Permalänk
Avstängd

budget ritplattor

någon som testat ritplattor av märket trust? vet att wacom gör super fina ritplattor, men trust?

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS

Permalänk

Trust är ju alltid Trust, det kommer man ju inte ifrån

Visa signatur

www.crille.se | info@crille.se | "Men får gudsskull.. sluta med uglypeople.. painrichen sprutar inte precis crème bonjour..." -Greken

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Athlon_1000
Trust är ju alltid Trust, det kommer man ju inte ifrån

trust kan man "lita på" i vått och torrt.

Ska använda det i huvudsak till photoshop. och skriva under lite dokument.

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS

Permalänk

Nu kommer jag inte ihåg vad Trusts platta kostar men om jag får råda dig så lägg på några hundringar och köp en Wacom Graphire 3 istället, mycket bättre.

Visa signatur

www.crille.se | info@crille.se | "Men får gudsskull.. sluta med uglypeople.. painrichen sprutar inte precis crème bonjour..." -Greken

Permalänk
Medlem

Jag har en Trust i A4 modell och den var väll ca 1500-2000kr billigare än vad Wacoms billigaste modeller i samma storlek var.
Det jag kan säga är att jag är jättenöjd, den funkar prima och har stabila drivrutiner.
Jag använder den i photoshop, illustrator och i corel draw och har inte stött på några problem än (köpte den i sommras).

Jag har själv aldrig gillat Trusts grejer men den här har dom faktiskt lyckats med enligt mej!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk

Det var ju goda nyheter

Visa signatur

www.crille.se | info@crille.se | "Men får gudsskull.. sluta med uglypeople.. painrichen sprutar inte precis crème bonjour..." -Greken

Permalänk
Avstängd

in lust we trust

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS