Hur har det gått med SP2 för just Dig?

Permalänk

Fungerar perfekt, förutom att man bara kan ha 10 halvöppna tcp anslutningar. När man tex. kör program som använder massa proxies för att testa säkerheten på sin webbsida så flippar det ur. Det finns däremot en patch för detta http://www.lvllord.de/ , standard så öppnar patchen 50 tillåtna connections, men man kan manuellt öka till 16777214.

Visa signatur

2500k @ 4.0GHz 1.190v | MSI P67A-GD55 | 8GB @ 1333MHz 9-9-9-24-1T 1.48v | Gigabyte 6970 OC (tre fläktar ver) @ core 920MHz mem 1490MHz 1.175v | Corsair TXV2 650W | Win 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Fungerar fint för mig, tyckte det överlag vart lite mera fart på Windows.

Visa signatur

Ha ha va?

Permalänk
Medlem

hittat en liten "glitch"
antar att det är på detta vis: om personen som föröker sända nått över msn så går det helt enklet inte även fast msn och NET messninger samt fildelning är undataget i brandväggen.

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

Jag irriterade mig på popuppblockeraren men den stängde jag av. Nu har jag bara ett problem. När jag ska kolla på "prylar" på lunarstorm (Fjortisvarning? ) så är det ju meningen att det t.ex ska komma upp en bild. Men datorn bara tänker lite sen händer det inget. har startat om och testat nu i 1 vecka nästan. Irriterande iaf. Hur fixar jag det?