Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spottkopp
Spamma lite till... låt deras servrar jobba lite extra så kommer du nog också få mailet.

Spammade först 10 mails, sen nyss 5 till.

EDIT; Nu fick jag ett mail som sa att min key redan var aktiverad, så det funkade inte för mig typ. Det fick min vän som spammade också, sen fick han att det funkade, bara hoppas nudå!

Permalänk

Meh, fick mailet igår kväll men kan fortfarande inte patcha
Spottkoppen... gz

Permalänk
Medlem

Jaha reggade keyn igår vid 15.00, inget mejl hela dagen igår och inget nu på morgonen heller. Försöker med spammetoden vissa skrivit om här, men inget där heller. Asså seriöst, va fan ska man göra?!!? US Beta eller vad?

Har testat flera mmos innan, men detta är ta mig fan pinsamt så in i helvete.... klart sämsta betan övht. Betatestning är till för att testa spelet, inte sitta o vänta i flera dygn på ett jävla mejl....

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexorg
Skönt att se någon annan inne här :), efter din email att du var antagen var du tvungen att logga in på hemsidan först eller kunde du logga in via patchern på direkten `:)?

Edit: Fan du funkar patchern också blir Gamng som fan tills imorgon bitti! <3 er alla specielt killen som jag döper min först födda efter(Jag är seriös)

MvH//Oscar

patchen var snabb.
4mb i minuten.
spelet funkade bra även om grafiken inte är speciellt märkvärdig rent grafiskt.
Inga bekymmer med fps, men idag blir det fler spelare får se hur det funkar.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spottkopp
hehe, ja skrev ett litet program som fyller i uppgifterna i activation formuläret. så istället för copy/paste så behöver man bara klicka ~10 gånger för att fylla formuläret. om nån vill ha det så säg till.

EDIT: Och DÄR kom mailet!!

Do want

Permalänk
Medlem

Yeeees, fått igång ett acc nu. Dock det jag inte spammade, och det jag försökte aktivera långt efter det första igår. Så det accet jag vill ha funkar inte :/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gooogle
Do want

http://www.sendspace.com/file/2b05xz

Du skriver in dina uppgifter, sen klickar du på knappen "Skriv" och sedan trycker du i det rätta fältet i webläsaren.

När du ska låta programmet skriva in din key så behöver du bara placera markören i första rutan så fylls alla rutor i.

Permalänk
Medlem

Problemet är väl främst att få ett konto på war-europe? Jag trodde alla här hade ett sådant sedan länge, och hoppades på att komma in på den stängda betan... så var det för mig iaf.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk

Har varit inne sedan natten den 7 - 8. Nu börjar lite av guild polarna dyka upp till min stor glädje (vi dela ut lite nycklar i guildet) men fortfarande är det bara ett par som kommit in och börjat prova.

Att de sumpar en del av OB är jävligt tråkigt och attityden från GoA till spelarna är inte direkt hjärtlig och inbjudande. Hoppas att den 14/9 blir bättre och att alla parter, GoA och kunder kan få en bra start på det riktiga spelet.

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spottkopp
http://www.sendspace.com/file/2b05xz

Du skriver in dina uppgifter, sen klickar du på knappen "Skriv" och sedan trycker du i det rätta fältet i webläsaren.

När du ska låta programmet skriva in din key så behöver du bara placera markören i första rutan så fylls alla rutor i.

tackar
guld

Permalänk

WAAAAAGH!

Har inte fått något mail idag heller!
Registrerade min beta key en gång till.
Me want to use da best plan on Group of Amateurs

Permalänk

Nu kom jag in i spelet. Hade faktiskt förväntat mig bättre grafik än WoW även fast många klagat. Ville väl inte riktigt tro på det...

Permalänk
Medlem

argh servrarna gick ner, vi (destruction) vann med 500 -25 i scenario!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hargon
argh servrarna gick ner, vi (destruction) vann med 500 -25 i scenario!

Hur f*n kommer man ut ur "server-browsern"?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spottkopp
Hur f*n kommer man ut ur "server-browsern"?

Jag körde end process i task manager... finns ingen knapp om man blir dcad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spottkopp
Hur f*n kommer man ut ur "server-browsern"?

Escape funkade för mig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dsk
Escape funkade för mig.

Funkade inte för mig.. Skumt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spottkopp
Funkade inte för mig.. Skumt.

Samma här

Permalänk
Medlem

tänk om man kunde få klaga på nåt som händer efter mailet *drömma sig bort*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
har gått över till att testa US versionen registrerade min key på bara nån min, vilken jävla skillnad på sidorna..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Kom in och kunde patcha US betan på första försöket, lite skillnad ja

Jag undrar hur mycket skäll GoA får från Mythic under dagarna.
Liksom det flyter fin fint i usa varför inte bara kopiera det dom gör till europa? o.O

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Jag har väntat på mitt mail sen 19:00 igår..

