365 rekommenderad ÅF/CSP Stockholm?

Permalänk
Medlem

365 rekommenderad ÅF/CSP Stockholm?

Företaget jag är anställd på överväger att migrera från Google Workspace till Microsoft 365. Söker därför återförsäljare/CSP, med fördel i Stockholm, som kan ta ett möte med en mindre arbetsgrupp hos oss och svara på lite frågor om vad en migrering skulle innebära och innefatta. Någon som sitter på rekommendationer vart vi skall vända oss?

Halva mitt jobb är att hålla koll på vår IT och även om jag är expert på allt inom Mac är jag dålig på infrastruktur, servrar, tjänster etc. Kompetensen bland övriga i arbetsgruppen är alltifrån tidigare projektledare på IT-konsult till personer som knappt förstår skillnaden mellan en webapp och nativ mjukvara, de flesta antagligen någonstans mittemellan.

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Medlem

Atea är väll en av dom större aktörerna som ni skulle kunna kontakta. Men Advania kanske finns i STHLM dom med. Iver vet jag finns och tror dom levererar vad du söker.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BM-Mods:

Atea är väll en av dom större aktörerna som ni skulle kunna kontakta. Men Advania kanske finns i STHLM dom med. Iver vet jag finns och tror dom levererar vad du söker.

Tackar, har skickat förfrågan till alla tre nu, får se när/om de svarar…

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mayhem SWE:

Tackar, har skickat förfrågan till alla tre nu, får se när/om de svarar…

Ingen fara. Då hoppas vi på att du får ett snabbt och bra svar i från någon utav dom

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk

Rekommenderar att kontakta Crayon Sverige. Vet att de kan hjälpa till med sånt här.

Permalänk
Medlem

Rekommenderar Nordlo

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED