Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jim_the_one
Det blir en uppdate när jag ser att någon har betalat.. just nu är det fortfarande bara 2st som har betalat in för 3st minnen..

Betalade 3st minne idag.

Permalänk
Medlem

När ska pengarna senast vara inne? Jag ska se till att försöka betal in i kväll och det är väll inte försent?

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk
Medlem

Har också betalat idag.

Permalänk
Medlem

Det blir alltså åtta totalt om ni två senast beställt en vardera.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eilert
Det blir alltså åtta totalt om ni två senast beställt en vardera.

Perfekt, det börjar arta sig, hoppas fler kan betala i morgon så att blir en tidig beställning

Permalänk
Medlem

Jim har du fått min betalning eller andras? Håll oss uppdaterade!

Permalänk
Medlem

Kanske har tagits upp tidigare, men har du någon modellbetckning på minnena? Orkar tyvärr inte läsa igenom hela posten.

Isåfall betalar jag så fort jag kan.

Permalänk
Medlem

finns i tråden!

Visa signatur

Frågar man inget får man inget svar!!

Permalänk
Medlem

Skummade igenom tråden lite snabbt nu, är det KVR400X64C3A/1G som gäller, med tanke på att han skrev något om CL2.5 nyligen

Justja, en sak till, är det någon som har en aning vad det är för kretsar som sitter på minnena?

Permalänk

uppdate: 9st minnen är betalda..

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Medlem

Jim, skulle du kunna vara vänlig att maila och bekräfta att man har betalat?
Det skulle kännas tryggt

EDIT: Jippie min betalning håller på att verifieras utav banken =).

Permalänk
Medlem

Ja just det ja. Framgick det vad det var för minnen som kom eg?

Enligt vad jag kan förstå skulle det lika gärna kunna vara denna:

http://www.mycom.se/produkt/37493.html

HYPERX!!! istället för Value Ram. Kan detta bekräftas? För vad är det för typ av minne annars?

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

Skulle vara fint om det va det där minnet men det tror jag där med inte..

Permalänk

Ännu en önskan om modellbeteckningen på det "nya" minnet kommer här - det skulle kännas tryggt att veta vad det är man beställer.

Permalänk

15st minnen är nu betalda..

men som vanligt är det nåt strul.. nån har betalat 2st minnen men inte skrivit med sitt namn så jag har ingen aning om vem som har betalat dom 2...

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Medlem

Jag har beställt två, men jag har också fått en bekräftelse på min betalning så det är nog inte den.

Blir det någon tidig beställning på dom som hunnit betala? Det skulle i så fall vara super för då kan jag snart beställa processor och moderkort

Permalänk
Medlem

skulle vara super om det kunde bli en tidigar beställning så man hinner få dom innan nästa nästa helg, för då har jag Höstlov, antar att andra som har beställt har också det. Kom igen då skicka in pengarna alla då!

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja beställa 3st minnen!

Men måste jag skicka pengar i förskott? Kan du inte skicka minnerna mot postförskott som jag står för? Känns lite tryggare.

Jim_the_one du har fått mail!

Min mail är: thorell@teliamail.com

Permalänk
Medlem

Det där med postförskott skulle ju vara tryggt men då måste stackars jim ta att lån bara för att beställa. Föresten hur går vi med adresser och sånt?

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk
Medlem

Jim, Blir det så att en beställning går av imorgon eller? Skulle vara super!

Permalänk
Medlem

Om affären gick bra och allt är helt fint alla fick sina minnen ifrån mr Jimbo så kan jag säga att jag signar nästa, bestälning om ni ska göra en till.
Lätt sign me in om affärerna gick bra ju

Visa signatur

om jag har en dålig dag ska man formatera eller fotografera mitt bios på min sepeu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigM
Det där med postförskott skulle ju vara tryggt men då måste stackars jim ta att lån bara för att beställa. Föresten hur går vi med adresser och sånt?

Tja, jag har iaf mailat min address till Jim.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

Jim, kan du inte mejla alla som betalat (och angivit namn) för att bekräfta att du fått pengarna. Jag ser ju att *min* bank har dragit pengar men vet inte ifall de kommit in hos dig än (pg tar väl 2-3 dagar). Då lär ju de som "glömt" ange inbetalningnamn reagera ifall de inte får något bekräftelsemejl och du slipper undra vem som betalat.

edit:Ooops, såg att Apskaft redan föreslagit något liknande. Måste alltså vara en bra idé.........

/mats

Visa signatur

XP-M 2400+ | Abit AN7 | 2x256 MB Twinmos CH-5 | Powercolor R9600XT 128MB | 160+200 GB HD | NEC 2510-A | Antec Sonata

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saita
Jim, kan du inte mejla alla som betalat (och angivit namn) för att bekräfta att du fått pengarna. Jag ser ju att *min* bank har dragit pengar men vet inte ifall de kommit in hos dig än (pg tar väl 2-3 dagar). Då lär ju de som "glömt" ange inbetalningnamn reagera ifall de inte får något bekräftelsemejl och du slipper undra vem som betalat.

edit:Ooops, såg att Apskaft redan föreslagit något liknande. Måste alltså vara en bra idé.........

/mats

Han har redan mailat mig att min betalning kommit in.

Permalänk

19st minnen är betalda.

Tyvärr tycker jag att det är för sent att göra en tidig beställning, det är ju ändå bara en vecka kvar..

Kravet va ju oxå att 20st minnen skulle vara betalda innan tisdag om jag inte minns fel....

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk

Jag skulle också vilja ha ett sånt där minne.
Funkade det bra för de som handlat tidigare? Har inte råd att köpa nåt som inte funkar.

Om det fortfarande finns möjlighet så dunka iväg ett mail till fusionstar@hotmail.com eller nåt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jim_the_one
19st minnen är betalda.

Tyvärr tycker jag att det är för sent att göra en tidig beställning, det är ju ändå bara en vecka kvar..

Kravet va ju oxå att 20st minnen skulle vara betalda innan tisdag om jag inte minns fel....

Tyvärr så har det varit problem med banken men betalningen borde komma iväg ikväll.
Du vet ingen betäckning på minnet föresten?

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk
Medlem

OT:

...betäckning:
Råd inför betäckning
Den allra första frågan man som stoägare bör ställa sig är: Är mitt sto lämpligt för avel? Detta kan man få veta t ex genom att visa sitt sto vid premiering eller treårstest och få det bedömt. Har man ett äldre sto kan det ha tävlingsmeriter som ökar dess värde för aveln. Det är dock ingen bra anledning att avla på ett sto bara för att det inte håller för tävling/ridning. Anledningen till att det inte håller kan ju vara ärftlig. Är Du osäker på om Ditt sto är lämpligt att avla på ta kontakt med kunniga personer för råd, t ex. ASVH:s domare.

/ S.

Permalänk
Medlem

Jag har försökt få tag på dig Jim både via PM och mail. Är det försent att göra en beställning? Jag har pengar och kan föra över dem direkt. Skulle vara bra om man fick något svar...

*EDIT*

Hur skiljer sig prestandan mellan 2048MB (2x1024MB) av dessa minnen kontra Corsair XL 1024 (2x512MB)? Jag tänkte mer på om mängden minnen vinner över dem låga timings XL stickorna har även om det handlar om hälften mängden minne.

Permalänk
Medlem

Tror det går fortfarande att föra över pengar för jag gjorde det nyss.. Hoppas det inte är försent.. jävla bank!

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/