Övriga ämnen återlanseras

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
I underforumen har du rättigheter till det, men inte i rotforumet.

....funkar inte.....:(

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 Beast] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [Thermaltake Toughpower 1200W ] 💾Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 500GB] [Lexar NM700 M.2 NVMe SSD 4Tb] [Kingston NV2 M.2 NVMe SSD 4Tb ] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [15 TB WD NAS RED 7200rpm Lagringsdiskar] 🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] 🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber] [Windows 11 Pro SWE]

Permalänk
Medlem

Hum.. trodde först det var pga att jag är provmedlem, men det verkar ju som flera inte kan skapa trådar. Vadan detta?

Permalänk

Synd att det absolut inte har potential att bli lika bra som förut, men AÄ kan bli kul iaf

Permalänk
Medlem

:O:O:O
jisses.

Visa signatur

-\n-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyhet
Idag, den 10 maj 2007, precis två år efter att forumdelen Övriga ämnen släcktes ner, lanserar vi för våra medlemmar åter igen en avdelning att mer fritt föra diskussioner i.

Läs nyheten: Övriga ämnen återlanseras

Ojojoj, ÖÄ tillbaka. Första gången jag ser den, och skriver i den ^^ .

Permalänk
Medlem

ÖD / ÖÄ är tillbaka! *springa runt i cirklar*.

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk

Det var som fanken!
Nu ska jag bara få nån mod att ändra mitt nick till braxen, jag vill minnas att man kunde göra så.

Permalänk

OMG!!! HERREGUD I HIMMELEN!!!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herbamare
....funkar inte.....:(

Det verkar som att vi har nån liten inställning kvar att göra.. en lösning kommer inom kort förhoppningsvis

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk

Smolket i bägaren är väl att den ökända Sweclocker-högern lär återvända och sprida sitt gift i akademiska ämnen.

Visa signatur

Most of one's life is one prolonged effort to prevent oneself from thinking. People intoxicate themselves with work so they won't see how they really are. - Aldous Huxley

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeRaj
Det var som fanken!
Nu ska jag bara få nån mod att ändra mitt nick till braxen, fjag vill minnas att man kunde göra så.

Braxen? Hah, det var som fan!

/noodles^

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeRaj
Det var som fanken!
Nu ska jag bara få nån mod att ändra mitt nick till braxen, fjag vill minnas att man kunde göra så.

braxen är tyvärr upptaget, skicka ett PM till mig med ett par andra förslag så fixar jag det så fort som möjligt.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Grymt! Äntligen!
Känns som om mitt liv är tillbaka!

Permalänk
Medlem

Jag visste jag hade rätt om det igår när forumet var nere.
Väldigt trevlig nyhet.
Tack.

Permalänk

Kul!

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Avstängd

Vill bara säga till alla moderatorer, utvecklare och andra som står bakom sweclockers: Tack!

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Medlem

JAAAAAAAAAAA!

Permalänk

Trevligt! Jag var aldrig inne i ÖÄ så mycket på den gamla goda tiden, men ska nog börja hänga lite mer där nu.

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk

Tack :D. Hoppas diskutionerna kan fungera den här gången

Permalänk
Medlem

YIIHAAW!

Tack Sweclockers.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Tack :D. Hoppas diskutionerna kan fungera den här gången

Mycket hänger på er själva som medlemmar.
Alla som gillar ÖÄ, och som vill ha det kvar även i fortsättningen är välkomna att hjälpa oss moderatorer.

Det fins en liten länk som heter anmäl inlägg, vid varje inlägg. Genom att hjälpa oss att hitta inlägg som av olika skäl är olämpliga eller regelvidriga så bidrar ni till att upprätthålla ett bra övrigt forum. Och kan vi stävja dumheterna i tid så ökar chanserna för att ÖÄ fortsätter vara öppet.

Permalänk

O.... m..... g

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av estoves
Jag visste jag hade rätt om det igår när forumet var nere.
Väldigt trevlig nyhet.
Tack.

Forumet var nere av helt andra anledningar, lanseringen av ÖÄ var förberedd sedan länge och var bara en knapptryckning bort

Permalänk
Medlem

Nu jävlar, sweclockers. Brace for impact.

Permalänk
Medlem

Kommer det finnas möjligthet att läsa i det gamla ÖÄ? Inte skriva i det utan bara läsa.

Visa signatur

DELL 20" 30" 20" PLP | Svorak.a5 | Kinesis Advantage Contoured <3 | Ergodox

Permalänk
Medlem

Det är lysande, så behöver man inte byta forum bara för att ...

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZeMiKeY
Nu jävlar, sweclockers. Brace for impact.

Jag har en hel låda med syrliga komentarer, varningar och avstängningar som jag kommer göra bruk av vid behov.

Så in the words of Austin Powers

Oh, Behave!

Permalänk
Medlem

Jaaa! Bästa dagen på länge, seriöst! Kärlek och respekt!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fordie
innebär det att jag kan komma tillbaka och spamma massa skit?

nädå, bara driver. tror många håller med mig när jag säger att ÖÄ blir aldrig vad ÖÄ än gång var.

/Fordie

Tror du fortfarande på att världen bara är anpassad för dig=D?

Det var kul då.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flogiston
Kommer det finnas möjligthet att läsa i det gamla ÖÄ? Inte skriva i det utan bara läsa.

Kanske, vem vet?

Jag kan se några bra anledningar till varför inte dock.

Många medlemar har förändrats sedan dess, somliga är inte kvar vid sweclockers längre, andra har mognat en hel del, att då dra ut 2 år gammla dammiga poster i ljuset igen kan bli obekvämt.

Ett annat skäl är att ÖÄ var 1% guldkorn och 99% dynga, och nostalgivärdet är inte så högt att det motiverar dyngfaktorn, det är min fulla tro att populära och uppskattade trådar kommer återuppstå i händerna på vårdande nostaligksa sweclockare, och de kommer vara nya fräsha och aktuella.

Att återuppliva en 2 år gammal bok eller filmtipsar tråd som var mycket populär men idag ack så inaktuell käns onödigt, då en ny säkerligen kommer att skapas om behovet fins.

Jag gillar tanken på att vi gör en ren start tillsammans, och tillsammans skall vi bygga det nya ÖÄ.

Just my 2 cents.