Köpråd: Soundbar till en nyköpt LG CX

Permalänk
Medlem

Köpråd: Soundbar till en nyköpt LG CX

Hejsan!

Såsom rubriken lyder så letar jag efter en bra soundbar till min LG CX

Så ge mig era bästa tips! Har kollat mycket på Samsungs Q950 till Q800 och LGs egna men vill höra era åsikter på de och kanske andra soundbars som skulle passa till tvn

Enda jag vill har är dolby atmos och bara själva soundbaren, subwoofer och inga extra högtalare

Tack förhand

Permalänk
Medlem

Om du ändå kikar på Q950 kanske denna kan vara intressant?

https://www.komplett.se/product/917965/tv-ljud-bild/hemmabio/...

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB | 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av joeldeluxe:

Om du ändå kikar på Q950 kanske denna kan vara intressant?

https://www.komplett.se/product/917965/tv-ljud-bild/hemmabio/...

Inte så pjåkigt! Finns många godingar, speciellt nu på BF när man vill slå till!

Undrar också hur stor skillnaden det är på Q950 och Q800 om man bortser från de extra högtalarna? det är ju en stor prisskilllnad på de (8990 - 4990)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yaxer:

Inte så pjåkigt! Finns många godingar, speciellt nu på BF när man vill slå till!

Undrar också hur stor skillnaden det är på Q950 och Q800 om man bortser från de extra högtalarna? det är ju en stor prisskilllnad på de (8990 - 4990)

När det gäller soundbar så skulle jag definitivt säga att du får det du betalar för! Har du budgeten så ta den dyrare, den är förmodligen bättre

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB | 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av joeldeluxe:

När det gäller soundbar så skulle jag definitivt säga att du får det du betalar för! Har du budgeten så ta den dyrare, den är förmodligen bättre

Hehe, jag förstår! Kan också tillägga är att den kommer användas mest för stream via plex, netflix mm och ps5 spelandet. Så man vill ju har bra ljud för just det