Richard Burns Rally

Permalänk
Medlem

Richard Burns Rally

Låt höra nu då Är det någon som har kört det spelet
släpptes ju tydligen igår!?

Mvh mange

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat

Permalänk

Snyggt och svårt...

Visa signatur

When you are down and out, nobody tries to help you out.
But when you reach the top, everybody wants a lollipop.

Permalänk
Medlem

bättre än colin 4??

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat

Permalänk

japp

Visa signatur

When you are down and out, nobody tries to help you out.
But when you reach the top, everybody wants a lollipop.

Permalänk
Medlem

Det slår då alla andra rallyspel som släppts hittils rätt rejält
Men ratt är nog ett måste

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty

Men ratt är nog ett måste

Jaha?

Permalänk
Medlem

Fan tyckde att det var ett skitspel, lämnade det direkt.

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem

Fan ! Får inte igång mitt. Står och hackar som en gammal vinylskiva när man ska skriva in sig i profiler. Vete fan vad det är.:cool:

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk
Medlem

Det behöver patchas och det SNABBT SOM FAN! Vad jag hört iaf.

Det är INTE kasst det enligt många, det bästa rallyspelet som finns til PC.

Permalänk
Medlem

Om man får igång det ja!!:cool:

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
Men ratt är nog ett måste

Så sant som det är sagt.
Kan nätt och jämt spela det med keyboard... Nån som vet en bra och prisvärd ratt för runt tusenlappen?

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Så sant som det är sagt.
Kan nätt och jämt spela det med keyboard... Nån som vet en bra och prisvärd ratt för runt tusenlappen?

Hmm. Ja Momo Force kostar ju 1200 typ på SIBA.

Permalänk
Medlem

Köpte spelet, men är missnöjd.

Vad hände med att man kunde köra ute i terängen utan att magiskt hoppa tillbaka till banan? , har man kört utanför banan ett tag så puff, så kommer man tillbaka till banan som i colin.
Och skulle man inte kunna köra över åskådare av misstag? Gör man det så puff, tebax mitt i banan.

Förutom det, så är det ett trevligt spel.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk

Min ratt funkar inte! Hur ska jag ställa in så inte gas o broms hamnar i "conflict".
Och när jag tog att axis 7 (pedalerna) skulle vara accelerate and brake så hamnade bilen på full gas hela tiden! :S

Permalänk
Medlem

Hmm. Har provspelat det nu. Känns som ett det behöver en och två patchar innan det kan fungera någorlunda utan massa ryck och hack.
Spelar Doom3 utan hack och med en fps på runt 45 men RBR med runt 5fps i lägre upplösning och detaljgrad...

Permalänk
Medlem

Det är ju jävla skönt som helst. Har aldrig varit med om nån sån här känsla. Slår ALLT!
Har max kvalitet i typ 90-100fps. Härligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Min ratt funkar inte! Hur ska jag ställa in så inte gas o broms hamnar i "conflict".
Och när jag tog att axis 7 (pedalerna) skulle vara accelerate and brake så hamnade bilen på full gas hela tiden! :S

Har du ställt in både brake accelerator OCH combined eller?
tryck på delete för att ta bort combined om du inte har kombbinerad gas och bromsaxel på pedalerna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis
Hmm. Har provspelat det nu. Känns som ett det behöver en och två patchar innan det kan fungera någorlunda utan massa ryck och hack.
Spelar Doom3 utan hack och med en fps på runt 45 men RBR med runt 5fps i lägre upplösning och detaljgrad...

Prestandan höjs väldigt mycket om AGP aperture size sänks till 64MB. När jag hade AAS satt till 256MB så var FPS under 1 ibland i repriserna, men med AAS satt till 64MB så är FPS sällan under 40.

Permalänk
Medlem

Det mest realistiska rallyliret hitills,det är inte lätt men det är det inte i verkligheten heller,har kört grupp b rally,och kan säga att dom har fått till ljudet otroligt bra,hör gruset smattra i en lättad kaross,jag e impad känns som det gjorde när man själv körde för några år sen.

Visa signatur

A8N-SLI Deluxe,fx55,4*512 corsair xl pro, Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI PCI-Express,"U/3500PCX XP GS"ViVo,470MHz,Viewsonic 19'' TFT VX924 - Svart (4ms), 36gb raptor som sys disk,120 gb maxtor som slav,antec neopower 480w.waterchill på cpu o gpu 3dmark 05:8309

Permalänk
Avstängd

Tycker Spelet är HELT JÄVLA underbart. Lätt det bästa rally spelet någonsin :). Time 2 drive now fan :P. Ska låna rattjävel oxo

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem

Visst är RBR underbart, att köra en specialsträcka utan missöde i RBR är minst lika tillfredställande som att köra ett varv på Ringen i GPL utan missöde.
Jag har en känsla av att RBR kommer bli riktigt långlivat.

Permalänk
Medlem

Upptäckte för ett tag sen att min gamla ratt inte passar i nya datorn :(. Det är ju nån såndär "gameport" den behöver. Finns det adaptrar att köpa eller? Vart isåfall?

Permalänk

finns de inge demo?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keit
Upptäckte för ett tag sen att min gamla ratt inte passar i nya datorn :(. Det är ju nån såndär "gameport" den behöver. Finns det adaptrar att köpa eller? Vart isåfall?

Ljudkort.

Permalänk
Medlem

Det finns adaptrar men dom funkar sällan bra. Bättre att köpa ett ljudkort och plugga i. Dom brukar innehålla gameport.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

Kan man koppla in ljudkortet och endast använda det till gameporten?
Vill köra ljudet på det interna...

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Spelet är OMÖJLIGT med tangentbord iaf Bilen bara sladdar runt helt okontrollerbart. Ska testa med ratt senare.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Jag har spelet till PS2 och tycker att det är rätt bra. Bara grafiken är lite sämre till PS2, men annars är det ett riktigt bra spel.

Permalänk
Medlem

Kom på att det följde med ett bracket till mitt Audigy2. Men det är ändå omöjligt med ratt
Åker omkring som nånting konstigt och krockar och har mig.

Permalänk
Medlem

Sladd har jag inte märkt av för jag lyckas inte ställa in biljäveln för att svänga! Spelar ingen roll vilken knapp på tangetbordet jag väljer, får bara till gas o broms/back. Blir JÄVLIGT förebannad. Hittar ingen sida om felet heller =(

Edit: Sällan, var mina trådlösa logitec kontrollers som stulade, samma i GTA3 tex.

Visa signatur

Dooh!