WOW - Horde guild

Permalänk
Medlem

jag får spelet nu på fredag, så räkna med mig (om ja får platts).
ska du ha ens namn-ingame eller?
lär inte veta förren på fredag isåfall =/

Permalänk

jag regga som Jeko, men kommer ej vara mitt ingame nick, det ska jag klura lite mer på :). Grymt schyst sida också, värkar bli bra detta.

Permalänk
Medlem

Ja vi kommer spela på EU och nej ni måste inte regga med gubbens nick utan kör vad som helst, när vi kommer igång ordentligt kommer det finnas möjlighet att skriva karaktärens namn m.m.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Hur blir det med sever då? ska det bestämmas i förväg?

Permalänk
Medlem

Vi bestämmer det när betan släpps, så vi vet vilka servrar vi har att göra med..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Vi får hoppas att vi lyckas välja en stabil pvp-server.

Tungt om man råkar välja den server med mest problem, jag valde server 11 på US-betat. Den var nere mycket!

Permalänk
Medlem

Många servrar var nere mycket på usbetan.. Så det var nog inte bara otur från din sida..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Jag vill vara med!
Jag kommer spela undead mage.

Permalänk
Medlem

Betan kommer jag inte kunna vara med på. Men i retail.
Vad jag ska spela som har jag svårt att bestämma mig för, och ett namn på min karaktär bestämmer jag inte förrän jag ska skriva in det innan jag startar spelet =p

Permalänk
Medlem

Alliance guilden kommer inte att kunna hete Northern Alliance.. Så vi kommer bli tvugna att byta.. Frågan är då hur Horde tycker.. Vill ni fortsätta heta Northern Horde eller byta namn till någon som liknar Alliance?
Det enda problemet jag ser är att Ferrat har köpt in sig på ett domännamn redan så det vore att kasta pengarna i sjön för honom, vilket är lite synd..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Vi kommer fortsätta med samma namn då det vore onödigt krångel för oss att byta nu..

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

jag är lätt med!

Horde då! inte fjantiga alliance*

Permalänk
Medlem

Rätt märkligt vilka man märker av och inte märker av.. När vi spelade US betan var det nästan bara folk som ville spela Alliance.. Nu är det hur många Horde som helst.. Vilket är kul att det blir ~ lika många..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Alliance blir nog fler de är runt 80 eller nått, men om alla som vill spela Horde reggar sig på
http://northernhorde.inzane.se så kommer det nog bli en del iaf, vi är 38 i nuläget och växer ganska snabbt

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Då tycker jag att vi alla borde ha en sådan signatur som jag.

Permalänk
Medlem

Alltså jag tar förgivet att vi ska spela med denna guild i retail? har ju slitit flera dagar med sidan , vill inte se allt dö bort med betan !

Permalänk
Medlem

Jo de flesta kommer nog vilja fortsätta i retail också.

Jag kommer nog lira Horde där med, i alla fall till att börja med.

Jag menar någongång måste man ju testa Alliance också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paa
Rätt märkligt vilka man märker av och inte märker av.. När vi spelade US betan var det nästan bara folk som ville spela Alliance.. Nu är det hur många Horde som helst.. Vilket är kul att det blir ~ lika många..

http://img130.exs.cx/img130/9761/difficulty.jpg

(den stämmer så bra)

Permalänk
Medlem

går nog med i retail sen. orkar inte köra om betan en gång till

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem

Anubis: Bohoo, stackars hoooorde.
Någon grabb som inte fick sin orc till att bli 1337-k1ll4h.

Permalänk
Medlem

Jag kommer vara med i Northern Horde under betan, och går allt bra så fortsätter jag gärna i retail också.

Permalänk
Medlem

northernhorde.net finns nu- forwardar den till northernhorde.se sen när den kommer.

Permalänk
Medlem

Is there room for one more undead soul in the guild?
Hur joinar man Northern Horde? om man nu får vara med?

BTW.. Mitt beta-kit kom idag

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

http://northernhorde.inzane.se/news.php
regga dig där så går nog allt bra..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Ingen annan som gör som jag? kanske kommer få fler medlemmar då...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paa
http://northernhorde.inzane.se/news.php
regga dig där så går nog allt bra..

Reggade mig på sidan.. Betyder det att jag är med i horde guilden?

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

Ja du kommer få mail och information om guildet och hur du går med InGame

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Finns det plan på någon gemensam IRC-kanal för Northern Horde och Northern Alliance? En slags Contested Area, där man kan chatta lite med fienden.

Permalänk
Medlem

Northern Alliance ska/har bytt namn vet ej till vad men jo nått sånt kommer det väl att finnas skulle jag tro

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Geezer, det var ett bra förslag. Absolut värt att ta upp med Ferrat.
Vi bänkade vårt nya namn idag, vilket blev Northern Light.