World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem

hur betalar man sen dÅ??
å sidan där man ska regga sig e ju nere

Permalänk

Har längtet hela dagen och så är sidan nere.
Ska sätta mjig ochj lipa i ett hörn :'(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
...sen med reggningen så har det varit lite buggar på sidan men det har gått o reggat sig. ...

??? Inte så länge jag har varit hemma iaf, prövade 1½timme innan sidan gick ner, och nu har den varit nere i ca 3 timmar. Jag tycker man har rätt att börja klaga lite då.

Permalänk
Medlem

fittblizzard hoppas hela bunten dör..

EDIT: kom in på regsidan och när jag knappar in min authkey så står det:
"The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters"
har 10dubbel kollat det...
bra att efter allt jag gått igenom idag för det här så får jag det där...
jag är på gränsen att gå ner på konsum mer en motorsåg och döda alla... jag lovar.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

Jag är FÖRBANNAD!
Tradition kommer jag aldrig mer handla hos.
De skickade inte ut någon mail där de bekräftar att de har skickat WoW.
De skickar inget e-mail med kolli-nr!
De skickar ut spelet en dag efter många andra affärer vilket i sin tur leder till att jag inte kan regga sig. Vilket leder mig till Blizzard!
VAD I HELVETTE GÖR DE?
De kan inte hålla registeringsservern uppe? Det hände precis samma sak i USA när det släpptes där.
De tar ner den pga. överlast istället för att göra om så att ändast ett visst antal kan regga sig åt gången.
Det var nu 4 timmar sedan de tog ner den servern.. Under den tiden han tom jag kunnat cyckla 7 mil installera serverjäveln och tagit en pizza.
Det var visst servern som har med kreditkorten att göra som inte orkade...
well... VAD FAN SKA MAN BEHÖVA ANGE KREDITKORTS NR FÖR?
Man får ju faneme 1 månad gratis. Och ska inte behöva skriva in kortfanstygets nr iförväg. DESSUTOM SÅ SKERV DE INGEN JÄVLA INFO OM ATT MAN VAR TVUNGEN ATT HA KREDITKORT ALLS IFÖRVÄG.

(har dock VISA men iaf..)

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
fittblizzard hoppas hela bunten dör..

Men lägg ner. Hellre att små whineungar som du dör. Blizzard gör nog vad de kan för att få upp registreringen igen.

Citat:

well... VAD FAN SKA MAN BEHÖVA ANGE KREDITKORTS NR FÖR?

titta alla andra MMORPG. Man behöver det på alla andra också.

tydligen har de ju lyckats med något. Hålla gnällande omogna ungar bort från spelet. Har inte sett en enda på Stormscale och jag har spelat sedan 02.00 inatt,. Gör mig en tjänst och välj inte stormscale :p.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janav

titta alla andra MMORPG. Man behöver det på alla andra också.

Det är fan ingen jävla anledning.
Inte om det finns gameing cards.

Och om man vill betala med VISA eller så, så borde de göra så att man anger det när man vill köpa mer tid.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpa
Det är fan ingen jävla anledning.
Inte om det finns gameing cards.

Och om man vill betala med VISA eller så, så borde de göra så att man anger det när man vill köpa mer tid.

Men som någon sa där uppe, för att hålla borta alla småglin som whinar, jag var en av dom första som kunde regga sig, kl 01:00 igår natt, och då var det endast några tusen, efter det har man ju haft multum med tid att regga sig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpa
Jag är FÖRBANNAD!
Tradition kommer jag aldrig mer handla hos.
De skickade inte ut någon mail där de bekräftar att de har skickat WoW.
De skickar inget e-mail med kolli-nr!
De skickar ut spelet en dag efter många andra affärer vilket i sin tur leder till att jag inte kan regga sig. Vilket leder mig till Blizzard!
VAD I HELVETTE GÖR DE?
De kan inte hålla registeringsservern uppe? Det hände precis samma sak i USA när det släpptes där.
De tar ner den pga. överlast istället för att göra om så att ändast ett visst antal kan regga sig åt gången.
Det var nu 4 timmar sedan de tog ner den servern.. Under den tiden han tom jag kunnat cyckla 7 mil installera serverjäveln och tagit en pizza.
Det var visst servern som har med kreditkorten att göra som inte orkade...
well... VAD FAN SKA MAN BEHÖVA ANGE KREDITKORTS NR FÖR?
Man får ju faneme 1 månad gratis. Och ska inte behöva skriva in kortfanstygets nr iförväg. DESSUTOM SÅ SKERV DE INGEN JÄVLA INFO OM ATT MAN VAR TVUNGEN ATT HA KREDITKORT ALLS IFÖRVÄG.

(har dock VISA men iaf..)

Would you like to have some cheese with your whine?

Anyway, vet någon om det går att spela via någon annan port än 80 eller 443?

