Fortnite - Scannade ett skin åt sonen och nu kommer han inte åt sitt konto

Permalänk

Fortnite - Scannade ett skin åt sonen och nu kommer han inte åt sitt konto

Hej!
Igår bad sonen mig scanna ett skin i Fortnight sagt o gjort gjorde jag det. För att komma åt det var man tvungen o ha ett konto i Epicgames vilket hans coronasjuka mamma inte visste att han hade så jag skapade ett i min tfn varpå hans Fortnight loggar ur o nu kommer han inte in igen 😢
O jag kommer inte vidare heller då mitt kreitkort inte godkäns. Det står att något händer om 30 dgr, kan det vara så att allt går tillbaks till sitt ursprung då eller får jag ha en besviken son ett tag?

Rubrik
Permalänk
Medlem
Skrivet av Grillchipsärgott:

Hej!
Igår bad sonen mig scanna ett skin i Fortnight sagt o gjort gjorde jag det. För att komma åt det var man tvungen o ha ett konto i Epicgames vilket hans coronasjuka mamma inte visste att han hade så jag skapade ett i min tfn varpå hans Fortnight loggar ur o nu kommer han inte in igen 😢
O jag kommer inte vidare heller då mitt kreitkort inte godkäns. Det står att något händer om 30 dgr, kan det vara så att allt går tillbaks till sitt ursprung då eller får jag ha en besviken son ett tag?

Lättaste är att kontakta supporten tror jag, vet sonen vilken mail han skapa sitt konto med?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Scanna hur och var?

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@Grillchipsärgott:

Rubrik justerad,
En beskrivande rubrik är A och O för att få rätt hjälp och uppmärksamhet i forumet.

/Moderator

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin