

Beställde den, i orderbekräftelsen står det "Ordern kommer att levereras under perioden 2021-01-08 - 2021-01-15". Hoppas på det och att min Ryzen cpu kommer i Januari också.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify 2 ModerKort: MSI Mag Mortar B550M WiFi Processor: AMD Ryzen 5 5600X RAM:32GB Corsair vengence @3200MHZ Grafikkort: ASUS RTX 3080 TUF OC Nätdel:Corsair RM850 850W Lagring:|Samsung 970 EVO Plus 500GB | Kingston 250 GB SSD | Samsung 850 EVO 250GB |Samsung 750 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Är TUF nåt speciellt med?

Mja kollar man testerna här på Sweclockers så verkar det ligga etta iaf Mest glad över att få tag på ett kort överhuvudtaget.

Visa signatur

Burk: Corsair 4000d Airflow | AMD 5600x | ASUS 3080 TUF OC | Samsung 840 EVO x2, Samsung NVMe 970 | Citera för svar.

Permalänk
Skrivet av rabbe_1:

https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/grafikkort/nvidi... <-- I lager 8/1-21. Beställde precis ett så får vi se om det dyker in då.

La också en beställning. Den har ju bara gått att bevaka innan eller hur?

Visa signatur

Ryzen 7 3700X - Asus TUF RTX 3080 OC - Gigabyte X570 UD - Corsair Vengeance 16GB 3600MHz - Kingston SSD A2000 1TB - Samsung SSD 850 Evo 500GB - Fractal Design Define R4

Permalänk
Skrivet av discoliciouz:

La också en beställning. Den har ju bara gått att bevaka innan eller hur?

Japp, hade bevakning på både OC och non-OC. Fick aldrig något mail utan hade bara ren tur att jag var inne och kollade

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify 2 ModerKort: MSI Mag Mortar B550M WiFi Processor: AMD Ryzen 5 5600X RAM:32GB Corsair vengence @3200MHZ Grafikkort: ASUS RTX 3080 TUF OC Nätdel:Corsair RM850 850W Lagring:|Samsung 970 EVO Plus 500GB | Kingston 250 GB SSD | Samsung 850 EVO 250GB |Samsung 750 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av discoliciouz:

La också en beställning. Den har ju bara gått att bevaka innan eller hur?

Jo jag tror det. Noterade bara att den stod i lager 8/1 så slog till..

Visa signatur

Burk: Corsair 4000d Airflow | AMD 5600x | ASUS 3080 TUF OC | Samsung 840 EVO x2, Samsung NVMe 970 | Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Komplett har inkommande zotac 3080 amp holo. Registrerat som i lager men går inte att beställa än, de brukar släppa korten runt 13-14.

https://www.komplett.se/product/1170425/datorutrustning/dator...

Permalänk

Shit, superdåligt bemötande av NoN's kundtjänst precis. Jag chattade med supporten och frågade angående Strix OC, om leveransen imorgon. Supporten säger att det inte finns något leveransdatum, varpå jag påpekar att det faktiskt stod 2012-12-23 och att flera på Sweclockers intygar detsamma. Får ett snorkigt svar att "vad folk på sweclockers säger får stå för dem".

Jag föreslår att följande har hänt: Anledningen till att det inte finns ett bekräftat leveransdatum är för att det gäller för nästa leverans, alltså utöver de korten som kommer imorgon eftersom att de redan är slutsålda. Detsamma hände ju med Suprim X, där man kunde beställa kort ett tag för att sedan övergå till "meddela mig" eller vad nu NoN har för slags knapp när kortet är slut. De som hann beställa fick ju mycket riktigt sina kort, så jag antar att det kommer bli samma med Strix OC.

Fick ytterligare ett jävligt drygt svar som i princip löd "Du har fått information av mig, den får du göra som du vill med. Men jag ser på hemsidan att det inte finns ett bekräftat leveransdatum". Varpå jag ställer mig lite frågande till att supporten bara kan se exakt samma info som oss, de måste ju kunna se mer än att kolla på hemsidan?

Får snorkigt svar nummer 3: "Vi kommer tyvärr inte längre i diskussionen, ha en fin jul!" Och sen var den chatten slut

Vissa borde helt enkelt inte jobba med kundtjänst.

