Tonny Hawk's American Wasteland

Permalänk
Medlem

Tonny Hawk's American Wasteland

Jepp, spelar det nu. Men satan så arg jag blir. Efter några timmars spelande upptäcker jag att jag inte kan gå in i butikerna i spelet. Kollar runt lite på internet och en snubbe som recenserat det skriver att det är en ohjälplig bugg. Bara att starta om Story Mode, kolla så att buggen inte är där och sen göra om allt (till saken hör att jag måste in i en butik för att klara ett särskillt uppdrag).

Någon som spelar/har spelat det och vet om jag kan göra nåt?

Vill spela klart story mode, men ska jag börja om från början lägger jag det här spelet på hyllan.

Permalänk
Inaktiv

Re: Tonny Hawk's American Wasteland

Citat:

Ursprungligen inskrivet av fragTore
Jepp, spelar det nu. Men satan så arg jag blir. Efter några timmars spelande upptäcker jag att jag inte kan gå in i butikerna i spelet. Kollar runt lite på internet och en snubbe som recenserat det skriver att det är en ohjälplig bugg. Bara att starta om Story Mode, kolla så att buggen inte är där och sen göra om allt (till saken hör att jag måste in i en butik för att klara ett särskillt uppdrag).

Någon som spelar/har spelat det och vet om jag kan göra nåt?

Vill spela klart story mode, men ska jag börja om från början lägger jag det här spelet på hyllan.

Det uppdraget får du ju direkt i början? Är det PC eller Ps2 vi snackar om? Lirar själv med en adapter för Ps2-kontrollerna.

Permalänk

Finns Wasteland till PC? Känns som att jag kommer få en chock.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikMolin
Finns Wasteland till PC? Känns som att jag kommer få en chock.

Jupp, det finns till PC.

Permalänk
Medlem

Till Xbox också.

Permalänk
Medlem

Wasteland till PC suger verkligen nåt helt otroligt ja.

Permalänk
Medlem

****SPOILER***

Jag kör på min lilla söta psTwo. Man ska köpa en Aliendräkt för att köra ett uppdrag med Alva.

Permalänk

off topic: Tony Hawks Pro Skater 2 är nog den bästa jag har spelat i serien.

Visa signatur

avregistrera mig

Permalänk
Avstängd

2an var bäst:)

får någon det att fungera på windows xp?i så fall hur?

Permalänk
Visa signatur

avregistrera mig