När går ni och lägger er/går upp?

Permalänk
Medlem

Idag har vi ett extremfall.
Jag kan räkna antal sovda timmar på en hand, och efter det så försöker jag få plats med antal arbetade timmar på två händer och de räcker inte till.

Tre timmar i slafen, dvs 0130-0430 därefter jobb pass1: 0530-1230 pass2: 1500-2030.

Häärligt.

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Medlem

Skulle aldrig gå och lägga mig så sent som vissa av er gör, vet inte hur ni orkar.
Men jag FÖRSÖKER lägga mig vid 22,00-24,00 och vakna vid 08,00.
Måste upp tidigt för att dra iväg o gymma.

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem

Går och lägger mig runt 23.
Går upp:

Vardagar när jag jobbar: 05:30

Helger: Mellan 06:00 och 08:00 beroende när pojken vaknar.

Permalänk
Medlem

Knoppar in runt 0300 0400 sen vaknar typ senast 1100 oftast 1000

Visa signatur

Shadyrecords & Aftermath

Permalänk
Medlem

Lägger mig på vardagarna runt 20-21. Men å andra sidan har jag inget spelberoende som håller mig kvar vid datorn.

Permalänk
Medlem

Sover vid 4-5 up vid 9.

Eller upp vid 13-14

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Sötast

Nu när jag jobbar så lägger jag mig c:a 1-3 å går upp vild 10-11.... ungefär samma som när jag inte jobbar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erto
Går och lägger mig runt 23.
Går upp:

Vardagar när jag jobbar: 05:30

Helger: Mellan 06:00 och 08:00 beroende när pojken vaknar.

stämmer bra det med helger; ikväll har han vart vaken tills 22, så nu vaknar han välan runt 05:30 bara för att jävlas......

veckodagarna lägger jag mig dock runt 01-02 och kliver upp 05:52

hur fasen kan ni ha mage att sova till 15?!?! blir ju inget kvar av dagen då. Ni lär ju se ut som vandrande vålnader allihop´...

Permalänk
Medlem

Själv vaknade jag för en kvart sen :).

Permalänk
Medlem

har inga regelbundna sömntider alls, men det är oftast 3-5 timmar per natt i snitt när det faller in så jag kan somna. Runt var annan dag så sover jag mellan 02-07 av sömnpillerna (kronisk insomnia)

Permalänk
Medlem

Nu när det är lov så lägger man sig vid 03.00 - 05.00 och vaknar vid 11.00 - 13:00 , helt olika beror på hur jag känner mig.

Visa signatur

1,2,3 på händerna stå.

Permalänk
Medlem

Olika, fast sover alltid lika länge (om inte mer) som jag är vaken. Har jag vart vaken i ett dyng så sover jag ett dyng minst, om inte mer.

Detta är när jag inte ska göra nått, och det är sällan jag gör nått, eftersom jag är arbetslös

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Jag tycker det är dålig stil att bara sova några få timmar för att sedan gå till jobbet. Det är respektlöst mot arbetsgivaren, ni kan väl ändå inte vara lika effektiva som någon som sovit 7-9 timmar? Ni kanske till och med gör en massa misstag, just för att ni inte har sovit tillräckligt. Har jag fel?

Permalänk
Medlem

Sängen 01:00, påväg till jobbet 06:10, fram tills nu. Blir det ledighet i sex veckor, lär inte ha något som man kan benämna som dygnsrytm då

Visa signatur

"I will DL and have a look!"

Permalänk
Hedersmedlem

*Låst*

ÖÄ finns inte längre...

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X