Får jag inget innan lunch så gör jag om proceduren.

Samma här, har också väntat sedans 19:00 igår.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Jag aktiverade min nyckel igen i morse och fick mail 20 min senare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hargon
argh servrarna gick ner, vi (destruction) vann med 500 -25 i scenario!

Hoppas att det är problemet för jag fick äntligen mitt email att kontot var activerat, men inte i gmail som jag registerade mig med, utan det skickades till min Yahoo-mail o.O

Men när jag väl hade patchat och startade spelet så kunde jag inte hitta några servar och blev lite rädd att det var routern och portar som spökade. Men då är det ju lungt om servarna "bara" är nere.

Permalänk
Medlem

"Folks,

So, a few quick points:

1) In terms of compensation, I can't say much about that for obvious reasons. What I can say is that GOA is aware of the issue.

2) In terms of what is happening now with their systems, I'm waiting for the next report from them. Rob (co-founder) is point man for Mythic on this issue, that's how seriously we are taking things.

3) In terms of why they didn't launch things earlier, it wasn't from a lack of trying.

4) In terms of having faith in GOA going forward, wait, watch and then decide yourselves. I've always said that the players' trust is not earned by words (yes, not even my words, I am not that arrogant) but by deeds. GOA knows that they have to regain your trust and they are working to do just that.

Mark"

MBJ på WHA igårkväll. Kanske postats förrut, men tål att postas igen. Det verkar som om Mythic börjar bli lite irriterade på GOA. MBJ skrev bland annat några kritiska rader på sin blogg igår, där han bland annat klagade på IanC/Requiel's bemötande av kritiken (borderline sociophatic-grejen) och GOA's allmäna kompetens (bland annat lite om att trying is not good enough och liknande). Det känns lite som om Mythic kommer att se till att servicen funkar i europa, med eller utan GOA.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Fattar inte

Nu har jag precis lyckats komma in och startat en Black orc som har tagit sig till rank 4 sen crashade servrarna. Mn jag måste bara säga att jag fattar inte vafan ni gnäller på? Jag tycker spelet är förvisso inte så super dunder snyggt. men de e fan så mycket snyggare än wow. och stela gubbar och shit va spelar ni nånstans? när jag har läst allt ni har skrivit så har jag inte riktigt lyckats få grepp om vafan för spel ni spelar.. för de e ju uppenbarligen inte samma.

Kan ju säga att jag gillar spelet som fan och tänker ge goa en changs att lösa detta.. e ju trots allt påväg.. och hoppas på att alla småbarn tröttnar på att vänta och hoppar över till us servrarna..

Permalänk
Medlem

Jo det är j-vla skumt att GOA gör en egen strulsite när Mythic redan har en fungerande.

Varför slösa tid på det och ha 2 helt olika layouts så de måste utveckla allt nytt Mythic igen sen när de ska ha det att funka på GOAs flash crap sida.

Visa signatur

i7-3770k | AMD 7970

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ventrue
Jo det är j-vla skumt att GOA gör en egen strulsite när Mythic redan har en fungerande.

Varför slösa tid på det och ha 2 helt olika layouts så de måste utveckla allt nytt Mythic igen sen när de ska ha det att funka på GOAs flash crap sida.

Precis, de kunde kopierat den amerikanska sidan och bara bytt ut kontaktdetaljer och liknande och översatt och slängt in en GOA logo där nånstans.

Sen har väl flash inget att göra med problemen, egentligen? Eller ja, det är vad jag har hört i alla fall.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Precis, de kunde kopierat den amerikanska sidan och bara bytt ut kontaktdetaljer och liknande och översatt och slängt in en GOA logo där nånstans.

Sen har väl flash inget att göra med problemen, egentligen? Eller ja, det är vad jag har hört i alla fall.

Kanske det, men flash-sidor är grymt irriterande och väldigt b.
Den amerikanska sidan är sjukt mycket snyggare, smidigare och inte flash-baserad.
Hade dom kopierat allt som Mythic gjorde i Amerika hade dom ju lyckats

Permalänk
Medlem
Citat:

Your CD-Key has been correctly registered.

Jag gjorde som Mr_Beeblebrox sa fast det räckte med att öppna 5 fönster och skriva in all information där och skicka in det, så kom nyckeln efter ca 5 min.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne

Jag gjorde som Mr_Beeblebrox sa fast det räckte med att öppna 5 fönster och skriva in all information där och skicka in det, så kom nyckeln efter ca 5 min.

måste också göra det !! 5 fönster incoming !

Permalänk
Medlem

Jag har testat med 8 tabs i firefox, 10 tabs i IE och sedan 5 fönster i firefox.

Snart kan jag skriva in all nödvändig information med högra skinkan >.<

Väntar fortfarande på en massa mail.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2