Permalänk
Robot

Workstation 2007

Lite bider på mitt senaste bygge, håll till godo!
Det är en.

AMD X2 4800+
2048 med Ddr400
Asus A8N Sli Delux
Vattenkylning

mm mm

Besök albumet: Workstation 2007 av T-birds

Permalänk
Medlem

grymmt cool och nästan i fickformat:)

Permalänk

nästan förstosrt chassi..

Impar inte spec mykcet på mig.. jobba vidare med kabeldragningen du!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
nästan förstosrt chassi..

Impar inte spec mykcet på mig.. jobba vidare med kabeldragningen du!

och du jobbar förstås vidare på din stavning,jag tror inte han ville impa på ngn!!!! man delar bara med sig av sina objekt man pysslar med på sin fritid.

Visa signatur

Burk1 4770k+ asus970 Burk2 4770k-asus 780ti

Permalänk

10 poäng, skulle villa ha ett sånt stort chassi

Permalänk
Medlem

Ska bygga om den lite igen snart, så då kommer det bli bättre kabeldragningar. Men det e svårt att få till eftersom det inte finns nått bra ställa och gömma allt Och jag försöker inte impa på någon alls Det e den bästa lådan jag har köpt hitilst stor och mycket utrymme.

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Medlem

Det var verkligen ett udda chassi Inget chassi man skulle vilja släpa med sig på LAN iaf

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Creaton
Det var verkligen ett udda chassi Inget chassi man skulle vilja släpa med sig på LAN iaf

Udda? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=112374 Du kan få tag på det lite överallt. Och bra är det också.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk

Går det o köpa kaffe i det chassit?

Visa signatur

Lappen: HP DV6 | Turion II P520 | 4Gb | HD5650 | 640Gb | 15.6" | LG 22" | Razer Deathadder + Arctosa

Permalänk
Medlem

Mer bilder från insidan skulle jag vilja ha! Annars ser det mycket trevligt ut!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/