Bilder på ditt senaste inköp (2023) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Ek aio fyndvara hos inet. fick med 2 extra fläktar också.

Fick tyvärr ingen godis

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av nickhe:

https://i.imgur.com/zztgmzB.jpg

Impulsköp Aero så Sportstolar Panorama , Harmon Kardon etc

Jag jobbade i karossverkstaden så jag kanske redan har satt mitt bomärke på den

Jag tänkte också ut och åka men på räsercykeln så jag behövde ett nytt växelöra för det sägs gå både lättare och fortare om man har fungerande växlar.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Nytt bord i köket.
Ny väntar jag bara på stolarna med.
<Uppladdad bildlänk>

Bord från Jysk?

Tycker stolarna var snygga till det bordet.
Matchande dynor vore klockrent.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bonafriss:

Fint köp, vårda den väl 😊

Det är tanken lite blämmor finns som ska fixas men de ska bli en riktigt fin bil!

Skrivet av Dreijer:

Drömbil.

Ohja! Tog mig är att hitta en med panorama

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Köpte en cykel Gravelbike, Trek Checkpoint ALR 5

Blivit en 300km på några 2 veckor redan. Satans skön pryl.

Permalänk
Skrivet av nickhe:

Det är tanken lite blämmor finns som ska fixas men de ska bli en riktigt fin bil!

Ohja! Tog mig är att hitta en med panorama

Säg till när du är i Ale med han, tar gärna en titt.

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Bord från Jysk?

Tycker stolarna var snygga till det bordet.
Matchande dynor vore klockrent.

Stämmer bra!
Jo tycker dom passar bra, men börjar bli lite till åren så köpt nya för att fräscha upp lite

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Lite smått och gott.

  • WiiM Pro-streamer, ska se om den kan ersätta min Mac mini som börjat strula med nätverket

  • Jabra Evolve2 75, TC-lurar. Gratis via jobbet, annars hade jag nog valt något annat. Över förväntan däremot på alla punkter.

  • Leatherman Charge+. Gratis via reklamationsärende. Min nästan 25 år gamla Leatherman pajade och jag fick ut en ny på garantin. Helt otroligt.

  • Ambernic 35XX, bärbar emulator + minneskort så jag kan installera nytt OS.

Permalänk
Medlem

Köpte ett lite bättre kort än mitt 1660 Super. Riktigt nöjd med resultatet. Inget Coilwhine, tyst i drift och helt tyst/svalt i idle
3500:- hos NoN.

Old vs New

Dold text
Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Idag kom 5st ozonair 120 luftrenare, monterade två i ena dojon direkt, tog 10min sedan var luften markant bättre.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Var dags att ta sig i kragen och slänga på sommardäcken, så blev en pallbock från jula Har alltid kört enbart med domkraft men man börjar väll bli vuxen till åren..

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Bildexpert

Efter 1½ år utan bil så gick det inte längre. Fick bli en Yaris Y20, hybrid från 2019. Höger front ska bytas och därefter ska bilen rekondas, tvättas etc förstås. Sedan blir det åka av.

Permalänk
Medlem

Teknikinköp! (Och mat som kommer serveras den närmaste tiden...) 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Razken:

Teknikinköp! (Och mat som kommer serveras den närmaste tiden...) 😂
https://i.imgur.com/aQLwL3k.jpg

Så dyrt grafikkort då får man köpa/äta billig mat sedan ?

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Behövde mer utrymme i min Surface Pro 3

Permalänk
Medlem

Strax dax att uppgradera min ena burk som har Intel i7 9700k och gigabyte z390 m gaming till detta på bilden.

Borde ge en bra boost för 6400kr ca och sen får jag tillbaka några kronor när jag säljer Intel prylarna.

Permalänk
Medlem

Fick bli ett lite akut inköp av en steg som fungerar att ställa i trappa för att kunna rengöra frikylan som sitter där. kan verkligen rekommenderas, tar lite plats men väldigt bra funktioner.

Idag kom även arduino Mega + dom "signalförstärkare" som ska användas till slag och spark dock som är under uppbyggnad.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Liten uppgradering.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Haft denna sedan början av april men har inte köpt något annat roligt sedan dess. Tycker verkligen att det är en fantastisk liten maskin. Emulerar mest gamecube till switchspel på den. Den skulle nog kunna ersätta de 2 stationära datorerna jag har om jag dockade den och körde desktopläget. All U need is A steam deck!

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Medlem

Fick bli ett par verktyg!

Permalänk
Medlem

Inet fick in North igen så det blev äntligen ett köp!

Fick däremot ingen pingvinstång… @Inet

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sjoooberg:

Inet fick in North igen så det blev äntligen ett köp!

<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>

Fick däremot ingen pingvinstång… @Inet

Troligtvis så skickades väl chassit i sitt egna emballage, vilket betyder att i så fall hade dom behövt öppna lådan och lägga i.
Kanske hade fått vissa och tro att dom fått ett returnerat chassi.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av Sjoooberg:

Inet fick in North igen så det blev äntligen ett köp!

<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>

Fick däremot ingen pingvinstång… @Inet

Förbannat snyggt chassi det där alltså.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Troligtvis så skickades väl chassit i sitt egna emballage, vilket betyder att i så fall hade dom behövt öppna lådan och lägga i.
Kanske hade fått vissa och tro att dom fått ett returnerat chassi.

Garanterat därför! Hade kunnat klämma in under handtaget Men risken finns väl att vad som helst kan hända i kartongen. Inte hela världen

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sjoooberg:

Garanterat därför! Hade kunnat klämma in under handtaget Men risken finns väl att vad som helst kan hände i kartongen. Inte hela världen

😉

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasStockholm:

Förbannat snyggt chassi det där alltså.

Verkligen. Slutade med en Define 7 för mig men var North jag var mest sugen på. Älskar utseendet men grafikkortet är för långt.

Hade jag handlat idag hade det blivit en North och 4090FE.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo
Spellaptop: Asus ROG Strix G15, 6800H, 16GB, RTX 3070Ti, 1TB NVMe
Övrigt: Dell XPS 13 modell 9310, Apple Macbook Air M1 8GB samt Samsung Galaxy S7 FE, Steam Deck
Dammsamlare: PS5, Switch och Xbox One X
Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Kom 15 signal förstärkare till idag, kan dock inte minnas jag beställt dom så frågan ör om dom råkat skicka dubbla.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

En Lenovo Tab P11 Gen 2, kände att jag behövde en platta så att man kan glo på film och serier när man är ute och flyger. Verkar vara en helt ok platta för rimliga pengar (3,3k ish)

Permalänk
Medlem

Lite nytt till drivaxlarna när jag ändå rivit allting. Dumt att vara dumsnål.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Fick precis hem mitt Dan Case C4-SFX från Caseking. Det osar verkligen kvalitet! Satte det bredvid mitt A4-SFX v.1. det var dags för en uppgradering nu när grafikkorten blivit så stora!

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.