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Skrivet av Alexusswe:

Japp, hade bevakning på både OC och non-OC. Fick aldrig något mail utan hade bara ren tur att jag var inne och kollade

Otippat att man inte fick något mail från sin bevakning Jaha, gissningsvis så fick NoN precis bekräftat att dom får en leverans av dessa kort i januari.. Då borde man stå rätt långt fram i kön om man la en beställning nu med andra ord. Men det är väl inget som man kommer få reda på om man ringer deras support...

Visa signatur

Ryzen 7 3700X - Asus TUF RTX 3080 OC - Gigabyte X570 UD - Corsair Vengeance 16GB 3600MHz - Kingston SSD A2000 1TB - Samsung SSD 850 Evo 500GB - Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Bokade precis ett Geforce RTX 3080 ROG STRIX GAMING 10G på NON.
Vill vara säker på att få ett kort utan coil whine.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Skrivet av Vintervilan:

Shit, superdåligt bemötande av NoN's kundtjänst precis. Jag chattade med supporten och frågade angående Strix OC, om leveransen imorgon. Supporten säger att det inte finns något leveransdatum, varpå jag påpekar att det faktiskt stod 2012-12-23 och att flera på Sweclockers intygar detsamma. Får ett snorkigt svar att "vad folk på sweclockers säger får stå för dem".

Jag föreslår att följande har hänt: Anledningen till att det inte finns ett bekräftat leveransdatum är för att det gäller för nästa leverans, alltså utöver de korten som kommer imorgon eftersom att de redan är slutsålda. Detsamma hände ju med Suprim X, där man kunde beställa kort ett tag för att sedan övergå till "meddela mig" eller vad nu NoN har för slags knapp när kortet är slut. De som hann beställa fick ju mycket riktigt sina kort, så jag antar att det kommer bli samma med Strix OC.

Fick ytterligare ett jävligt drygt svar som i princip löd "Du har fått information av mig, den får du göra som du vill med. Men jag ser på hemsidan att det inte finns ett bekräftat leveransdatum". Varpå jag ställer mig lite frågande till att supporten bara kan se exakt samma info som oss, de måste ju kunna se mer än att kolla på hemsidan?

Får snorkigt svar nummer 3: "Vi kommer tyvärr inte längre i diskussionen, ha en fin jul!" Och sen var den chatten slut

Vissa borde helt enkelt inte jobba med kundtjänst.

Bra hjälp du fick! Det är helt otroligt hur dom inte kan svara på dessa frågor. Det känns som att dom sitter på mindre information än vad vi gör. Bisarrt.

Visa signatur

Ryzen 7 3700X - Asus TUF RTX 3080 OC - Gigabyte X570 UD - Corsair Vengeance 16GB 3600MHz - Kingston SSD A2000 1TB - Samsung SSD 850 Evo 500GB - Fractal Design Define R4

Permalänk

https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/grafikkort/nvidi...

Nu går det inte att lägga beställning på 3080 TUF OC från NoN längre. Då fick dom väl ett gäng med ordrar som täcker den eventuella leveransen i januari då.

Visa signatur

Ryzen 7 3700X - Asus TUF RTX 3080 OC - Gigabyte X570 UD - Corsair Vengeance 16GB 3600MHz - Kingston SSD A2000 1TB - Samsung SSD 850 Evo 500GB - Fractal Design Define R4

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Vintervilan:

Shit, superdåligt bemötande av NoN's kundtjänst precis. Jag chattade med supporten och frågade angående Strix OC, om leveransen imorgon. Supporten säger att det inte finns något leveransdatum, varpå jag påpekar att det faktiskt stod 2012-12-23 och att flera på Sweclockers intygar detsamma. Får ett snorkigt svar att "vad folk på sweclockers säger får stå för dem".

Jag föreslår att följande har hänt: Anledningen till att det inte finns ett bekräftat leveransdatum är för att det gäller för nästa leverans, alltså utöver de korten som kommer imorgon eftersom att de redan är slutsålda. Detsamma hände ju med Suprim X, där man kunde beställa kort ett tag för att sedan övergå till "meddela mig" eller vad nu NoN har för slags knapp när kortet är slut. De som hann beställa fick ju mycket riktigt sina kort, så jag antar att det kommer bli samma med Strix OC.

