Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apskaft
Fick ett konstigt mail idag där det stod: Lever gott här nere, hälsa allihopa.
Det var en anonym avsändare.

Jepp det var jag å jim som skicka från Maldiverna....vi har nu 28 grader i vattnet som är ljusgrönt och klart.....i luften är tempen bara 29 grader...men vi kyler ner oss med varsin paraflaxdrink som vi dricker ur en plastspann på 12 liter...det är jätteskönt här på stranden...vi går omkring med varsin låda på magen och säljer minnen till alla som vill ha för att kunna ha råd att komma hem igen ( vi hade bara råd med varsin enkelbiljett hit ner)....får ju inte missa DH som vi redan har betalat....men vi tar med oss minnerna hem igen som vi kan skriva om sedan...ett minne som jag redan kan skriva om heter Juanita...men förresten det minnet tar vi sedan....Med varma å goda kramar från Jim & Giz.....:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Giz
Jepp det var jag å jim som skicka från Maldiverna....vi har nu 28 grader i vattnet som är ljusgrönt och klart.....i luften är tempen bara 29 grader...men vi kyler ner oss med varsin paraflaxdrink som vi dricker ur en plastspann på 12 liter...det är jätteskönt här på stranden...vi går omkring med varsin låda på magen och säljer minnen till alla som vill ha för att kunna ha råd att komma hem igen ( vi hade bara råd med varsin enkelbiljett hit ner)....får ju inte missa DH som vi redan har betalat....men vi tar med oss minnerna hem igen som vi kan skriva om sedan...ett minne som jag redan kan skriva om heter Juanita...men förresten det minnet tar vi sedan....Med varma å goda kramar från Jim & Giz.....:D

hahaha!!

Visa signatur

Intel Core i5-3570K @ 3.4Ghz | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS SABERTOOTH Z77 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL8 | XFX Radeon HD7870 2048MB Double Dissipation | OCZ SSD Vector Series 2.5" 256GB

Permalänk
Medlem

Ett tips. Köp inte köttpajerna ^^

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Giz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eilert
Ett tips. Köp inte köttpajerna ^^

Shit försent.......sitter på toa å skriver nu....jim fick flytta in TV:n hit...vet nu hur en fiskmås med rännbajs har det.....Jim hälsar, han sitter i duschen för det var ingen dubbeltoa.

Nä....allvarligt nu...pratade med Jim för en stund sen...han har inte varit hemma på hela dagen, för han sliter som ett djur nu....Han är en Plöjboy...och han brukar sluta å köra traktor när vi andra går och lägger oss "stackaren"....så han har inte hunnit att kolla om det har kommit någon post eller Avi ännu....men var inte oroliga dom kommer // Giz

Visa signatur
Permalänk

Väntar ivrigt

Permalänk
Medlem

Tjenare!!
Undrar varför det ska vara så svårt att få reda på vilket minne vi ska få (vilket fick giz? samma som oss?) Det kan väl inte vara så svårt för jim att veta?

Permalänk
Medlem

Hehe! Jaså Mr Jim är storbonne :D.

Plöj Plöj!

Visa signatur

Frågar man inget får man inget svar!!

Permalänk
Medlem

Men lugna er, han plöjer ju åkern... typ.
Hoppas han informerar oss så fort minnena är på gång bara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apskaft
Men lugna er, han plöjer ju åkern... typ.
Hoppas han informerar oss så fort minnena är på gång bara.

Tjenare igen......Jim har ett problem med sin dator....kan någon hjälpa till så att han kommer ut på nätet igen....hans problem är att efter han installera SP2 så stänger hans data av sig....hur fan ska han göra för att avinstallera SP2 utan att behöva formatera om Hdd...all skit ligger på den disken...beställningar och adresser å sånt....så hjälp han å skriv här så såger jag per tele hur han ska göra...// Giz

Visa signatur
Permalänk

Shit, jobbigt att läsa igenom 18 sidor

Edit: Ang hans burk, koppla in hdd:n i en annan dator å kopiera över filerna

Permalänk
Medlem

Starta i felsäkertläge och ta bort SP2? Kanske redan testat det iofs..

Permalänk
Medlem

Dumt o installera sp2!

Det går och avinstallera sp2, om han nu kommer in i xp vill säga.

Annars får han installera xp igen alt köra systemåterställning.

Visa signatur

Frågar man inget får man inget svar!!

Permalänk

Hallå hallå pojkar (små som stora)

Kunde inte fixa till det där med SP2 grejen va att det inte installerades ordentligt så den fanns inte med i listan över ta bort å lägg till program..

Jag kunde dock komma in på den men så fort man starta nåt microsoft program som tex IExplorer eller msn eller mediaplayer så blidde det blåskärm och datorn låste sig..

