World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Hmm jag funderar på att starta en Paladin men många verkar tycka det är tråkigt m.m. att spela som :/

Är det värt att prova lr?

paladin är kul på lägre lvl men på höglvl har du dålig dps och är cleanse/healbot

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

jag började spela med en palladin human, jag tyckete det va trist för att han inte har några bra attacker. Bara en massa healing å sånt kraffs..

spelar nu med en hunter och det är mycket roligare!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
paladin är kul på lägre lvl men på höglvl har du dålig dps och är cleanse/healbot

på lvl 50 kan man börja grinda i sorrow hill, undead=mumma för paladins^^

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Skall man enchanta med Librams, skall det vara Resilence (fire prot). Antar att detta är hans tank gear nr1 och dom kommer han använda för det mesta i BWL tills han har hela setet Wrath som då blir tanksetet nr 1.
I BWL behövs fireprot, ju mer desto bättre.

Föredrar Resiliance på Dark Iron-prylar eller andra övriga saker och Constitution på Might/Wrath iofs. Det är dock jobbigt på Vaelstrasz där det krävs rejält med fire res men samtidigt mycket def/hp.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro

Permalänk

Ähh, tala inte illa om paladin nu! Jag tycker det är riktigt skoj, älskar det i femmanna-instanser

Visa signatur

"The distance between insanity and genius is measured only by success."
-Eliot Carver, Tomorrow Never Dies

Permalänk
Medlem

Vad i helvete är det här för skit!?

"Vi anställde någon idiot för att vakta servers istället pissade han i dem, förlåt så mycket servers kommer upp om 3 månader (ps vi tar betalt för denna tid) under tiden så är vi glada att ni har tålamod."

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Finns det priest/mage mod som gör så man ser hur mycket mer ens sköld absorbar?

Visa signatur

q][0n^

Permalänk

är era servrar också nere =/

btw... vilka tycker ni alli är svårast att möta, en tauren eller en orc
warrior?

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Medlem

Någon här med på att dra igång ett inoffeciellt WoW-forum för Swecare(andra kan ju också vara med^^) Men denna tråden är så mycket snick snack i nu så det blir svårt att fråga och ha disskusioner..Om någon är sugen, Pma mig...

EDIT: Lon, Jag anser Tauren..Deras/våran(har en tauren shaman) warstomp är så jobbig att den finns bara inte

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qion
Finns det priest/mage mod som gör så man ser hur mycket mer ens sköld absorbar?

CT_ShieldMod

?

www.ctmod.net

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk

Kommer fortfarande inte in på Twilight´s hammer, står Unable to Connect

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lon Höppö

warrior?

Det beror ju på. Orcer har ju 25% stunresist och tauren har warstomp. Warstomp är bättre mot casters och stunresist mot rogues.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Vad i helvete är det här för skit!?

"Vi anställde någon idiot för att vakta servers istället pissade han i dem, förlåt så mycket servers kommer upp om 3 månader (ps vi tar betalt för denna tid) under tiden så är vi glada att ni har tålamod."

Jo eller att alla är bara människor och misstag kan alla göra. Även om detta nu var ett elektriskt fel då kylningen tydligen lagt av.

Vi har fått 1.5 lvl rested och 2 dagar mer, varför kan man inte bara sluta klaga å göra nått annat, det finns bra mycket mer att göra än att spela wow, gör läxor eller gå ut..

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

warrior?

Det beror på... En tauren är svår för en caster (Pga AoE-stun) Orc är svårare för Melee/hunter.

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Jo eller att alla är bara människor och misstag kan alla göra. Även om detta nu var ett elektriskt fel då kylningen tydligen lagt av.

Vi har fått 1.5 lvl rested och 2 dagar mer, varför kan man inte bara sluta klaga å göra nått annat, det finns bra mycket mer att göra än att spela wow, gör läxor eller gå ut..

Så kan man ju alltid säga, men vi betalar ju faktiskt för att få spela. Då ska spelet vara tillgängligt 24/7 enligt mig. Två dagar hit eller dit spelar ingen roll, lägg ner pengar/energi/tid på att fixa problemen istället.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

finns det fler filmer som http://members.chello.nl/wjh.groot/Gehennas-Tactics-WoW2.swf

?

har sett lucifron och gehennas nu.

dom är jätteroliga!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
ngn som vet om man måste vara 60för att göra mage vatten quest? är 55med min o vill ha bättre vatten

Ja, level 60.

Och alla som whinear om att betala för något = 24/7 tjänst som alltid funkar för evigt, välkommen till verkligheten

Permalänk
Citat:

får alla 1.5 lvl rested och två dagar extra som tröst? 1.5 lvl rested är ju asbra! hoppas det stämmer. iofs borde hög lvl få mindre, för dem är ju 1.5 lvl MYCKET mer än för en låg lvl.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
får alla 1.5 lvl rested och två dagar extra som tröst? 1.5 lvl rested är ju asbra! hoppas det stämmer. iofs borde hög lvl få mindre, för dem är ju 1.5 lvl MYCKET mer än för en låg lvl.

Vi fick full rested som är lika med 1.5 level...

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Detta börjar bli drygt nu, tycker servrarna är nere lite ofta.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Citat:

Ja, men detta är fan regel nuförtiden. De lägger av, laggar sönder eller buggar sig, vilken service!
Har inte hört mycket problem från Amerikanska WoW.

Damn Europeans!

Permalänk
Medlem

Jo eller hur ... Tråkigt tycker jag iaf Man blir ju lite sugen när man kommer hem efter en lång da i skolan .... LOL XD

Permalänk
Medlem

Möög Disconnected 2 min före korrak spawnade och kan ej logga in igen

Visa signatur

27" 3,06 c2d imac

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst

Fick det förra onsdagen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Vi fick full rested som är lika med 1.5 level...

får vi det igen så jävlar vad jag kommer att grinda:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

warrior?

som rogue hatar man orcs pga stunresist

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
får vi det igen så jävlar vad jag kommer att grinda:)

jag hade redan full rested! så jävla skitigt!

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Enstaka tekniska problem som det aktuella kan jag ha överseende med. Men att många realms fortfarande laggar irriterande ett halvår efter release är oacceptabelt enligt mig. Runetotem är bara medium-pop och det går ändå knappt att använda t.ex. AH 19-21 pga av att det tar 10 sekunder från att man klickat tills nåt händer.

Permalänk
Medlem

Ja, fast jag tycker att rested bonus var lite dumt... det laggade ju så mycket att det inte gick att spela, så man hade ju redan 1/2 rested bonus xD + att alla stackare på lvl 60 inte fick så mycket kompensation... men det är ju bara att tacka och ta imot :]