Permalänk

Undra om ni har rökat holk idag,skumma inlägg:)

Inte mer än via msn å swec (TredoX)

Visa signatur
Permalänk

nepp.. har inte rökt har ätigt polka grisar... ~svänger från sida till sida~

edit: i stan på ett hus står det.. rök en holk och blir som folk

eller om det var holt

edit2: ochh där är ju min nalle ju.. mjuk o skön .. kanske lite svår smält...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Musikälskare

shit va störda inlägg

btw bra jobbat elitemodd, keep it up

*hurrar i tak med en klocka*

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Undra om ni har rökat holk idag,skumma inlägg:)

Inte mer än via msn å swec (TredoX)

Vaddårå ?? E det inte en jätteschebang du bygger ?? *ASG*

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk

dött var det här då... du jobbar på andra fronter nu va?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet
dött var det här då... du jobbar på andra fronter nu va?

Nej då,men har ju lite annat att göra .Men det kommer nog update snart:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hejhå!! Nu börjar min hjärna stejka! Jag kommer hem till elitemod idag och gör färdigt hans mod

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

17/11 05
Har pulat lite på bygget,sågade till lister runt vissa detaljer,gillade det inte för 5 öre.Så jag klädde in dom med samma matrial som övriga chassit(Allt är inte klart lite finlir kvar)

Som ni ser nere i botten så är dom svart målade,men nu är dom inklädda

Det är dj***vligt svårt at få till bra kort när man skall visa hur fläktar m.m lyser,men ni ser ju lite ändå

Lite finlir kvar runt skärmen

byggloggen

EDIT:Fan synd att bilderna inte blir bättre,ser f*n så mycket bättre ut i verkligheten:(

Visa signatur
Permalänk
Medlem

klockrent

Permalänk

stor nalle.. vet hur jävligt det är att få bra bilde.. min kamera får lila ccfl till blåt kanske så blev fläkt intagen lite små.. mm vem är det som bygger..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

17/11 05

Hade ju satt in ett rör över moderkortet,Nu var jag och hämtade ett nytt med bättre böj på,+ att jag inte har kvar dioder som lyser upp utan det sköter fläkten.ja här kommer korten

Byggloggen

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet
stor nalle.. vet hur jävligt det är att få bra bilde.. min kamera får lila ccfl till blåt kanske så blev fläkt intagen lite små.. mm vem är det som bygger..

Exact! Vem är det som bygger! Jo Jhonny! Så zip it!!! *ILSKEN MIIN*

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

mkt snyggare så.. jämn spridning ochså...

Edit: vad vill du? hehe snackade bara lite skit vid sidan om ju

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

elitemodd ja tycker du borde prova på bygga ett mindre mer detaljerat chassi ngn gång. Det skulle vara roligt att se

Visa signatur

GTX 780TI SC @1,28ghz med accelero hybrid, I7 3770K @4,6ghz, 16gb 1866mhz ram, 240gb intel SSD x2, 2TB 7200rpm, fractal arc, fractal modulärt nätagg 850w

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zaion
elitemodd ja tycker du borde prova på bygga ett mindre mer detaljerat chassi ngn gång. Det skulle vara roligt att se

Har bara ett svar nej:)

Visa signatur
Permalänk

Vilket tyg är det du har köpt och hur fäste du det samt är det lätt att arbeta med? Tänkte klä in min dämplåda jag tänkte bygga i sånt tyg

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [KIL]FarmoR
Vilket tyg är det du har köpt och hur fäste du det samt är det lätt att arbeta med? Tänkte klä in min dämplåda jag tänkte bygga i sånt tyg

Köpt på biltema,limmat med pl400.Det är mycket lätt arbetat tyg:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har du köpt det? Det är ju inte tottaly-free... .. Vad är pl400? lim?

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Tredox: Om du går tillbaka i tråden och läser igenom ordentligt så har han skrivit att tyget är från ett tidigare projekt.
För att detta projekt ska vara totaly free så använder han sånnt som han redan har hemma eller hittar eller får, förstår du??

Permalänk
Medlem

tack elitemodd för dina tydliga förklaringar o bilder när du bygger. du inspirerar o ger andra lust att bygga egna saker. jag har lärt mig massor när jag följt den här o dina tidigare trådar. jag tycker du skulle skaffa ett stativ till kameran så får du mkt finare bilder när du tar kort utan blixt. det finns ministativ för små pengar.

Visa signatur

When in panic, when in doubt, run in circles, scream and shout.
*HP nx9420*C905*Div. Sunkdatorer*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TredoX
Har du köpt det? Det är ju inte tottaly-free... .. Vad är pl400? lim?

Men varför skulle jag köpa typ limmet,när vi har kartongvis på jobbet.Allt matrial är ju sånt som jag har hemma,eller hittar.Hittils har jag ju inte betalt en krona för det jag gjort.Tyget är från en polares subbbygge.

Ninoquir:Han har visst förklarat det en gång

Pera:japp har funderat på ett stativ,kul å höra att du finner det kul att följa mina trådar

TredoX:japp det är ett lim som är kanon(man får inte andas in för mycket det är cancer framkallande)Igentligen får vi inte andvända det på jobbet,men det görs ändå.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
17/11 05
Har ''pullat'' lite på bygget,sågade till lister runt vissa detaljer,gillade det inte för 5 öre.

Pullat på bygget haha !? skit fint annars
föresten! skulle ochså vilja se ett mer detaljerat chassibygge av dig! något i stil med gotall's senaste?

Permalänk

elitemodd ska göra någon mindre låda någon gång.. hehe men det är hemligt tills vidare ... blir lite info om det runt den 25.. nu i denna månaden kanske.. beror lite på hur han har det med sin fruga

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WE
Pullat på bygget haha !? skit fint annars
föresten! skulle ochså vilja se ett mer detaljerat chassibygge av dig! något i stil med gotall's senaste?

Ha ha ha Jag har ändrat det nu,så nu inte tror att jag har en konstig läggning till chassin:D

Visa signatur
Permalänk

hur går det annars med radiatorn?.. ledig nu igen ?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet
hur går det annars med radiatorn?.. ledig nu igen ?

Som jag sagt förut kommer att vara hemma i ca 2 veckor,radiatorn skall förmodligen in till helgen.Den läcker inte än iaf.:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tror min favvo i denna modd är dotterns grodyngel behållare Den är klockren ju *ASG*

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk

något nytt då?.. snyggt rör...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

19/11 05

Har retat mig lite på hur det såg ut runt bildytan på skärmen

Det fixade jag till med ett par lister runt som jag klädde in

Även runt om chasssit kommer det lister som jag klär i samma matrial som burken i övrigt

Sorry att vissa av bilder är av sämre kvalite

Byggloggen

EDIT:det finns små vita fläckar på tyget ,det är limm som ska bort

Visa signatur
Permalänk

fan vad snyggt det blev med den extra listen.. vad är nästa del då? sido dörrarna eller?

Visa signatur

I am Extrazz.