Permalänk
Medlem

Designa dator, vinn en miljon dollar

Jag var inte helt säker på var jag skulle lägga denna tråden men det känndes som att det borde vara flest berörda här inne.

Saken är den att Intel utlyst en tävling om vem som kan designa alternativ till den vanliga datorlådan och 1:a pris är en miljon $. Klart att de cashen tillhör en Swecare. Här är en artikel från N24 om det: http://www.n24.se/dynamiskt/efterborsen/did_13754968.asp

Permalänk
Medlem

nice!

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk

två ord...

HOE DAMN!

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

n1.. gotall, wolfie lyser gröna nu ^^

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Medlem

bara sätta sig framför närmsta ritbord/cad program?

Visa signatur

<3

Permalänk

gotall, wolfie , elitemodd bör har kläm på detta ..nämdes det inte något om max 5 bidrag? de har ju en hög o välja på ... dock tror det är mer pers än de som håller så hög standad

hade varit kul om iaf de skandinaviska länderna vunnit ...;):D

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

As part of the Intel Core Processor Challenge, Intel will award up to $1 million in prizes to the PC OEMs or ODMs that create and build the most innovative system designs featuring Intel® Core™2 Duo processors in an Intel® Viiv™ technology-based PC.

Läser inte folk/journalister igenom sina källor före de publicerar längre?

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem

Det är ju tillverkare tävlingen är riktad till och det handlar inte om några direkta prispengar utan pengar för att kunna massproducera den tillsammans med Intel, så tyvärr så får vi inte se våra sweckares skapelser i handeln än på ett tag

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Jag tror att Intel skulle hellre mångproducera "stilrena" (som det står) så tror jag inte att Intel skulle välja deras monster chassin före sånt man annars ser (för?) mkt av så som Lian Li med 3x120 radiator osv..

( deras = Elitemodd, GoTaLL och [WP]@Wolverine )

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!