Permalänk
Medlem

jag funderar starkt på att köpa en sån där arm jag med.. MKT smidigt

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem

Här kommer två bilder på en gravyr jag gjorde för någon minut sen.
Den skall användas till ett moddprojekt av min Shuttleburk som jag även tänkt lägga upp bilder+info om senare när det drar igång.

lite mörk men man ser ju ialf

lite sämre bild men tog med den ialf

hur som hellst så har jag en fråga till dom som ser denna gravyr.
tycker ni jag skall göra mönster även ytterfältet ?? hade tänkt mig göra ungefär sånna här mönster då /\/\/\/\/ runt i hela ytterfältet eller är det bättre som det är nu?

Visa signatur
Permalänk

här kommer mitt bidrag tredje gravyren jag gjort. (modemdödare)

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/gravyr_neji.J...

Visa signatur

"Ta 1x kedja surrad runt 2 individers fötter, 2x dremel och 1x bord + massa prylar släng in ett par skruvade hjärnor och whooops så har vi Wolverin och Mig fastkedjade på DH.." Citat - GoTall

Permalänk
Medlem

Fint allihopa! mycket najs.. kan man gravera med tex en vanlig kniv bara?

Visa signatur

[color="blue"]DET HETER CCFL, INTE NEON[/color].Neon är en ädelgas och används inte i en DATOR.
Har du försökt att söka? :)

Permalänk
Medlem

hehe ytterst tveksamt
men försöka har nog ingen dött av

Visa signatur
Permalänk

för svårt att rista då det bara kommer glida iväg, jag köpte co-tech kopian på classe och den fungerar grymt bra!

Visa signatur

"Ta 1x kedja surrad runt 2 individers fötter, 2x dremel och 1x bord + massa prylar släng in ett par skruvade hjärnor och whooops så har vi Wolverin och Mig fastkedjade på DH.." Citat - GoTall

Permalänk

Är sugen på att gravera alien monstret
Någon som har några bra bilder på det??
Har sökt lite på google men hittar inget bra

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk

ingen bra bild hos mig men tänkte ge ett tips, leta reda på glashandlarn och fråga om ni får köpa spillbitar av plexi. jag fick för 3 timmar sen 3 kg plexi i olika storlekar. ikväll kommer jag att gravera....

Visa signatur

"Ta 1x kedja surrad runt 2 individers fötter, 2x dremel och 1x bord + massa prylar släng in ett par skruvade hjärnor och whooops så har vi Wolverin och Mig fastkedjade på DH.." Citat - GoTall

Permalänk
Medlem

funderade på att gå till glasmästaren, annars finns det väldigt billiga bitar på bauhaus har jag hört

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem

50x50 kostar ~100kr på Bauhaus..

Permalänk
Medlem

Hos vår glasmäste i stan kostar ett 3mm tjockt plexiglas stort som ett A4 (21x29.7cm) = 38kr

Permalänk
Avstängd

jag har 700 tatueringsbilder pa min dator ifall någon vill ha.

Visa signatur

Klart du ska!

Permalänk

Jag är intresserad
du har pm

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H@sse
50x50 kostar ~100kr på Bauhaus..

dyrt.... Fick min 70x70 6.5mm tjocka skiva för 80kr.... bra med vänner i glasbranchen(stavning?)

Permalänk

Idag blev det en till gravyr

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li