World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Death
Hehe hälsa marshl (artman) att han är sketen!

förövrigt.. är det någon som har koll på när expansionet kommer ut?

Haha, du vet ju vem det är Artin går i min klass

Vad nickar du då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Oj, här går det undan. Tackar, tackar.

Edit: Kan det vara en låt med Rammstein i början på denna video också? Och i så fall vilken?

http://video.google.com/videoplay?docid=6543963544977717245

klart d e rammstein!

Rammstein - Zerstören

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Haha, du vet ju vem det är Artin går i min klass

Vad nickar du då?

Bakey nickar jag.. spelar i samma guild (Experentia)

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk
Medlem

Haha okej, han bara skrattade Så du är warrior?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sucker
klart d e rammstein!

Rammstein - Zerstören

Finemang! Tack.

Permalänk
Medlem

Ni som lirar på Burning Blade, känner ni till en UD rogue som nickar HateMe?

Och tack för att ni hjälpte mig med låten innan :):up:

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

Är den här nåt att ha för en 55 Hunter? http://www.thottbot.com/?i=6882
Tänkte den är ju rätt snabb så man kanske kan grinda snabbt med den?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weew
Är den här nåt att ha för en 55 Hunter? http://www.thottbot.com/?i=6882
Tänkte den är ju rätt snabb så man kanske kan grinda snabbt med den?

Hehe vid 55 kan du använda bra mycket bättre grejjer. "Heartseeking Crossbow" tex, den funkar lätt upp till level 60.

Visa signatur

11

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Finemang! Tack.

Står i sluttexten på videon vad det är för låt, latmask!

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Står i sluttexten på videon vad det är för låt, latmask!

Jo, jag såg det strax efter att jag svarade. Missade dock det första gången.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Packan
Hehe vid 55 kan du använda bra mycket bättre grejjer. "Heartseeking Crossbow" tex, den funkar lätt upp till level 60.

Jo iofs.. fast var får jag tag på så bra vapen? :/

Permalänk
Medlem

nån här som spelar horde på haomarush mer än jag här?

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weew
Är den här nåt att ha för en 55 Hunter? http://www.thottbot.com/?i=6882
Tänkte den är ju rätt snabb så man kanske kan grinda snabbt med den?

Är du horde så kan du ju fixa Bloodseeker från AV på 51

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem

Som sagt är du horde, som vinner AV, så funkar den där alldeles utmärkt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weew
Är den här nåt att ha för en 55 Hunter? http://www.thottbot.com/?i=6882
Tänkte den är ju rätt snabb så man kanske kan grinda snabbt med den?

Slösa inte dina pengar på sånt där, ta några vändor i Stratholme istället och skaffa dig nåt av de armborsten där eller, som sagts, armborstet från AV. Lägg inte så stor vikt vid hur mycket skada ett vapen gör som hunter, nästan all din skada kommer från agi på ett eller annat sätt. Den här har jag, och visst den är najs, men förutom statsen så gör den i sig inte särskilt mycket mer skada än mitt förra vapen: Carapace Spine Crossbow.

Permalänk
Medlem

Vad gör egentligen mest skada? Arms / Fury? Jag har funderat på att köra 31/20, låter bra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Vad gör egentligen mest skada? Arms / Fury? Jag har funderat på att köra 31/20, låter bra?

Det är den klassiska, mest använda builden. Jag tycker den funkar bra, men på lvl 60 ska jag respecca 15/5/31

Permalänk
Medlem

ok.. tack för svaret

Förövrigt, vad är den maximala critchansen som är möjlig som en warrior?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Vad gör egentligen mest skada? Arms / Fury? Jag har funderat på att köra 31/20, låter bra?

Jag kör dualwield 17/34/0 och brukar strimla MS warriors.

YESS ÄNTLIGEN EXHALTED MED DEFILERS!!
Defiler's Plate Spaulders
Deathguard's Cloak

Såå skönt, har grindat upp dit med randoms, och jag kan säga att det tär på tålamodet rätt ofta asså.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

Alltså kör den builden ni tycker om... Gillar inte att folk går och tar efter andra som tex gjort en film och visats sig vara skit grymm... Ta den builden ni själva vill ha, som ni själva passar bra med. Sen så är det upp till er om ni spelar bra eller inte.

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
Alltså kör den builden ni tycker om... Gillar inte att folk går och tar efter andra som tex gjort en film och visats sig vara skit grymm... Ta den builden ni själva vill ha, som ni själva passar bra med. Sen så är det upp till er om ni spelar bra eller inte.

Men om dom vill ha den builden och passar bra ihop med den?

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave
Men om dom vill ha den builden och passar bra ihop med den?

Så får man inte använda den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
Alltså kör den builden ni tycker om... Gillar inte att folk går och tar efter andra som tex gjort en film och visats sig vara skit grymm... Ta den builden ni själva vill ha, som ni själva passar bra med. Sen så är det upp till er om ni spelar bra eller inte.

Tja, det är klart man kan göra så, men det är inte alla som har lust att lägga 100 g på respecs för att bygga något eget när det redan finns erkänt effektiva builds.

Särskilt som det är mycket möjligt att man experimenterar fram en cookie-cutter build.

Permalänk
Medlem

Någon som kan rekommendera ett ställe för en Priest som jag? Dvs ett ställe där det droppas silver och antagligen ger bra XP. Jag kommer inte på ordet men ni vet vad jag menar. Helst ett ställe som även droppar saker som man kan använda till ench eller till Tailoring. Tacksam för svar!

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
Någon som kan rekommendera ett ställe för en Priest som jag? Dvs ett ställe där det droppas silver och antagligen ger bra XP. Jag kommer inte på ordet men ni vet vad jag menar. Helst ett ställe som även droppar saker som man kan använda till ench eller till Tailoring. Tacksam för svar!

Level? Faction?

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

Någon som har kört raids mot city bossarna?
Är så att jag har planerat in en lite raid mot TB & Cairne Bloodhoof men vet ju fan inte ett skit om honnom
Har inte en aning om hur svår han är (gämfört med instance bossar) eller hur många man bör vara för att ta han eller hur man bör göra...
Jaja blir säkert kul i alla fall, skrämma alla noob kossorna i mulgore när en grupp med allys kommer ridande

Permalänk
Medlem

Nån som vet nått bra program för att spela in filmer med, har tänkt att göra en PvP och PvE film med en lvl 60 hunter

Ge mig tips på ett lätt program som funkar!

Permalänk
Medlem

Cairne ska vara rätt elak har jag hört :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll
Någon som har kört raids mot city bossarna?
Är så att jag har planerat in en lite raid mot TB & Cairne Bloodhoof men vet ju fan inte ett skit om honnom
Har inte en aning om hur svår han är (gämfört med instance bossar) eller hur många man bör vara för att ta han eller hur man bör göra...
Jaja blir säkert kul i alla fall, skrämma alla noob kossorna i mulgore när en grupp med allys kommer ridande

Servrarna crashar oftast när någon försöker, det spawnas för många vakter eftersom alla civila ropar på hjälp.

På min server kom hordes bara till tram, där tog det stopp för vi väntade på dom

Permalänk
Medlem

Horde's bossar är ett skämt jämnfört med alliansens, Cairn behöver man bara ta rätt hiss för att komma upp till. Sylvanas kommer man lätt åt genom att springa genom kloakerna, turligt nog är dock Sylvanas rätt svår jämnfört med Cairn som är en piece of cake.
Tom Thrall är rätt lätt att komma åt eftersom det sällan är folk som springer "bakvägen" till honom.

Visa signatur

/havoc