Tröttnat på att coinbase tar över 2 månader för en verifiering, alternativ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaInT:

Senast jag använde Binance, kanske ett halvår sedan, var deras fasta avgift 10 gånger högre än den Coinbase hade, och procentsatsen de tog var även den högre.

Hmm, det var konstigt. Så vitt jag vet ska de ej ha ändrat avgifterna. Men jag kan inte svära på att det.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Hmm, det var konstigt. Så vitt jag vet ska de ej ha ändrat avgifterna. Men jag kan inte svära på att det.

Tradingavgiften är lägre på Binance, men ska du ta ut coins därifrån så är dom ofta magnituder dyrare än Coinbase Pro.

Visa signatur

7800X3D | RTX 4080 Super | 32GB DDR5 | LG 48 C1 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teval:

Tradingavgiften är lägre på Binance, men ska du ta ut coins därifrån så är dom ofta magnituder dyrare än Coinbase Pro.

Gäller det uttag av valuta också?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Gäller det uttag av valuta också?

Fiat via SEPA till ditt bankkonto? Vet inte vad det senaste är på binance gällande det, vet att vissa tar ut till sitt kontokort men vet inte vilka avgifter de tar för det.
När det gäller SEPA överföringar till Binance så har dom varit avstängda ett bra tag nu, antar att deras bankpartner sa upp samarbetet.

Visa signatur

7800X3D | RTX 4080 Super | 32GB DDR5 | LG 48 C1 OLED

Permalänk
Medlem

Tycker både Coinbase och Binance mest funkar för handel, men när det gäller att ta ut pengar så är det Kraken som gäller. Aldrig några bekymmer, dock Coinbase och Binance har lite för mycket "maintenance" på sina uttag och kan frysa konton lite hur som helst utan någon anledning (iaf inte beskrivande varför). Känns lite sådär om man frågar mig.