Spels inverkan på oss

Permalänk

Jag tycker också att det var en liten konstig kombination... han vill förbjuda postal2 och battlefield 2 (?)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av calle_kanon
Jag tycker också att det var en liten konstig kombination... han vill förbjuda postal2 och battlefield 2 (?)

Postal 2 ska bort för att man hugger huvudet av en polis... säger väl mer om honom än om oss?

Battlefield 2 är dåligt för man såg ju vilken stor blodpöl det var i F.E.A.R...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Postal 2 ska bort för att man hugger huvudet av en polis... säger väl mer om honom än om oss?

Battlefield 2 är dåligt för man såg ju vilken stor blodpöl det var i F.E.A.R...

Va bra! Du förstod mitt smått kryptiska inlägg

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Sweclockers är inte Sverige. Det är ett internetforum och där gäller deras regler. Något du godkände när du blev medlem.
Sen har vi faktiskt inte yttrandefrihet i Sverige eftersom du inte får säga saker som kan kränka någon minoritet.

Skoluppgiften går ju ut på att man ska söka efter källor och sen vara källkritisk.
Att låta andra söka upp källorna, sammanställa argument och sen bara skriva ihop det och läsa upp skulle ju bara vara som att göra halva arbetet.

Dock tycker jag att ämnet är intressant och jag tror att det finns fler trådar inom ämnet ifall man söker. http://forum.sweclockers.com/search.php?s=

Jag är medveten om att det är Sweclockers regler som gäller:). Jag kanske skulle formulerat mig annorlunda märker jag efter att ha läst mitt inlägg igen. Vad jag menade var att det borde vara så inte att det var det och på samma sätt menar jag att om det är "freedoom of speach" så ska det oxå ta mig tusan vara det i annat fall kan man inte kalla det för yttrande frihet(iaf kallar jag det inte för det). Tycker det är fel att stänga trådar som är diskuterar ett intressant ämne pågrund av det (ska nog inte skriva så mycket mer eftersom en del trådar har stängts pågrund av att man diskuterar "förändringar" till detta forum.

Hur som helst så borde det finnas bättre sätt än att stänga trådar men jag förstår som sagt var varför de gör det.

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Medlem

Jag får tackar för alla vettiga inlägg, flera har hjälpt mig!

Det där Tv-inslaget var verkligen galet xD

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser