Kan någon göra enkel sida mot betalning?

Permalänk

Kan någon göra enkel sida mot betalning?

Hej, jag behöver en enkel sida (tror jag) som jag tänkte man kanske ska göra i flash. Det jag vill går säkert att göra med olika script och det går bra så länge jag får det jag vill, men helst flash vill jag ha.

Det ska vara 2 eller 3 textsidor där jag kan ändra/lägga till text (t.ex en FAQ/nyhetssida) och en startsida som ska ha bilder och länkar på. En pop-up/fönster ska också komma upp när man högerklickar. Högst upp ska "4 Senaste Inkommet" vara som byts ut mot senaste bild osv (om jag byter manuellt eller om det byts automatiskt spelar ingen roll, så länge det inte är ALLT för svårt att byta)

Jag tror inte att det är särskild svårt att göra, men jag kan ha fel.
Jag skiter i om du är en finng fjortis eller en utbildad 3 barns pappa, så länge du gör bra jobb.
Vad skulle en såna kosta?
Ett krav är att du bor i Stockholm eller Uppsala, för att jag vill TRÄFFAS och säga EXAKT vad jag vill ha.

PM:a mig
Vet ni någon annan sajt där man kan fråga? Swecarna verkar inte vara intresserade.

/TranceMaster

Permalänk

Re: Kan någon göra enkel sida mot betalning?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TranceMaster
PM:a mig
Vet ni någon annan sajt där man kan fråga? Swecarna verkar inte vara intresserade.

Kravet att det ska vara någon i Stockholm eller Uppsala gör ju att antalet människor som kan hjälpa minskar radikalt.

5-15 timmar tar det nog. 50-150 kr/h gissar jag på att hobbykodare kan jobba för. Altså 250 till 2250 kronor kanske, som vanligt väldigt grovt räknat.

Visa signatur

Python-IRC på svenska: #python.se

Permalänk
Medlem

Rita en detaljerad skiss, med en tetaljerad kravspec samt ta bort kravet på att personen skall bo i sthlm så hittar du någon relativt snabbt

Visa signatur

Fractal Define R2, Fractal Newton R2 800W, INTEL CORE I7 980, 12GB Corsair pc 12800. Ny gpu skall inhandlas

Permalänk

Anledningen till att jag vill träffas är att jag känner att jag uttrycker mig ganska dålig i skrift. Men ok, du behöver INTE bo i Sthlm eller uppsala.
Jag håller just nu på att rita på hur jag har tänkt mig att det skulle vara, självklart så kan ändringar göras av olika anledningar om du känner att det skulle vara bättre (du vet ju bätte trots allt).

Känner du att du vill/kan göra det kan du PM:a mig för beskrivning och bild.
OBS: full betalning efter färdigt jobb, INGET halvbetalning för halvklart jobb.

/TranceMaster

Permalänk
Medlem

Varför vill du ha den i flash och varför skall det komma popups när man hägerklickar? :S

Permalänk

Hej, ursäkta att jag svarar så sent, men jag har varit borta.
Vill helst ha den i flash (tycker om flash sidor personligen), men det funkar lika bra i vilket språk som helst. Kanske t.o.m bättre att göra en vanlig sida istället för flash (alla kanske inte tycker om flash lika mycket) och jag vet att det blir enklare att INTE göra i flash. Så om du vill prova, så....
Pop-up som jag är ute efter är bara ett litet fönster med formulär som ska upp, där man fyller i lite info. (inte reklam pop-up)

/TranceMaster

Permalänk
Medlem

skickade ett PM