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Ja, men blizzard är ju sämst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inhe

Men som någon sa där uppe, för att hålla borta alla småglin som whinar, jag var en av dom första som kunde regga sig, kl 01:00 igår natt, och då var det endast några tusen, efter det har man ju haft multum med tid att regga sig.

Småglin? Är förmodligen äldre än dig.

Ja. Om man har hade spelet då ja!! Jag fick mitt 16:00 idag pga att jag jobbar och att jag köpte från tradition (vilket jag aldrig kommer göra mer).

Btw. Inte så svårt att förutse den ENORMA lasten som servrarna kommer få. Blizzard verkar ha skitit i att dra lärdom av att det chrashade för USA realmen i början. Och att alla spel är i princip slut över allt. Tyder inte det på att folk kommer regga sig?

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

Knip keft nu pojkar å flickor.
Om något annat företag skulle släpp WoW så hade de såklart blitt likadant för dem, fattar ni inte hur jekla stort detta online spelet är. Eftersom de är så enormt stort och väldigt många ska spela de så är de ju förfan helt klart att de uppstår problem i början.

Nu räcker de me "skit blizzard m.m."
Snacka om andra saker istället för att tjata en massa skit som är HELT å hållet ointressant.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem

Tycker ändå att man ska kunna spela ett spel man betalt för suttit med mitt wow här hela dagen utan att kunnat spela ^^

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

kan man regga sig och sen direkt stänga av att man betalar med kreditkort och endå få en månad gratiis?

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Tycker ändå att man ska kunna spela ett spel man betalt för suttit med mitt wow här hela dagen utan att kunnat spela ^^

Jag tycker likadant, har suttit å väntat på reggning sen kl 13:00 idag.
Men alla behöver inte skriva vad dem tycker om blizzard hela tiden.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Tycker ändå att man ska kunna spela ett spel man betalt för suttit med mitt wow här hela dagen utan att kunnat spela ^^

så tror du att du alldrig kommer kunna spela det eller ?

Permalänk

Nej detta är helt åt skogen! Inte för att jag gnäller på blizzard, de gör säkert sitt bästa, men själva faktumet att jag inte sitter och lirar och har gjort det sen i morse, det är katastrof!

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

Jag funderar på att göra en WoW FAQ, skulle det vara uppskattat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rockefeller
Jag funderar på att göra en WoW FAQ, skulle det vara uppskattat?

SVAR: Ja

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rockefeller
Jag funderar på att göra en WoW FAQ, skulle det vara uppskattat?

Gör det skulle nog behövas så slipper vi alla nya trådar

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mcnil
Gör det skulle nog behövas så slipper vi alla nya trådar

Stämmer bra de, så fort någon FAQ kommer om något som pratas enormt mkt på swec forum så minskar nya trådar med 90%

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem

asso jag tycker också att det är dåligt av blizzard att dom inte lärde sig av US releasen men nu har dom inte gjort det och dom jobbar på att fixxa det alla ni som klagar KAN ni CHILLA NER för det går inte snabbare av att ni spammar här om det. för att dom försöker ju för fan så gått dom kan

Visa signatur

Undead rogue i retail
WOTF= 4ever!

Permalänk
Medlem

Om ni har lirat andra liknande spel så vet ni att WoW har haft bland de bästa launcherna någonsin.

AO och EQ var helt klart sämst. Ultima Online kommer inte långt efter. DAoC var hyfsat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hektik
så tror du att du alldrig kommer kunna spela det eller ?

Jag tror jag kommer kunna spela det inatt.

Visa signatur

*-'

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rockefeller
Jag funderar på att göra en WoW FAQ, skulle det vara uppskattat?

Ja snälla

Permalänk

HÄrligt..... nu kommer dygnsrytmen uppfuckad i alla fall, trots att jag inte kunde lira i inatt. Jippie! Aja får väl getta upp till närbutiken och se om de har joltcola.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janav
Men lägg ner. Hellre att små whineungar som du dör. Blizzard gör nog vad de kan för att få upp registreringen igen.

titta alla andra MMORPG. Man behöver det på alla andra också.

tydligen har de ju lyckats med något. Hålla gnällande omogna ungar bort från spelet. Har inte sett en enda på Stormscale och jag har spelat sedan 02.00 inatt,. Gör mig en tjänst och välj inte stormscale :p.

Bra att avslöja vilken server du spelar på nu kommer alla skitungar härja där

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3 | Intel E8400 3.0Ghz | 4x1GB Crucial BallistiX PC6400 | Leadtek 8800GT | WD 500GB | Vista Ultimate x64

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mcnil
Medans ni väntar lite Nostalgi
http://www.t45ol.com/events/necromanthus/warcraft.html

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mcnil
Medans ni väntar lite Nostalgi
http://www.t45ol.com/events/necromanthus/warcraft.html

Trevligt, men saknar den härliga musiken.

Visa signatur

.