World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

doh missade onyxia raiden idag.. aja så går det när man är lite seg i gillen med mycket folk.. får lira lite gunz online nu då.. vad gör alla andra ikväll?

Permalänk
Medlem

Campar Moonglade för Felcloth legs receptet, så att Maniak kan sy åt mig x)

Permalänk
Medlem

Försöker slakta vael

Permalänk
Medlem

New Realms and RP PvP Realms!
Daliniya, 13/09/2005
Tomorrow there will be an extended maintenance while a patch is applied to all European realms. This patch will include many new features, one of which is RP PvP realms. Due to this new realm type addition, we will be opening several new English realms.

Those who are interested in playing on an RP PvP realm should take a moment to check out our new realm types page which has useful information about all realm and game-play types.

The list of realms that will be opened tomorrow after maintenance are:
Laughing Skull (PvP)
Defias Brotherhood (RP PvP)
The Venture Co. (RP PvP)

Om ni missade det, 1.7 i morgon också, troligen.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
New Realms and RP PvP Realms!
Daliniya, 13/09/2005
Tomorrow there will be an extended maintenance while a patch is applied to all European realms. This patch will include many new features, one of which is RP PvP realms. Due to this new realm type addition, we will be opening several new English realms.

Those who are interested in playing on an RP PvP realm should take a moment to check out our new realm types page which has useful information about all realm and game-play types.

The list of realms that will be opened tomorrow after maintenance are:
Laughing Skull (PvP)
Defias Brotherhood (RP PvP)
The Venture Co. (RP PvP)

Om ni missade det, 1.7 i morgon också, troligen.

woho ! lätt att jag ska ha alt på en RP PvP server

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Heh, verkar som om Blizzard börjar få lite namntorka...

Visa signatur

Je suis Napoleon!
Heh-heh-heh. No, seriously, I'm not.

Permalänk
Medlem

för er som vill tanka 1.7 idag

http://www.wowguru.com/patches/

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
för er som vill tanka 1.7 idag

http://www.wowguru.com/patches/

det till europa servrarna?

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
det till europa servrarna?

oj, kanske inte... ehhe, sorry

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Vad jag vet så är det samma, bara att ändra realmlist.wtf.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Vad jag vet så är det samma, bara att ändra realmlist.wtf.

låter som för mycket jobb för mig jag tar det i morgon istället

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Varför fungerar wow inte nu då? Står bara Auth och till slut att det inte gick att ansluta. Jag har inte ändrat någon inställning sedan igår och igår fungerade allt perfekt :/

Visa signatur

-_

Permalänk
Medlem

Det är precis som vanligt. Att servrarna är nere och att det laggar förjävligt har på senare tid blivit mer regel än undantag, något som är mycket, mycket fel.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

trevligt att inte apjävlarna kan ha hemsidan uppe!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Vad jag vet så är det samma, bara att ändra realmlist.wtf.

Jomen servrarna man kopplar sig mot i EU kör ju inte 1.7 så det funkar nog inte så bra.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
trevligt att inte apjävlarna kan ha hemsidan uppe!

Och dina kommentarer kring allt är ju ännu trevligare så det är riktiga mysstunder nu.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Iom nya patchen imorrn kommer även Zul'Gurub upp då?

Citat:

It will be on a raid-timer similar to Onyxia's Lair and the Molten Core. This means that your party can only clear the dungeon every (2 or 3?) days.

Hur kommer det här funka iom att zul gurub förmodligen kommer bli pickup grupper? Om jag kör en runda med en grupp och dagen efter med en annan vad händer då?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Iom nya patchen imorrn kommer även Zul'Gurub upp då?

Hur kommer det här funka iom att zul gurub förmodligen kommer bli pickup grupper? Om jag kör en runda med en grupp och dagen efter med en annan vad händer då?

zul gurub kommer nog inte funka med pickup, svårare än så. och 3 dagars cooldown har man

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Någon som vet av ett macro som gör att man kastar ett x antal spells efter varandra.

Jag vill ha så att med ett knapptryck så blir det 10st frostbolts eller tills mobben jag kastar spells på är död. Jag börjar bli så less på o spamma samma jävla knapp en miljard gånger i mc

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Går inte Qw3.

Däremot kan du fixa ett macro-program som trycker på knappen var tredje sekund eller liknande men det gillar inte riktigt blizzard :] Eller sluta göra MC om du inte gillar det

Visa signatur

hmm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Någon som vet av ett macro som gör att man kastar ett x antal spells efter varandra.

Jag vill ha så att med ett knapptryck så blir det 10st frostbolts eller tills mobben jag kastar spells på är död. Jag börjar bli så less på o spamma samma jävla knapp en miljard gånger i mc

Anställ någon från ett U-land att göra det åt dig på samma gång?

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

Första försöket på Major Domo gick ju inte alls, vi fick ner dom 4 eliterna men sen fick vi en healer lös på nåt sätt. Vårt största problem var att MT inte kunde hålla aggro av nån anledning, det gick helt enkelt inte, det var precis som om han wipeade aggro listan var 5 sekund.

Nån som har några tips?

Visa signatur

grilla på

Permalänk
Medlem

Efter att vi tog Ragnaros för några dagar sen så bestämde vi oss för att seriöst börja satsa på BWL

Vår första run var ikväll, och efter tre försök lyckades vi spräcka alla ägg och börja tanka Razorgore. Tyvärr hade vi bara en priest, en druid och en paladin vid liv, så det gick inte så bra. Men De warriors som försökte ta över hade inga problem att hålla agron, så imorgon ska vi försöka hårdare och låta paladinsen heala mer i början så de stackars cloth-prästerna inte dör

Permalänk
Medlem

fan vad kul MC är Första försöket på Garr dör han, Baron Geddon går ner på andra försöket och sen testade vi Shazzrah en gång, runt 50% fick vi henne till så imorgon dör den bossen med. Finaste looten var helt klart Bindings of the Windseeker, kul att det droppar första gången vi tar Geddon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
zul gurub kommer nog inte funka med pickup, svårare än så. och 3 dagars cooldown har man

En i mitt guild tyckte det fungerade bra på testservern med en pickup group iaf och då har de ändå inte speciellt bra utrustning där.

Permalänk
Avstängd

yeah server down..

Permalänk
Avstängd

fy fan vad skinning/leatherworking är kul! har suttit i flera timmar och bara samlat leather och gjort saker

har snart artistan eller vad det heter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av grillkungen
Första försöket på Major Domo gick ju inte alls, vi fick ner dom 4 eliterna men sen fick vi en healer lös på nåt sätt. Vårt största problem var att MT inte kunde hålla aggro av nån anledning, det gick helt enkelt inte, det var precis som om han wipeade aggro listan var 5 sekund.

Nån som har några tips?

använd en eller två hunters som skjuter disctraction shot på han så han kommer till warriorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Vad jag vet så är det samma, bara att ändra realmlist.wtf.

enUS-patchar går inte att installera på enGB-klienter.

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!