Permalänk

gratis shell på port 80

nån som vet på rak arm nån gratis shell som kör på port 80 eller 4000?
hittar inte nån själv o ja når inte min...

Visa signatur

Firewall 1 och 2: obsd Filserver: fbsd Mediaserver till Atv: debian Testserver: debian Produktionsserver: debian Desktop: os x, svorak

Permalänk
Medlem

Sätt up en egen?

Permalänk
Medlem

Hitta en snäll människa som vill öppna sitt shell på port 80 eller 4000

Permalänk

hmm..jo ja har redan en som kör på porten. kanske var det därför jag nämde överst i mitt inlägg att jag inte når min..

Visa signatur

Firewall 1 och 2: obsd Filserver: fbsd Mediaserver till Atv: debian Testserver: debian Produktionsserver: debian Desktop: os x, svorak

Permalänk
Medlem

Varför skulle du kunna nå någon annans shell på samma port då?

Permalänk

sitter i skolan. de mesta är såklart blockerat. genom en sån kan man koppla vidare, irc...mm

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av metalworker
hmm..jo ja har redan en som kör på porten. kanske var det därför jag nämde överst i mitt inlägg att jag inte når min..

Om du inte når din, byt portar på SSHD då så du kan komma åt din.

Permalänk

asså. de e rätt mycket trafik så de e därför den antagligen inte svarar.. vanligtvis funkar de ju.. men de blir lite svårare när den inte svarar..

Visa signatur