Permalänk
Medlem

Hmm. Tänk om det fanns ett matreal som likande svart nätstrumpa som man kunde få fast över ansiktet så man kunde se konturerna mer och fortfarande se in i burken.

Visa signatur

2600k@ 4,4 Vattenkylt med en Noctua 120mm @ 7v. 16 gig Corsair Dominator. GTX 1050 Ti Passivtkylt. Corsair RM550 80 Gold. Corsair M4 ssd 256 gig. Asus Sabertooth p67. (Takfläkten låter mer än själva datorn).

Permalänk
Medlem

helt ärligt ska det inte vara nåt problem med just den iden .. bara inte tänkt på det .. går ju faktiskt att använda ju nätstrumpa .. bara applicera vid rätt gradantal så att den "smälter" fast men inte skrumpnar ihop.. kanske kan vara värt att testa

Permalänk

OFF: ere någon som vet om det finns något moderkort som är någelunda klockvänligt som får plats i denna lilla underbara burk (matx). Var nämligen extremt sugen på en sådan då jag senare upptäckte att det moderkortet jag hade tänkt å använda som var ett msi nånting, inte var klockvänligt alls.

ON: jäkligt nice!

Permalänk
Medlem

Tänk dej sedan att måla UV reakiv färg på nätstumpan hoho. Kan dock bli lite overkill. Undrar om man kan blanda UV färg och späda ut med något slags lim, eller kanske vatten att doppa nylonsen i.

Hmm.. måste köpa grejer

Visa signatur

2600k@ 4,4 Vattenkylt med en Noctua 120mm @ 7v. 16 gig Corsair Dominator. GTX 1050 Ti Passivtkylt. Corsair RM550 80 Gold. Corsair M4 ssd 256 gig. Asus Sabertooth p67. (Takfläkten låter mer än själva datorn).

Permalänk

Blästra insidan av "ansiktet" så lyser det upp

Visa signatur

Kan inget om mycket

Permalänk
Medlem

det skall ses då det är svårt att se på kort hur det ser ut.. dock blästring-färgning-slipninbg-gravering etc är uteslutet då det är just ett fönster = man ska se igenom..

Permalänk

Heh, jo, det brukar ju vara vitsen med fönster.. Gravera annars ett rutnät? Bäst hadde varit att ha gjort det innan du formade fönstret, sen när det var färdigt hadde det bara varit att fylla i det som blivit otydligt, med en tät raster så kan det ju bli som polygoner om man belyser plexit från sidorna så bara rutnätet lyser upp. Jag tror det skulle kunna ge en väldigt häftig ljusshow.

Visa signatur

Kan inget om mycket

Permalänk
Medlem

Hur är ljudnivån i denna? Funderar på att ersätta min Aria med denna för att kunna få in min ATI Silencer och så.

Visa signatur

Athlon64 3000+@250x10=2500mhz (ska högre) C7000B-CU| 2x512 Vitesta pc4000 | m-atx MSI K8NM FISRB | Powercolor x800pro VIVO @545/540 | 2x120gb | DVD-RW | Antec Sonata 2 | Superpi 36s

Permalänk
Medlem

Grymmt snyggt!

Visa signatur

| ASUS Maximumus V Formula, Intel i7-3770K @ 4.6GHz, Corsair vengance 16Gb @ 1600, ASUS nVidia GTX 970, Samsung EVO 840 256GB SSD, Fractal Design R3 Vitt, Logitech G502 Proteus Core, Ducky YYY | - 10251 Firestrike 3DMark

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Basep
Hur är ljudnivån i denna? Funderar på att ersätta min Aria med denna för att kunna få in min ATI Silencer och så.

hög, tillfälligt för mig i alla fall. kör en AMD 3200+ med boxedfläkt och den rullar i 12V
original men nån dag när jag orkar ska jag pilla om lite i kontakten och köra på 7V istället.
antar att 120mmfläkten på baksidan går på 12V den med.. men som sagt.
allt går att ordna till bara man orkar. men nån annan CPUfläkt tror jag knappast du får
in eftersom det är riktigt sjukt trångt på vissa ställen runt socketen på moderkortet.

skicka ett PM så kan jag ordna lite bilder på insidan av chassit om du vill? :]

Permalänk

fan va nice, kollade länken i din signatur också, nice grejjer där med, men Satan så nice Kill Bill-chassit är! Någon som vet vilket chassi det är från början?

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

ett x-dreamer II om du syftade på killbill