Permalänk
Medlem

X-Qpack

oki en liten grejj .. ett till chassi som skall med till DHw-05

inte så stort med fett nice..
brukar inte gilla de små chassina men detta får ändock plats en del i ..

men men back to buiss...

chassit ettX-Qpack chassi för matx kort .. 450w agg , 120mm fläkt bak .. 2x cd enheter och flr 3 diskar..

3 fönster så bra insyn för de som vill ha det..

och nu börjar det roliga toppen av ..

ett hjälpmedel för modden .. man ser även värmepistolen i bakgrunden..

efter massa värmande och pressande med hjälpmedel ... så tadaa har vi en bula i toppen..

å lite närmare..

en insider look

Permalänk
Discokungen

Naaw. Gulligt Trevligt med projekt från dig GoTall!Keep on going

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Gillade dina projekt på DH summer, Hoppas det blir lika bra på Winter. Go GoTaLL Go eller något.

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk

GoTall, vet du om ett EpoX 8KMM3I går i det chassit?
Vet bara att det är litet, vet inte vilken storlek:p
Annars fint som dina andr amoddar:D

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200+ | ECS Elitegroup K8HT | 1024 mb PC3200 TwinMOS | Point Of View GeForce 6600GT | 2x Samsung Spinpoint | Chieftec Mesh Miditower | Tagan 420 | 3DMark 01 19400 | 03 = 9008 | 05 = 3795

Permalänk
Geeks
Säljchef
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bandy_nisse
GoTall, vet du om ett EpoX 8KMM3I går i det chassit?
Vet bara att det är litet, vet inte vilken storlek:p
Annars fint som dina andr amoddar:D

Jepps det passar. Är ett mATX chassi.

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Snyggt med fönstrets utbuktning på toppen.. har ett m-atx kanske ska satsa på ett sådant chassi

Permalänk
Medlem

oki lite mer.. tackar en en gång colorcase.se för chassit för detta projekt

sånt som kan behövas för att forma lite mer.

och spillbit för att få in frihands formnings känslan..

åsså var vi redo att gå på den riktiga biten

efter ett tags formande och med varma händer .. så har jag lackat då chassit är svart och för det är svårt att se vad det föreställer när det är genomskinligt .. men tycker det blir nice so far..

lite nice..

Permalänk
Medlem

Nej, fett nice.

Visa signatur

Aspire X-Qpack black/green |-| AMD64 4000+ |-| X1900XTX 512MB |-| 2GB RAM PC3200 |-| MSI m-atx 7.1 |-| 420w

Permalänk
Discokungen

Gulligt ansikte Får mumien-vibbar direkt

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk

Fy fan vad coolt! Riktigt nice, gillar många av dina mods.

Visa signatur

533 mhz Celeron|64 MB Ram|32 MB delat videominne|20 GB HDD|Cd-RW|DVD Rom

"Please quote me for replies"

Permalänk
Medlem

blir nog bra i slutändan

Permalänk
Hedersmedlem

Nice, ska bli kul å följa.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

fan lyckades få färgen bli fetblank även då det är lackat på utsidan

Permalänk
Medlem

Oooh, ser ju ruggigt coolt ut! Kommer nog bli skitbra.
Fortsätt så här! Längtar redan tills nästa uppdate :).

Permalänk
Medlem

gotall : måste beundra ditt arbete här också. Men jag har en fråga; Hur många bollar i luften har du egentligen?

Permalänk
Medlem

just nu är det en del .. då saker skall bli klara till DH .. men ligger hyffsat till

Permalänk
Medlem

Du får ta och lägga upp lite bilder på dina andra projekt också. Är nyfiken :).

Permalänk
Medlem

kommer kommer men annars så kommer det synas på DH

Permalänk
Medlem

Sälja lådor på DH igen eller?

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

jag kommer vara där med en del lådor ialla fall..

Permalänk
Medlem

Du och dina underbara verk

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Klockrent, GoTaLL.

Måste bara fråga dig om en komplett lista av alla verktyg som du brukar använda. Har uppmärksammat att du använder dig väldigt mycket av Ferm verktyg, tycker du kvalitéen och funktionen är bra, speciellt med tanke på det trevliga priset?

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

ser bra ut. ^^

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amphiler
Klockrent, GoTaLL.

Måste bara fråga dig om en komplett lista av alla verktyg som du brukar använda. Har uppmärksammat att du använder dig väldigt mycket av Ferm verktyg, tycker du kvalitéen och funktionen är bra, speciellt med tanke på det trevliga priset?

komplett lista ? allt hushållet kan erbjuda , allt från salladsskålar till synålar eller barbie kläder.. listan är oändlig.. gällande ferm verktyg... vissa verktyg är det inte samma slitage på som andra .. men som sticksåg som jag bytt 4ggr senaste månaden kanske man skulle köpa en bättre .. dremel skulle jag aldrig byta från.. men som ex skruvdgragare som jag inte använder för ofta eller värme pistol som inte sliter så mycke så kan man ju välja ett billigare märke..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
komplett lista ? allt hushållet kan erbjuda , allt från salladsskålar till synålar eller barbie kläder.. listan är oändlig.. gällande ferm verktyg... vissa verktyg är det inte samma slitage på som andra .. men som sticksåg som jag bytt 4ggr senaste månaden kanske man skulle köpa en bättre .. dremel skulle jag aldrig byta från.. men som ex skruvdgragare som jag inte använder för ofta eller värme pistol som inte sliter så mycke så kan man ju välja ett billigare märke..

Hehe, okei, tack för svaret, bara dags att leta lite grejer som man kan använda sig av då, när man ska börja med HTTPC:n =)§

Visa signatur

En fisk...

Permalänk

Fy tusan vad coolt! Det är ett ansikte va? Sitter på jobb med en riktig sket-skärm så det är svårt att se hehe.

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk
Medlem

jo det är ett ansikte.. eller mer eller mindre ..

Permalänk
Permalänk
Medlem

WTG, Keep the work up =D, synd att man inte är så bra på just bild & formgivning.. fastän man får endå en del inspiration av dina arbeten

Permalänk
Medlem

Snyggt.

Håller också på med att forma i acryl just nu, kom just in från garaget då jag lyckades trycka baksidan av en kniv rakt igenom glaset.:(

Hur mycket värmer du innan du börjar forma?

EDIT: använder du dig av skyddsmask? kan tänka mig att ångorna som bildas inte är speciellt hälsosamma.

..