Ursprungligen inskrivet av bran
Hur bortförklarar du detta då?
"Even game developers are unsure of the power of SM3.0 in realistic terms. This is what Tim Sweeney of EPIC had to say when asked about their usage of SM3.0.
We have some PS3.0 code up and running now, but since our access to capable hardware is quite recent, there's a lot of opportunity for further optimization and generalization.
But even though it is new and solid tangible results are not readily apparent, Sweeney lets us know that he thinks SM3.0 will be much better compared with what we have today.
We haven't made final decisions regarding performance and visual quality scaling between 2.0 and 3.0. But I expect that by the time Unreal Engine 3 games begin shipping 18+ months from now, any PS 2.0 hardware that is on the market today will be considered relatively low-end and run at reduced visual quality or resolution. Keep in mind that UE3 is designed for next-generation PC's and next-generation consoles, so the performance and feature set requirements are very high relative to today's hardware. "
Om ÖVER 1½ år, då UE3-motorn skeppas, så KANSKE SM3 kan visa upp lite bättre bildkvalité än 2.0b.
Jag behöver inte förklara det om du läser fakta för tekniken som jag redan skicka länk för.
ps2.0b har dock kommit närmare ps3 men det är fortfarande mycket som inte utnyttas i spel.
Även citatet ovan visar ju klart att de inte utnyttjar ps3 speciellt just nu men kommer att göra det i framtiden.
Även om du drar fram klockan 1 1/2 år fram kommer tekniken fortfarande vara samma (kanske kommit en ny version av ps dock.) som de lärt sig att utnyttja bättre än de gör idag.
Dessutom är ju inte denna motor klar än så hur den blir om 1 1/2 år är ju ganska svårt att säja idag.
greetz