Fick ytterligare ett jävligt drygt svar som i princip löd "Du har fått information av mig, den får du göra som du vill med. Men jag ser på hemsidan att det inte finns ett bekräftat leveransdatum". Varpå jag ställer mig lite frågande till att supporten bara kan se exakt samma info som oss, de måste ju kunna se mer än att kolla på hemsidan?

Får snorkigt svar nummer 3: "Vi kommer tyvärr inte längre i diskussionen, ha en fin jul!" Och sen var den chatten slut

Vissa borde helt enkelt inte jobba med kundtjänst.

Hehe, dom kan ju försöka förklara bort orderbekräftelsen man får på mail.
Mitt ser ut såhär:

Du kan ju kolla på din om det är samma sak där!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vintervilan:

Shit, superdåligt bemötande av NoN's kundtjänst precis. Jag chattade med supporten och frågade angående Strix OC, om leveransen imorgon. Supporten säger att det inte finns något leveransdatum, varpå jag påpekar att det faktiskt stod 2012-12-23 och att flera på Sweclockers intygar detsamma. Får ett snorkigt svar att "vad folk på sweclockers säger får stå för dem".

Jag föreslår att följande har hänt: Anledningen till att det inte finns ett bekräftat leveransdatum är för att det gäller för nästa leverans, alltså utöver de korten som kommer imorgon eftersom att de redan är slutsålda. Detsamma hände ju med Suprim X, där man kunde beställa kort ett tag för att sedan övergå till "meddela mig" eller vad nu NoN har för slags knapp när kortet är slut. De som hann beställa fick ju mycket riktigt sina kort, så jag antar att det kommer bli samma med Strix OC.

Fick ytterligare ett jävligt drygt svar som i princip löd "Du har fått information av mig, den får du göra som du vill med. Men jag ser på hemsidan att det inte finns ett bekräftat leveransdatum". Varpå jag ställer mig lite frågande till att supporten bara kan se exakt samma info som oss, de måste ju kunna se mer än att kolla på hemsidan?

Får snorkigt svar nummer 3: "Vi kommer tyvärr inte längre i diskussionen, ha en fin jul!" Och sen var den chatten slut

Vissa borde helt enkelt inte jobba med kundtjänst.

Tror kundtjänsterna rent alltmänt är less på alla frågor kring 3080. Men oavsett det så ska dom vara trevliga såklart.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Palit GeForce RTX 3080 GameRock 10GB beställd 2020-12-07 14:53, ska ha fått den nu av Webhallen. Jag har nu lyckats få tag på hela fyra Palit 3080-kort (tre GamingPro). Ett tips till er som ännu inte fått är att boka flera kort på Webhallen och hoppas du får något.

Jag har inget att skämmas för, har faktiskt väntat på ett Zotac Trinity sen releasedagen och ett TUF non-OC sedan 30 september ifall Zotac inte skulle leverera något. Till slut har jag haft tur och tjänat en liten hacka. Sen så har jag lagt ner tid och pengar på att ta mig till deras butik som är i en annan stad.

Permalänk
Skrivet av huttala:

Hehe, dom kan ju försöka förklara bort orderbekräftelsen man får på mail.
Mitt ser ut såhär:
https://i.imgur.com/E9sp0CT.png

Du kan ju kolla på din om det är samma sak där!

Haha, snyggt! Det hade jag missat. Den printscreenen hade vart fin att slänga upp när man blir bemött så Såg att det stod samma i mitt mail. Bara att hålla tummarna då.

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem
Skrivet av jorgen69:

Bokade precis ett Geforce RTX 3080 ROG STRIX GAMING 10G på NON.
Vill vara säker på att få ett kort utan coil whine.

Fick inte du tag på ett Aorus Xtreme?

Visa signatur

R7 5800X3D | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | EVGA RTX 3070 FTW3 | Samsung 980 Pro 2TB

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Medlem
Skrivet av discoliciouz:

https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/grafikkort/nvidi...

Nu går det inte att lägga beställning på 3080 TUF OC från NoN längre. Då fick dom väl ett gäng med ordrar som täcker den eventuella leveransen i januari då.

