Permalänk
Medlem

Sony WH-1000XM3 | 800 kr

Hej

Jag säljer nu "Sony WH-1000XM3. Hörlurarna fungerar som de ska. Kvitto finns för hörlurarna.

Specifikation för produkt:

https://www.sony.se/electronics/horlurar-med-huvudband/wh-100...

Tillbehör följer med vid köp. Köparen står för frakt eller så kan hörlurarna hämtas i Växjö.

Köp av hörlurarna kan göras direkt. 800kr.

Jag säljer även:

Helt ny "SteelSeries QcK Heavy XX-Large". Den är köpt på Inet för 449kr. Priset jag säljer denna musmatta för är 150kr + frakt.

Produktlänk:

https://www.inet.se/produkt/6607536/steelseries-qck-heavy-xx-...

Om ni har några frågor så är det bara att skicka meddelande via PM.

Budgivning startar på 0 kr.

Betalning sker via Swish eller vid hämtning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Grafikkort: GeForce RTX 2080 Ti || Processor: Intel® Core™ i9-9900K@5Ghz || Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ||

Permalänk
Medlem

När köptes lurarna? Hur mycket är de använda? Slitage?

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Nytt bud: 600 kr XM3 + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

När köptes lurarna? Hur mycket är de använda? Slitage?

Hörlurarna är i ett bra skick och de är köpta 2020. Jag kollar upp kvittot lite senare.

Mvh Bernard

Visa signatur

Grafikkort: GeForce RTX 2080 Ti || Processor: Intel® Core™ i9-9900K@5Ghz || Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ||

Permalänk
Medlem

Lägger 200 inkl frakt för mattan

Permalänk
Medlem

700 o frakt för hörlurarna

Permalänk
Medlem

Då jag inte fått svar på PM, så frågar jag här:
-Vad gör hörlurarna för ljud när man slår på/av dom, är det en röst eller ett pip, eller en gitarr (i moll/dur) som JBL har?
-Kan man slå på/av brusreduceringen utan touch?
-Funkar dom till PC och mobil(android) och måste man ha en App, eller är det bara för finjustering av ljudbilden som appen behövs för?

Jag köper dom för 800:- Hämtar/mötas upp, om:
1. Det inte är en röst.
2. Man kan slå på/av brusreducering med en fysisk knapp.
3. Dom funkar till PC & Android och måste inte ha en app även om det kan vara att föredra.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenrisulvfan:

Då jag inte fått svar på PM, så frågar jag här:
-Vad gör hörlurarna för ljud när man slår på/av dom, är det en röst eller ett pip, eller en gitarr (i moll/dur) som JBL har?
-Kan man slå på/av brusreduceringen utan touch?
-Funkar dom till PC och mobil(android) och måste man ha en App, eller är det bara för finjustering av ljudbilden som appen behövs för?

Jag köper dom för 800:- Hämtar/mötas upp, om:
1. Det inte är en röst.
2. Man kan slå på/av brusreducering med en fysisk knapp.
3. Dom funkar till PC & Android och måste inte ha en app även om det kan vara att föredra.

Det är den röstigaste av röster

Permalänk
Medlem

Kan lägga 750 kr + frakt för hörlurarna.

Permalänk
Medlem

**Allt Sålt**

Visa signatur

Grafikkort: GeForce RTX 2080 Ti || Processor: Intel® Core™ i9-9900K@5Ghz || Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ||

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Grafikkort: GeForce RTX 2080 Ti || Processor: Intel® Core™ i9-9900K@5Ghz || Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ||