World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JimpaStockholm
Jo, men dom gick väl ut med att servrarna skulle komma upp kl 11? Eller har jag fel igen ... :S

Det skulle vara uppe klockan 11 men blev försenat.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D4rk
Ingen guild som söker en member? Jag ska starta en ny character så fort servrarna startat igång

Tror nog min guild vill ha members. Unnatural justice på Ravencrest

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

Finns det nån SweC Guild på shattered hand? spelar i Alliance Lvl 41 paladin.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
jaja, problemet nu är ju att d skulle vara klart vid 11

Blizzard har sagt att dem de kan vara färdigt kl 11:00 som tidigast, men om de blir strul med tanke på den nya patchen så blir de försenat. Som du kan se så har dem strul som vanligt, alltså försenat till en obestämd tid, ni borde ju veta att det inte är ovanligt med strul för blizzard.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Dessa behöver du, jag kör med dem själv. Funkar kanon. Skriv /stancesets efter du installeraT båda två:

WeaponQuickSwap
Stancesets

Jag brukar dock inte alltid använda dagger i stealth eftersom jag oftast kör med cheapshot. Föredrar det framför ambush då jag dels får 2 CP istället för 1, jag hinner oftast göra mer skada samt att jag själv inte blir skadad under 4 sek.

Tackar, ska testa såfort servrarna kommer igång. Kommer nog fortsätta köra mestadels CS men kan vara gött och ha valet.

Permalänk
Avstängd

nånting jag verkar ha missat helt är enchanting..nån som kan förklara vad det är för nåt och hur man gör det?

sen undrar jag hur man tar bort sina talent points..

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
Det skulle vara uppe klockan 11 men blev försenat.

Jo, det vet jag, men 3 och en halv timme är lite väl mycket för en försening.. :S
exakt därför skrev jag då att blizz får ta å rycka upp sig lite, och då kommenterade downup att dom skulle ta upp servrarna kl 15:00 för att dom scannade alla servrar, vilket verkade konstigt tycker jag eftersom dom skrev att servrarna skulle komma upp 11 från början, men nu är det försenat... blev lite komplicerat

btw, Jurko, bra karta över EK och kalimdor du länkade till

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
nånting jag verkar ha missat helt är enchanting..nån som kan förklara vad det är för nåt och hur man gör det?

sen undrar jag hur man tar bort sina talent points..

Tar bort gröna/blåa/lila items magiska egenskaper och ger dig massa flummiga items som du sen kan använda för att ge t.ex. beastslaying, +1/2/3/4/5 stamina/agility osv. .

Du tar bort dina skillpoints hos din tränare...kostar bling bling dock.

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
nånting jag verkar ha missat helt är enchanting..nån som kan förklara vad det är för nåt och hur man gör det?

sen undrar jag hur man tar bort sina talent points..

Enchanting är ett yrke. Man kan enchanta items så att dom ger extra attributer. Enchanters brukar ofta spamma chatkanalerna i huvudstäder så håll ögonen öppna

Gå till din klasstränare för att ta bort dina talents. Första gången kostar det 1g.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D4rk
Ingen guild som söker en member? Jag ska starta en ny character så fort servrarna startat igång

på shattred hand eller daggerspine.. horde på daggerspine och alliance på shattred.. vi söker members.. messa Zegor på båda..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Vart hittar man Onyxians Lair ? e lite nyfiken på att titta in där en snabbis,

Visa signatur

Burk 2: AMD 64 4600 x2+, Asus mobo, asus X1900xtx pro gamer, 2 gb kingston kvr400 minne, 2 st 200 gb WD diskar, 1 st 80 gb Wd som system, 20" Philips widescreen

Permalänk
Medlem

man tar inte bort yrken hos en klass tränare, du trycker på K och tar bort det helt enkelt

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
man tar inte bort yrken hos en klass tränare, du trycker på K och tar bort det helt enkelt

Han frågade hur man tar bort sina talent points.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av batho
Vart hittar man Onyxians Lair ? e lite nyfiken på att titta in där en snabbis,

Onyxias Lair finns i Dustshawllow Marsh, dock är det en stor låst port som är vaktad av stora drakar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av batho
Vart hittar man Onyxians Lair ? e lite nyfiken på att titta in där en snabbis,

jag knalla dit igår.. men man kan inte entra..

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/onyxias_lair....

den ligger i dustwallow marsh

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
Han frågade hur man tar bort sina talent points.

om man gör det kan man lägga ut dom igen då eller blir det som att börja från början?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
om man gör det kan man lägga ut dom igen då eller blir det som att börja från början?

Du kan sätta ut dem igen.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
Du kan sätta ut dem igen.

ok tack
har vela gjort det men har inte våga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D4rk
Tjenare! ska starta ny character idag och jag undrar om de finns nån svensk guild som behöver en till member? Isåfall kan ni väll PM'a mig

Clanbanan @ Bloodscalp tar alltid emot svenskar

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IsHackaren
Enchanting är ett yrke. Man kan enchanta items så att dom ger extra attributer. Enchanters brukar ofta spamma chatkanalerna i huvudstäder så håll ögonen öppna

Gå till din klasstränare för att ta bort dina talents. Första gången kostar det 1g.

aha. tack för svaren.. är enchanting ett andrahandsyrke som vem som helst kan lära sig?

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

om man ska ha en bra shadow priest hur ska man lägga ut sina talent points då. ska man skita i o lägga nåt på holy då eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
aha. tack för svaren.. är enchanting ett andrahandsyrke som vem som helst kan lära sig?

Nej, det är ett förstahandsyrke.

Permalänk
Medlem

Nån hunter som har en bra build att dela med sig av, gillar inte min.

Permalänk
Medlem

fortfarande nere :S

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem

blizzard kanske skiter i det av religösa anledningar?

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

huh?

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag knalla dit igår.. men man kan inte entra..

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/onyxias_lair....

den ligger i dustwallow marsh

ok, ligger det vid The den of flame då eller ? e det enda stället ja hittat med adds som ens liknar drakar nämligen,

Visa signatur

Burk 2: AMD 64 4600 x2+, Asus mobo, asus X1900xtx pro gamer, 2 gb kingston kvr400 minne, 2 st 200 gb WD diskar, 1 st 80 gb Wd som system, 20" Philips widescreen

Permalänk
Medlem

Blizzard sitter och blåser damm ur cpu-kylarna

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
huh?

de e långfredagen som du kanske vet

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
blizzard kanske skiter i det av religösa anledningar?

Jo snart kommer det väl upp ett meddelande på siten där det står "Visst är det tråkigt att inte kunna spela WoW? Precis lika tråkigt hade Jesus på korset."