Permalänk
Medlem

Göra hemsidor kända

Den eviga frågan: hur gör man för att göra sin hemsida känd?

Själv har jag kommit på att det inte verkar vara mycket man kan göra åt hemsidans placering i sökmotorerna; den blir vad den blir... Jag brukar istället försöka få folk att skriva adressen till hemsidan i signaturer på olika forum m.m. Om detta är ett speciellt bra sätt går ju att diskutera!

Hur gör ni för att få ut er hemsidas adress till världen?

Permalänk
Medlem

Skriker ut min URL var jag än befinner mig... Funkar ibland.... Blev tyvärr permbannad från McDonalds..

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk
Medlem

Det enklaste är att göra en bra sida som sidan sprids från mun-till-mun.

För en sida blir inte stor över en natt och om den blir det, så har det sällan ett gott resultat (du hinner inte med och många medlemmar blir stökiga... leder till att sidan dör.)

Permalänk
Medlem

Affiliate marketing tror jag det heter.

Men i grund och botten handlar det så klart om att erbjuda någonting som dina besökare behöver.

Permalänk
Medlem

utbud och efterfrågan är väl typ grejen...

och PR kanske

Permalänk
Medlem

Hemligheten ligger i att erbjuda dina besökare en tjänst som gör att de vill återkomma till din sida, kanske varje dag.

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk