World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Wow E la inte skoj heller hehe

Permalänk
Medlem

Dagens.

En annan rolig...

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

Fattar inte första bilden :S

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Eye of Sulfuras droppades

Vilket jobb han får att plocka ihop till en mace nu

Blacksmithing:
8x Sulfuron Ingot, <-- Guildet har bara 3
20x Dark Iron Bar, <-- Inga problem
50x Arcanite Bar, <-- Kan vara jobbigt i plånboken
25x Essence of Fire, <-- Inga problem
10x Blood of the Mountain, <-- Inga problem
10x Lava Core, <-- Inga problem
10x Fiery Core <-- Inga problem

vi fick duglig loot på ragge idag

1xStormrage pants(nästa är mina!11), 1xjudgement leggings, 1xChoker of Fire lord, 1xEssence of the pure flame

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
vi fick duglig loot på ragge idag

1xStormrage pants(nästa är mina!11), 1xjudgement leggings, 1xChoker of Fire lord, 1xEssence of the pure flame

Inga vapen = Oduglig loot

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tejpis
Inga vapen = Oduglig loot

choker of the fire lord = vapen ;D

nexgen, hahhaha ;D

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Någon som vet något om att det kommer quests för att uppgradera Quel'Serrar? Har för mig att jag har läst det någonstans eller så drömde jag helt enkelt!?

Permalänk
Avstängd

NOOOOOOOOOO!!!!

skickade lite väskor och pengar (16g) från karaktär x till karaktär y men har bara fått det brevet som jag skickade sist...

hur får jag tillbaka mina grejor?

Permalänk

Du kan ej få tillbaka dina saker om posten slarvar bort dom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
NOOOOOOOOOO!!!!

skickade lite väskor och pengar (16g) från karaktär x till karaktär y men har bara fått det brevet som jag skickade sist...

hur får jag tillbaka mina grejor?

Hmm det tar runt 2h om du skickar prylar och 1sec om du bara skickar pengar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nexgen
hehe, detta hände mig idag i ZF. Dagens!
http://putfile.com/pic.php?pic=9/25418183839.jpg&s=x4

Haha

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Fattar inte första bilden :S

Druiden använder "Fire reflector" och snubben drar iväg en pyroblast som träffar sig själv så han dör... tror jag

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Trött är jag och det bidrar säkert men jag tycker denna tråd är helt underbar på wowforumet, garvade när jag såg svaret. Snacka om att vara uppe/ute i det "blå", han svarar på något helt annat!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nexgen
hehe, detta hände mig idag i ZF. Dagens!

http://putfile.com/pic.php?pic=9/25418183839.jpg&s=x4

Lite OT: vad är det för mod som gör att man kan se "Xp/hr this session" och "Time to level", etc. högst upp? Så vill jag också ha det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Lite OT: vad är det för mod som gör att man kan se "Xp/hr this session" och "Time to level", etc. högst upp? Så vill jag också ha det.

Titanbar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Titanbar.

Vart hittar man den? Jag kan inget om sånt. Har ingen mod alls nu.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Vart hittar man den? Jag kan inget om sånt. Har ingen mod alls nu.

Tog mig 10 sekunder att söka reda på: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1852

Visa signatur

.

Permalänk

Går inte att ansluta till Bloodscalp.

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fettokisse
Druiden använder "Fire reflector" och snubben drar iväg en pyroblast som träffar sig själv så han dör... tror jag

Ja det är en "bugg" i dueller, finns några på vår server som använder den medvetet mot firemagar enbart för att ta död på sin allierade... mycket tråkigt och onödigt beteende, och sen ha mage och stå o skratta sen utan att ressa när de också har möjlighet.

Alla dessa har åkt rakt in i min ignore.

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fettokisse
Tog mig 10 sekunder att söka reda på: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1852

Då har du bättre google skills än jag. Hittade något likande på curse-gaming, men inte den. Tack.

Edit: Det blir denna istället. Den verkar ha allt jag saknar.

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=860

Permalänk
Medlem

hehe, hade nog lite väl mycket tur igår!

Grindade demonerna i felwood för XP.
På en timme hade jag fått

3x 16 Slot bags
13x felcoth
9x demonic runes

Kändes fint, slapp jag köpa väskor till min alt!

Permalänk
Medlem

Allmänt gnäll bara för att lugna ner mig.

Börjar bli seriöst lack på Blizzard och deras support. Kommer inte in nu och det har ju varit strul ganska lång tid för dem.

Känns ibland som om de inte gör något åt felen annat än att starta om eller motsvarigheten till att "sparka på däcken" och hoppas att allt fixar sig.

Älskar speciellt "We apologise for the inconvenience", jovisst men fixa felen en gång för alla så slipper ni be om ursäkt. Djäkligaste är att jag är fast i wowträsket ordentligt, vore det inte för det hade jag lagt av bara för allt strul.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Kan druider köra med 2st fist weapons?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gr3ger
Kan druider köra med 2st fist weapons?

Nej, har inte dual-wield.

Btw, undrar om patch 1.7 är på gång nu eller om det blir längre fram.

Permalänk
Medlem

En guildpolare åker ur wow när han lämnar in quests och jag tror mig ha läst någonstans hur man kan fixa det, tror det var något om att bocka ur något som hade med nforce att göra (?????).

Någon som vet vad jag pratar om?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
hehe, hade nog lite väl mycket tur igår!

Grindade demonerna i felwood för XP.
På en timme hade jag fått

3x 16 Slot bags
13x felcoth
9x demonic runes

Kändes fint, slapp jag köpa väskor till min alt!

Akta dig för Demonic Runes, de har dödat två stycken av våra mages på Ragnaros när de crittat

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
WiFi: Grandstream GWN7660 :: GWN7630LR :: GWN7662 :: GWN7660LR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Hmm det tar runt 2h om du skickar prylar och 1sec om du bara skickar pengar

1h på prylar, 1sec på pengar.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

hört att 1.7 ska komma imorrn men vet ej säkert...

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
En guildpolare åker ur wow när han lämnar in quests och jag tror mig ha läst någonstans hur man kan fixa det, tror det var något om att bocka ur något som hade med nforce att göra (?????).

Någon som vet vad jag pratar om?

Jag har samma problem. Berätta gärna om du kommer på lösningen!