*** Stop:0x00000024

Men iaf alla exeldokument med beställningar å dylikt har jag kvar.. men inga mejl :(:(:(:(:(:(

men nu har formaterat om min windows partion iaf.. å installerat en bråkdel av allt det jag hadde innan.. känns surt sånt här.. så jävla onödigt rent ut sagt.. *grymt förbannad på microsoft*

men men.. iaf alla som ville vara med på nästa beställning kan ju skicka mej ett mejl så ska jag ta å skriva upp er i ett dokument ist för att bara ligga där i ett litet mejl..

känns lite som att man skulle fixa till en annan burk med typ linux å ha som arbetsburk..

inga minnen kom igår.. men men.. dom kke kommer idag.. vid 12 tiden vet jag iaf för då brukar posten ha kommit. å eftersom jag redan har varit så duktig å redan har gjort klart alla paket så är det bara att stoppa ner minnena, klistra igen och lägga dom på (i) lådan..

stannar hemma lite extra länge idag bara för att jag hoppas på att få iväg minnena idag! skulle redan suttit i traktorn nu eg..

btw lite offtopic.. körde sönder plogen lite lätt igår.. en jävla platta gick av så den 3ans plogkropp hängde inte riktigt bra.. tog bara 2,5 timme å fixa till dock (varav 2timmar va väntetid på å få hem delar)

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Medlem

Det känns ju skönt att höra.

skickar dig ett mail om framtida beställningar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ajdå, formatering är aldrig kul, allra minst när man inte sparat ner sina viktiga filer

Permalänk
Medlem

Hur mycket information har ni från er leverantör? Har ni fått några bevis på att minnena ens är skickade? Isåfall bör ni ha fått trackingnr så ni kan följa paketet. Det vore intressant att veta var det är just nu.

Permalänk
Medlem

Nu är ju klockan mer än 12, klistrar du igen alla paket eller?

Permalänk

nope dom kom inte idag.. hant inte skriva det förut.. hadde brottom till jobbet.. dom kommer säkerligen imorgon..

jag har fått ett mejl med trackingnr men tyvärr försvann det i kraschen :(:(

å klantig som jag är så skriver jag inte upp saker eftersom det finns ju i datorn.. (får snart hem nya patroner till skrivaren så det ska bli lite bättre ordning på mig..

Visa signatur

Permalänk

kan man skriva upp sig för nästa leverans?

Visa signatur

//GeRONIMO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jim_the_one
nope dom kom inte idag.. hant inte skriva det förut.. hadde brottom till jobbet.. dom kommer säkerligen imorgon..

jag har fått ett mejl med trackingnr men tyvärr försvann det i kraschen :(:(

å klantig som jag är så skriver jag inte upp saker eftersom det finns ju i datorn.. (får snart hem nya patroner till skrivaren så det ska bli lite bättre ordning på mig..

Mailen finns väl kvar? De ligger väl fortfarande i din inkorg?

Permalänk
Medlem

citat Jim: Men iaf alla exeldokument med beställningar å dylikt har jag kvar.. men inga mejl......

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag ska ha 1 eller 2//Dennis

Visa signatur

a64 3200+ | epox 8kda3j | Radeon 9800pro 128mb | 1024ddr pc3200 | 200gb hdd |miditower |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geronimo56
kan man skriva upp sig för nästa leverans?

Det ska gå bra.. bara att mejla mig på

Jim@gizmodd.com eller jim.karlsson@telia.com

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu längtar jag verkligen efter minnena! Har beställt nytt system. Får hoppas att det dyker upp innan det å att minnena fungerar tillsamanns med Athlon 64.. Men det gör dom säkert!

Permalänk
Medlem

På Västfronten intet nytt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yoghurt
Nu längtar jag verkligen efter minnena! Har beställt nytt system. Får hoppas att det dyker upp innan det å att minnena fungerar tillsamanns med Athlon 64.. Men det gör dom säkert!

Själv ska jag vänta på minnena innan jag beställer och det är så smärtsamt att vänta!

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk

Vad är det för minnen?

Visa signatur

//GeRONIMO

Permalänk
Medlem

Jim, går det inte att maila leverantören och fråga om trackingnr:et igen? Om inte så borde väl mailen finnas på den kraschade disken. Jag antar att du använder outlook är liknande, då finns mailen sparade på hårddisken. Använder du ett onlinekonto så ska de ju också finnas kvar.

Permalänk

har mejlat å frågat om det.. gjorde det sent igår kväll.. men det är bara att hoppas att det kommer i lådan snart.. om 1 timme vet jag iaf om det har kommit eller inte..

använder mig av outlook.. tyvärr så fick jag inte med mejlen innan jag formaterade om.. jag kunde inte starta outlook datorn kraschade då..:(

Visa signatur