Jag håller tummarna för er. Men bli inte förvånad om leveransen blir uppskjuten, så ha inte för höga förhoppningar bara.
(Hade själv en order på 3070 tuf oc som jag avbokade pga detta).

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL14 Trident Z RGB | Samsung 970 EVO Plus 500GB M.2 SSD | Gigabyte GeForce RTX 2070 SUPER 8GB GAMING OC | NZXT H510 | Corsair RM850x 850W | MSI MAG CORELIQUID 240R V2

Permalänk
Medlem

Wohoo! \o/

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Skrivet av Fortitude:

Jag håller tummarna för er. Men bli inte förvånad om leveransen blir uppskjuten, så ha inte för höga förhoppningar bara.
(Hade själv en order på 3070 tuf oc som jag avbokade pga detta).

Nej det är inga höga förhoppningar här. Känns lika troligt att få ett Zotac eller Palit från Webhallen. Jag tar det första som kommer om det ens kommer något.

Visa signatur

Ryzen 7 3700X - Asus TUF RTX 3080 OC - Gigabyte X570 UD - Corsair Vengeance 16GB 3600MHz - Kingston SSD A2000 1TB - Samsung SSD 850 Evo 500GB - Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Fick bekräftelse att TUF-kortet från NoN levereras mellan 8/1 - 15/1 så håller tummarna!

Visa signatur

Burk: Corsair 4000d Airflow | AMD 5600x | ASUS 3080 TUF OC | Samsung 840 EVO x2, Samsung NVMe 970 | Citera för svar.

Permalänk

Vad är chansen att man har fått en oöppnad paket när man beställer en MSI GeForce RTX 3090 GAMING X TRIO 24GB den 13/12 och får den skickat den 15/12 från webhallen?
Själva kortets paket hade ingen plast runt (som denna https://www.youtube.com/watch?v=lmqcKt8Ig68) och grafikkortet var lite dammigt vid fläktarna.
Skriver här på grund av att WH:s svar dröjer länge och vill se om det finns några som har fått en MSI 3090 TRIO och har haft samma upplevelse som mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av christoss:

Vad är chansen att man har fått en oöppnad paket när man beställer en MSI GeForce RTX 3090 GAMING X TRIO 24GB den 13/12 och får den skickat den 15/12 från webhallen?
Själva kortets paket hade ingen plast runt (som denna https://www.youtube.com/watch?v=lmqcKt8Ig68) och grafikkortet var lite dammigt vid fläktarna.
Skriver här på grund av att WH:s svar dröjer länge och vill se om det finns några som har fått en MSI 3090 TRIO och har haft samma upplevelse som mig.

Plast runt kartongen känner jag inte igen. Men skiljer sig kanske från tillverkare.
Däremot ska ju fläktarna inte vara dammiga.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av icogniito:

Fick inte du tag på ett Aorus Xtreme?

Jag ska ner och hämta det om en stund men man vet aldrig om det är defekt.
Har du fått ditt?

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Skrivet av rabbe_1:

Fick bekräftelse att TUF-kortet från NoN levereras mellan 8/1 - 15/1 så håller tummarna!

Jag fick också det men det säger ju egentligen inte så mycket. Dom kan ju bara skjuta upp det. Men man kan ju hoppas.

Visa signatur

Ryzen 7 3700X - Asus TUF RTX 3080 OC - Gigabyte X570 UD - Corsair Vengeance 16GB 3600MHz - Kingston SSD A2000 1TB - Samsung SSD 850 Evo 500GB - Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av christoss:

Vad är chansen att man har fått en oöppnad paket när man beställer en MSI GeForce RTX 3090 GAMING X TRIO 24GB den 13/12 och får den skickat den 15/12 från webhallen?
Själva kortets paket hade ingen plast runt (som denna https://www.youtube.com/watch?v=lmqcKt8Ig68) och grafikkortet var lite dammigt vid fläktarna.
Skriver här på grund av att WH:s svar dröjer länge och vill se om det finns några som har fått en MSI 3090 TRIO och har haft samma upplevelse som mig.

Plast har typ inga kort idag i sverige, miljöregler osv. men att kortet är dammigt innebär att någon har naffsat på det!

