World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

http://81.228.63.223/wow/wow.jpg

Allt funkar fint för mig, kör med insomniax ui sen några modisar som jag lagt till extra.

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

data

Permalänk
Medlem

Ni som har problem med (frameXML) error rutor, ta bort frameXML mappen i World of Warcraft\Interface, så löser de sig.

EDIT: Eller så löser de sig genom att hitta en fungerande version av sin addon, vet inte riktigt.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuRko
Ni som har problem med (frameXML) error rutor, ta bort frameXML mappen i World of Warcraft\Interface, så löser de sig.

Jo men tar man bort den så funkar inte vissa moddar

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Asså fan ni måste hjälpa mej , min syrra ska skapa ett account men efter hon har skrivit in kortnumret och tryckt på "continue" så kommer detta meddelande fram : [servletexeption in:/WEB-INF/jsp/accountNameView/jsp] File "/WEB-INF/jsp/AccountNameView.jsp" not found"

Asså fan ni måste hjälpa mej....

Permalänk

nått fel på mitt laddade ner 1.3.0 sen när jag starta spelet så får jag ränder över hela skärmen massiva grafikfel vad är felet

uppskattar svar / johan

Visa signatur

| Intel Core i3 530 @ 2.93GHz | 4x4 GB Corsair @ 1333Mhz | EVGA GTX 660Ti | 1st SSD 5st SATA | Corsair 650W | 6st 120mm | Win 7 64 bit| Dell IPS 23" Wide |

Permalänk
Medlem

Asså fan jag har ingen aning..

Visa signatur

"We're all prototypes for the future, products of today, manufactured by the past" - Zeilon, 2000

Permalänk
Medlem

Irriterande, laddade hem Cosmos på nytt o installerade. Ändå säger den att mina modifikationer är gamla. Kan man köra på ändå eller blir det problem?

Permalänk
Medlem

Finns det nån sida som har de senaste uppdaterade UI?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk

Någon som kan vara snäll och lägga upp patchen för nedladdning? Blizzards downloader är segast i världen...

EDIT: Är detta samma förresten?

http://www.download.com/World-of-Warcraft-v1-3-patch/3000-754...

EDIT 2: Det verkar vara US och den fungerar inte till EU antar jag?

Permalänk

vad är det för fel om de ser ut så här när man startar spelet?

Visa signatur

| Intel Core i3 530 @ 2.93GHz | 4x4 GB Corsair @ 1333Mhz | EVGA GTX 660Ti | 1st SSD 5st SATA | Corsair 650W | 6st 120mm | Win 7 64 bit| Dell IPS 23" Wide |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

No idea, ser rätt roligt ut iallafall:D

Permalänk
Medlem

Gah, med senaste patchen så kan jag bara spela WoW i max 2 min sen avslutar spelet sig själv utan felmeddelande.

Någon som råkat på något liknande?
Blir tokig om jag inte får spela mer denna helgen som inte ens har börjat >_<

Har provat att installera om spelet, och innan dess att radera WDB & WTF inget hjälper tydligen.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

Jag har problem med att ha uppe bags + character profile sammtidigt.. så stannar hela wow och jag måste retstarta windows.. =(

Skickade till GMs får se om dom svarar

Permalänk
Medlem

Vilken cosmos ska man köra med. ??

var hittar jag den nya versionen av Cosmos

Permalänk

Cosmos verkar skapa mycket problem med nya patchen. Kör på ctmod istället alla ni som har problem (om ni har cosmos) så kanske det funkar bättre.

Visa signatur

Jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt, jag är så trött på alla mail och koder.

Permalänk

Spelet fryser väldigt ofta nu, 2 gånger då jag tryckt shift+b för att öppna alla bagsen, ett tips är att köra i widescreen window mode så slipper ni starta om windows när det hänger sig. Men jag hoppas att dom släpper en hotfix eller nått.

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

ett litet råd till dom som har problem med interfaces, Droppa dem, jag hade cosmos, uninstallade den, Blizzard har ju lagt in extra bars och sådant nu, visst, man saknar några saker, men man klarar sig utan problem!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
http://81.228.63.223/wow/wow.jpg

Allt funkar fint för mig, kör med insomniax ui sen några modisar som jag lagt till extra.

tittade lite på insomniax hemsida nu och kom fram till att det är är det enda rätta för mig! hittar bara inte länken för att ladda ner =/

BTW, bra som fan blizzard, släpper en ny patch som ser lovande ut, blir försenade som vanligt med uppdateringen och till på råga med allt så har dom lyckats fixa en rad nya buggar i spelet!

tack tack sånt här tycker vi om!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
ett litet råd till dom som har problem med interfaces, Droppa dem, jag hade cosmos, uninstallade den, Blizzard har ju lagt in extra bars och sådant nu, visst, man saknar några saker, men man klarar sig utan problem!

Har man vant sig vid UI's så kan man bara inte köra utan dem, iaf inte jag Körmed Gypsymod, CTmod och flexbar, utan det kan jag inte spela. Så mkt man skulle sakna. Och sen är standard-utseendet inget vidare heller

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Har man vant sig vid UI's så kan man bara inte köra utan dem, iaf inte jag Körmed Gypsymod, CTmod och flexbar, utan det kan jag inte spela. Så mkt man skulle sakna. Och sen är standard-utseendet inget vidare heller

precis! Helt omöjligt att spela utan minst en extrabar! speciellt jag som är en mage som har spells och buffs i drivor...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Battlefield
Spelet fryser väldigt ofta nu, 2 gånger då jag tryckt shift+b för att öppna alla bagsen, ett tips är att köra i widescreen window mode så slipper ni starta om windows när det hänger sig. Men jag hoppas att dom släpper en hotfix eller nått.

trodde det bara var mig

Händer så fort jag har 3st "bilder" framme typ

Character+2x backpacks
--------------------------

sen när jag spelar och har 40fps typ.. Och trycker på "c" eller en backpack.. Så går fpsen ner till 10-15.. och stannar där i 20sec typ,, SEn blir det 40 igen... Varför?

testat uppgradera kortet

Permalänk
Medlem

Rensade Shadowfang Keep idag med några andra. Riktigt roligt. Råkade dock klanta mig som fan och rolla på belt of arugal även fast jag är en rogue. Jag fick många arga klagomål. Jag blir nog lite mer uppmärksam på vad jag rollar för.

Förövrigt är patchen riktigt trevlig. Det är grymt skönt med chatbubblorna och mötesstenarna är riktigt smart!

Permalänk
Medlem

mitt internet har itne funkat fram till nu..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

hur kommer man till flygplatsen vid ironforge? har letat ass länge >.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
hur kommer man till flygplatsen vid ironforge? har letat ass länge >.<

i great forge..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
hur kommer man till flygplatsen vid ironforge? har letat ass länge >.<

Flyg till wetlands, man ser den på vägen iaf
Tror det är när man flyger från IF iaf =/
Om du menar det jag tror du gör.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Flyg till wetlands, man ser den på vägen iaf
Tror det är när man flyger från IF iaf =/
Om du menar det jag tror du gör.

oj haha trodde du menade FP.. ^^ jaha den du ser när du flyger wetlands ja

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc