Mac do Windows to (public beta)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

hehe, märktes ganska tydligt

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Haha, bara hoppas att det kommer en budget intel-laptop nu, annars blir det en begangnad PowerBook. Frågan är vad som är bäst.

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk

OK, ingen tvekan om att min nästa dator kommer att bli en iMac. Hoppas bara att de bygger in stöd för att boota Linux också.

Visa signatur

I don't want to be human! I want to see gamma rays! I want to hear X-rays! And I want to - I want to smell dark matter!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Hahaha. *asg*

Snyggt! Windows is teh sheat. Eller inte.

Ja nu har iaf Apple bevisat för mig att de är det större företaget med den lite annorlunda mentaliteten. Att man nu kan sparka igång Windows på MAC:en gör att jag inte behöver känna abstinensen av CS:S när jag köper min iMac i höst. Ja ett X1600 räcker gott och väl för CS:S.

iMac 20" here i come.

EDIT: Du har inte mixtrat med din boot sedan innan va? För man kan inte göra firmware update om XOM.efi är installerat...

Varför inte göra det lätt för sig och köra någon av de otaliga csmoddarna som finns till Quake eller UT istället?

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haffe
Varför inte göra det lätt för sig och köra någon av de otaliga csmoddarna som finns till Quake eller UT istället?

Som? Och säg för i helvete inte Urban Terror.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haffe
Varför inte göra det lätt för sig och köra någon av de otaliga csmoddarna som finns till Quake eller UT istället?

Eh nej, jag vill lira CS:S med Half Life 2 motorn...

Sak samma nu kan jag det så jag är nöjd.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt