Permalänk

snabb fråga om Ipod!

Hur länge måste man den första gången innan man kan använda den?

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Man läser i manualen som följer med... Antog att du missat ordet ladda

Permalänk
Medlem

När denna väl är uppe kan jag passa på att fråga om det är möjligt att lyssna på musik från ipoden samtidigt som man laddar? Får bara fram "Koppla inte från..."
Men jag har lyckats en gång. Hur går man till väga, om det nu går.

Tack för svar.

Permalänk
Medlem

Ladda genom datorn eller väggladdaren?

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Genom medföljande usb-kabeln. Alltså datorn

Permalänk
Medlem

Jora det går, om du inte har inställt i iTunes att iPod skall agera som hårddisk.

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem

kottkrig: Jag hittade alternativet, men den går inte att bocka av. Några förslag?

Permalänk

jo jag missade ladda, hade bråttom. Nej alltså jag har ingen men jag vill fortfarande veta hur länge man måste ladda den. Så snälla svara bara enkelt på frågan.

Tack!

Mvh/Andreas

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av netbomber
jo jag missade ladda, hade bråttom. Nej alltså jag har ingen men jag vill fortfarande veta hur länge man måste ladda den. Så snälla svara bara enkelt på frågan.

Tack!

Mvh/Andreas

Tills den är fulladdad. Eller mindre då, beroende lite på hur laddad man vill att den skall vara. Att ladda batteriet fullt tar väl ca 4h tror jag.

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem

En timme ska den sitta i första gången, batteriet har då nått 80% av sin verkliga kapacitet.

Permalänk
Medlem

Borde finnas manual på apple´s hemsida isf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jushi
kottkrig: Jag hittade alternativet, men den går inte att bocka av. Några förslag?

Jag matar ut iPoden från iTunes men låter den sitta kvar i USB-porten, då laddas den men jag kan ändå lyssna på musik.

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.