Visa signatur

i9-10900ks 5.2 Ghz @ 1.4Vcore, Nvidia RTX 3090, 32GB DDR4 4100Mhz CL15

Permalänk
Medlem
Skrivet av jorgen69:

Jag ska ner och hämta det om en stund men man vet aldrig om det är defekt.
Har du fått ditt?

Ligger hos ombud nu, ska hämta det efter jobbet.

Visa signatur

R7 5800X3D | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | EVGA RTX 3070 FTW3 | Samsung 980 Pro 2TB

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Medlem
Skrivet av christoss:

Vad är chansen att man har fått en oöppnad paket när man beställer en MSI GeForce RTX 3090 GAMING X TRIO 24GB den 13/12 och får den skickat den 15/12 från webhallen?
Själva kortets paket hade ingen plast runt (som denna https://www.youtube.com/watch?v=lmqcKt8Ig68) och grafikkortet var lite dammigt vid fläktarna.
Skriver här på grund av att WH:s svar dröjer länge och vill se om det finns några som har fått en MSI 3090 TRIO och har haft samma upplevelse som mig.

Satt tejpen fast på antistat påsen som den ska göra?

Låter som ett retur ex.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Skrivet av Vintervilan:

Shit, superdåligt bemötande av NoN's kundtjänst precis. Jag chattade med supporten och frågade angående Strix OC, om leveransen imorgon. Supporten säger att det inte finns något leveransdatum, varpå jag påpekar att det faktiskt stod 2012-12-23 och att flera på Sweclockers intygar detsamma. Får ett snorkigt svar att "vad folk på sweclockers säger får stå för dem".

Jag föreslår att följande har hänt: Anledningen till att det inte finns ett bekräftat leveransdatum är för att det gäller för nästa leverans, alltså utöver de korten som kommer imorgon eftersom att de redan är slutsålda. Detsamma hände ju med Suprim X, där man kunde beställa kort ett tag för att sedan övergå till "meddela mig" eller vad nu NoN har för slags knapp när kortet är slut. De som hann beställa fick ju mycket riktigt sina kort, så jag antar att det kommer bli samma med Strix OC.

Fick ytterligare ett jävligt drygt svar som i princip löd "Du har fått information av mig, den får du göra som du vill med. Men jag ser på hemsidan att det inte finns ett bekräftat leveransdatum". Varpå jag ställer mig lite frågande till att supporten bara kan se exakt samma info som oss, de måste ju kunna se mer än att kolla på hemsidan?

Får snorkigt svar nummer 3: "Vi kommer tyvärr inte längre i diskussionen, ha en fin jul!" Och sen var den chatten slut

Vissa borde helt enkelt inte jobba med kundtjänst.

Sjukt dåligt av NoN att skriva sådär. Tycker det är helt sjukt om dom enbart kan få fram samma info som vi.

Vi får hoppas att vi som hann beställa igår får notis imorgon om att korten kommit

Visa signatur

Intel i7 10700k @ 5.1GHz | Arctic Liquid Freezer II 360mm | ASUS Rog Strix RTX 3080 OC | Kingston Fury 32GB DDR4 3600 MHz | MSI MAG Z490 Tomahawk | Kingston A2000 1TB M.2 NVMe | Corsair RM850X 850W v2 | Phanteks Eclipse P500A D-RGB Black | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165 Hz

Permalänk
Skrivet av jorgen69:

Satt tejpen fast på antistat påsen som den ska göra?

Låter som ett retur ex.

Vill minnas att tejpen satt bra. Reaktionen var mest på att jag fick ett 3090 efter 2 dagars beställning när marknaden ser ut som det gör. Här har man en bild på det jag kallar för dammig.
https://i.imgur.com/Icx9LRL.jpg

Vill också säga att jag har ännu inte fått svar från WH kring detta men skadar inte att få lite info härifrån också.

Permalänk

Jag smög dit och såg att det fanns 1st i lager som jag köpte på faktura.
Nästan så jag ångrade mig då jag hellre köper av en större aktör, eller en liten nära mig.
Men nu har inget hänt ändå, inget bekräftelsemail eller liknande så får se hur det gick

EDIT: Jo då! "Behandlas" står det på ordern, och nu finns inget kvar i lager. Så kanske kanske...