Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Har alltid velat sitta på ett lan med massa polare och leka flygledare (och ställa till problem... bwhahaha)

Haha, sjukt ond plan

Ingen som kan rekommendera något modernt spel som liknar Mig29spelet?

Permalänk
Medlem

noupp tyvarr.. ar inte insatt i den militara delen av flygsimmar.. sorry

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ar FSUIPC gratis eller skall man kopa det nanstanifran?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ado
Ar FSUIPC gratis eller skall man kopa det nanstanifran?

FSUIPC är gratis men man kan betala för den och få mer tillgång till mer funktioner, men jag har itne betalt för den och det räcker för det ja använder

MVH

Micke

Permalänk
Medlem

När jag spelat FS 2004 ett tag så börjar ljudet låte skit cp. sprakar högt som fan och man måste typ stänga av ljudet helt. Det kanske varar i 10 min sedan är det normalt, men man vågar knappt ha någon volym på alls för att detta sprakande är mycket högre än vad spelvolymen är. Någon som har en aning om hur jag ska fixa det?

Permalänk
Medlem

Uppgradera drivrutinerna till ljudkortet, installera om FS, köp nya högtalare.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Alltså, hur funkar det? Är det en riktig flygtur typ? Stockholm - Turkiet kanske? Många timmar?

Kan man få problem med planet mitt i luften? Ungefär typ: Någon lampa börjar blinka. Du fattar inget och planet börjar gå ner mot marken?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blåljus
Alltså, hur funkar det? Är det en riktig flygtur typ? Stockholm - Turkiet kanske? Många timmar?

Kan man få problem med planet mitt i luften? Ungefär typ: Någon lampa börjar blinka. Du fattar inget och planet börjar gå ner mot marken?

Det är en ren simulator..asså inga uppgrad eller liknande utan kör riktiga flygningar till destinationer...så ett stor entusiasm måste man nog ha för flyg om man ska gilla det

Japp..men FS defaultplan e sämst, mycket bättre med de payware som finns där man kan ha olika "emergency situations"

mvh

Micke

Permalänk
Medlem

Motorhaveri är kul. Här är ett av mina misslyckanden:

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Permalänk

Ett tips för er som är intresserade av flygsims;

http://straight-pipes.org/nosig/index.php

Svenskt forum för simulator-nördar

Visa signatur

""All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure" - Mark Twain"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Motorhaveri är kul. Här är ett av mina misslyckanden:

http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/ajajintebra.jpg

hahaha va kör du med för "crashpatch" till den?
Flygplatsen ser ut att vara St Martin Princess Juliana, stämmer det?

MVH

micke

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiasko1983
hahaha va kör du med för "crashpatch" till den?
Flygplatsen ser ut att vara St Martin Princess Juliana, stämmer det?

MVH

micke

Jag kör med den inbyggda, dolda. Förstår inte varför dom dolde den, den är ju helt ok.

Du har ett skarpt öga.

Ska kolla in det där forumet...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Jag kör med den inbyggda, dolda. Förstår inte varför dom dolde den, den är ju helt ok.

Du har ett skarpt öga.

Ska kolla in det där forumet...

ursäkta att hag drar upp en gammal tråd, men vadå dolda? menar du att den redan finns i Fs9 original? Vart sätter man på den isf?..

Och är det någon som kör med den dära Passenger modden? jag har testat lite och det verkar tuuft, men jag måste lära mig mera.