Permalänk
Medlem

Ursäkta för off topic men
ser ut att vara likadan spis som jag har.
Btw, vad är det för maträtt. Ser gott ut

Ser finfint ut annars

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem

Din bandbredd hoss hosten av bilderna verkar vara slut.

Permalänk

Mm, fixa bilderna

Permalänk
Medlem

Tänkte fixa bilderna nu i veckan, det bökiga är just att veta vilka bilder låg vart (i tråden) osv...

annars tills vidare så ligger bilderna här
http://photobucket.com/albums/a386/bettykotta/

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

bilderna funkar inte för mig :/
oj, s¨g ditt inlägg nu, det blir skit snyggt. Mycket bra

Visa signatur

Aspire X-Qpack black/green |-| AMD64 4000+ |-| X1900XTX 512MB |-| 2GB RAM PC3200 |-| MSI m-atx 7.1 |-| 420w

Permalänk

väldigt bra jobb med gallret men synd att du inte tog toppen och cd rommen ochså

silikonert tycker jag är missvisande kanske är bättre när man ser det i rl.. grymt du skulle bara haft grön färg eller någon annan ej röd och blå nu när de börjar bli vanliga

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet
väldigt bra jobb med gallret men synd att du inte tog toppen och cd rommen ochså

va menar du?

sedan är silicont där för att klistra plexit på insidan, skulle sätt geggigt ut med limm också, hela poängen var ju att det skulle vara genomskinligt genom hålen. Annars hade jag bara lagt på dämpmatta där också

Sedan äre grönt och blått så grymt snygt ihop (min sonata är rev. 1 finna massor med nya smarta grejer på de nyare sonatorna som inte jag har. Ex bättre infsättnigar etc, så jag känner att jag har rätten på min sida att köra på blått ljus eftersom det hade jag i min burk då jag bygde den första gången och altså var jag en av de första)

Fasen datorn är ju lite över 2 år nu and still kicking.

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

snyggt jobbat

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe i975X | E8600| 7970 | XMS2-6400 |

Permalänk
Medlem

det där gjorde du Jävligt bra

Permalänk
Medlem

ett tips Golliwog

sätt ett vitt a4 papper bakom antec hålen eller va man ska säga för ett jämna spritt ljus..

annars var det grymmt snyggt...

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LunkZor
ett tips Golliwog

sätt ett vitt a4 papper bakom antec hålen eller va man ska säga för ett jämna spritt ljus..

annars var det grymmt snyggt...

hur menar du? då ser man ju det vita? eller hur menar du?

Visa signatur

||Fractal Design Define r4||Intel i7 4770K @ 4200mhz||Sapphire Radeon R9 290 + Gigabyte windforce R9 290 Crossfire ||Cooler master hyper 212 evo||MSI Z87-G45 GAMING ||Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz||OCZ arc100 240gb||Seagate Barracuda 7200 1tb||Evga supernova g2 850w||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av R_fused
hur menar du? då ser man ju det vita? eller hur menar du?

de funkar lika fint me ett frostat plexi skiva, så att ljustet fördelas över hela utan som ska lysa

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

är inte riktigt säker på vad ni diskuterar igentligen... anlednigen till att jag hade plexi bakom de stansade antec-hålen var för att jag ville eleminera 2 saker.
1 Att de där sabla hålen slutade infektera min dator med damm
2 Att man även fast man har täpt till hålen skall se in i chassit som orginal

När jag valde den metod jag satte fast plexit med var för att om jag lägger en fog som lyfter upp plexit en bit från ytan men får det att se mycket snyggare ut från insidan kan medföra att skit och damm via nått ev glapp i fogen dras in och gör plexit skitfult med damm altefter tiden rullar på.

Till idén med A4-papper och frostad plexi, det är helt enkelt inte den effekt jag ville ha, då hade jag täckt över med dämpmatta rakt över hålen på en gång

Kan förtydliga lite mer föresten:
Anledningen till att det är 2 gråa lister över och under är för att det är en del av den runt-täckande svarta plåten och jag hade inte färg och lack tillräckligt för att göra en solid yta. Med tanke på att sioplåten kommer åka på och av ett antal ggr samt att plåten sittter väldigt tight av all dämpnigsmatta så eleminerar jag all ev flagning av färg mot plåten

ev så kanske cd-romen får sig en puts med lite svart färg, det är föresten en cd-brännare har inte ens en dvd-brännare så därför avaktar jag med den ifall den skulle ev säljas till nån så kan det ju va fint om den är i "mint condition".

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

Skulle uppskatta om du fixade bilderna. Skulle vilja se det här.

Visa signatur

Last FM - Slappis.Net - Petterssons.Org - Årets idiot 2004

Botten upp, resten i håret!

Bahnhof 100/100/Mb/s villafiber

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Avstängd

Riktigt najs!

Visa signatur

Fractal Designs R4 Black | Intel 3570K @ 4Ghz | Asrock Extreme 4 | Corsair Vengeance LP 2x4Gb
2x Asus GTX 660 DC II TOP | Phanteks PH-TC14PE Svart | Corsair TX750M | Samsung 128Gb SSD | Seagate Barracuda 2Tb
> Datorn i Galleriet <