Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Jag har testat med 8 tabs i firefox, 10 tabs i IE och sedan 5 fönster i firefox.

Snart kan jag skriva in all nödvändig information med högra skinkan >.<

Väntar fortfarande på en massa mail.

samma här.. har min beta key i huvudet nu !

Permalänk
Medlem

"hi everyone!

Ive been testing out the new cd key system for a while to find out how it works and now I want to share some info with you!

Ive entered my cd key 3mins before half time and full time. For example 10:27 and 10:57 and i get my email about 1 - 2 mins after. This works everytime so i think the mailserver sends out new mails around that time. If i try any other time i never recive my email. So i would like everyone to try it out."

Om det där är sant så kommer jag bli flintskallig om ca. 10 min

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

fick det att fungera med us beta nu, laddar ner klienten nu.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Måste man vara inloggad för att få en beta key eller? har reggat ett konto, men hur får jag själva beta-keyn?

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | MSI RTX 4070 SUPER | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

genom att förhandsboka ett ex

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sQuille
Måste man vara inloggad för att få en beta key eller? har reggat ett konto, men hur får jag själva beta-keyn?

Fileplay kanske har kvar några nycklar om man går under fransk flag där.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Warhammer Online: Age of reckoning kickar ass!!
Diggar spelet redan och jag är bara rank 4. Iz nize

Visa signatur

CM Storm Sniper | Phenom 2 x4 965 | M3A32-MVP DELUXE | 4Gb | 5870 | 1160Gb | Chieftec 600W| Win7 64

CM Storm Sniper, i7 2500k, Fatal1ty P67, 2x4GB, 5870, ssd 80gb + 1tb, 24" benQ

Permalänk
Medlem

har folk faktiskt fått ett mail idag ?

för jag har reggat mig säkert 10 ggr nu.
ingenting händer ! blir helt tokig..

Permalänk

Jag som dvärg, hur kommer jag till Empire stället, hade vart snällt om någon berätta för mig, har kompisar där..!

Permalänk
Medlem

HOHOHOHOH...im in!!! GOA come home all is forgotten....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pyttlock
har folk faktiskt fått ett mail idag ?

för jag har reggat mig säkert 10 ggr nu.
ingenting händer ! blir helt tokig..

samma här

Permalänk

YEEES!!! fick mitt mail 06:57 i morse så blev bara 18 timmar väntetid för mig på mailet men 48+ timmar väntande sen jag började försöka regga mig xD

men men allt är patchat och klart nu tog typ 5min att patcha så va inte så farligt ^^

ses ingame på Burlok och om ni lirar chaos /w "Kayve" för en shaman healer men om ni nu lirar Order så får ni hålla ögonen öppna då jag kommer dyka upp när ni minst anar xD

Activated mail:

Patch Done <3:

*EDIT*

Såg jag va så glad så jag använde lite Svengelska i början där '^^

*EDIT*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Springare
YEEES!!! got my mail 06:57 i morse så blev bara 18 timmar väntetid för mig på mailet men 48+ timmar väntande sen jag började försöka regga mig xD

men men allt är patchat och klart nu tog typ 5min att patcha så va inte så farligt ^^

ses ingame på Burlok och om ni lirar chaos /w "Kayve" för en shaman healer men om ni nu lirar Order så får ni hålla ögonen öppna då jag kommer dyka upp när ni minst anar xD

meh.. vill du byta konto med mig

Permalänk
Medlem

Känns bra att jag inte är ensam. Även om jag lider med er som inte heller fått era mail än, trots upprepade försök och många timmar/dygns väntan.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

förstår inte riktigt vad det är som hindrar dom att skicka ett mail

kan ju inte möjligt vara så klurigt att få det att fungera !

Permalänk

Frågar igen de e ganska viktigt, hur kommer man till empire stället ni som veeeeeeeet, gaaaad någon flight paaaath??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pyttlock
har folk faktiskt fått ett mail idag ?

för jag har reggat mig säkert 10 ggr nu.
ingenting händer ! blir helt tokig..

Jag blir tokig på folk som lyckas!
Sjukt irriterande att se post efter post med "YES jag fick mitt mail"
när min egen mail-inkorg samlar damm och spindelnät -________-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Känns bra att jag inte är ensam. Även om jag lider med er som inte heller fått era mail än, trots upprepade försök och många timmar/dygns väntan.

vad och vart lirar du och vad heter du ingame xD

Permalänk
Medlem

Funkade för mig att registrera om, skrev in allt på nytt, 2min senare email och jag kunde patcha och logga in...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Springare
vad och vart lirar du och vad heter du ingame xD

Tyvärr så är jag en av skaran att inte få mail än. Ursäkta att jag var oklar i mitt förgående inlägg. Jag kunde inte sova så bra pga alla mardrömmar om 414.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Ett råd är att inte använda hotmail adresser..mail tar evigheter för att gå igenom deras filter.

Ett förslag är att använda www.inbox.com istället som är klart mycket snabbare.

Om ni lirar webmail då..

Visa signatur

i7-3770k | AMD 7970

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NightCrawler89
Frågar igen de e ganska viktigt, hur kommer man till empire stället ni som veeeeeeeet, gaaaad någon flight paaaath??

kolla första posten i denna tråd ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Tyvärr så är jag en av skaran att inte få mail än. Ursäkta att jag var oklar i mitt förgående inlägg. Jag kunde inte sova så bra pga alla mardrömmar om 414.

jaha okej xD sry men förstår dig då 414 har påverkat oss alla ^^

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ventrue
Ett råd är att inte använda hotmail adresser..mail tar evigheter för att gå igenom deras filter.

Ett förslag är att använda www.inbox.com istället som är klart mycket snabbare.

Om ni lirar webmail då..

vet inte om det är så men tog iaf 18 timmar för mig att få mitt mail genom hotmail. men verkar som andra har samma problem med andra mailsidor.

Permalänk
Medlem

Jag har fått beta key activated och laddat ner spelet men nu får jag inte installationen att fungera -.- testat att ladda ner både från fileplay och war-europe men ingen av dem fungerade.

När jag kommer till world.myp står det att source file är korrupt. någon som kan hjälpa eller vet någon annanstans man kan ladda ner spelet från?

Permalänk
Medlem

synd att man inte är är en sån som ger upp. hadde vart rätt skönt nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NightCrawler89
Frågar igen de e ganska viktigt, hur kommer man till empire stället ni som veeeeeeeet, gaaaad någon flight paaaath??

Kolla på warhammeralliance.com, där finns allt du behöver veta!!! De har postat precis det du frågar efter för några dagar sedan!

Visa signatur

AMD X6 1100T~Corsair 8Gb DD3 1600MHz~ASUS M489GTD-Pro~Powercolor HD6870~Corsair H60-Corsair~VX550-SSD INTEL 320 120Gb~500Gb Seagate

Permalänk
Medlem

ingen vidare bra dag för mig, inte ens spammandet funkar..:/

Permalänk
Medlem

Jag måste bara påpeka att jag fick ett mail från Goa att det var registration issues efter jag registrerat min betakey.

Men det funkade att logga in och patcha osv ändå...så testa det ni som fått ett sådant mail.

Permalänk
Medlem

rawr.. vet inte vad jag ska göra..

reggat mig typ 10 gånger nu utan resultat..

gief WAR

Permalänk
Medlem

Ganska kul reklam på min gmail när jag sitter och F5ar. Det bara skriker 'ägd' rakt i ansiktet...

"Warhammer Online - www.warhammeronline.com - Age of Reckoning Sign Up For Beta Now!"

>.<'

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2