Vart har ni hållit hus sedan ÖÄ stängdes ner?

Permalänk
Medlem

stannade kvar på swec, men la mer lr mindre ner mina forumaktiviteter.

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

Hängt mest på kolo och flashback, samt en del mindre forum oregelbundet.

Och självklart på sweclockers om än i andra avdelningar...

Visa signatur

Jag vill inte diskriminera någon så jag har bestämt mig för att hata er allihopa lika mycket.

Permalänk

UNIX och Övriga OS har fått den mesta av min swec-aktivitet. Samt har jag spenderat lite tid med moderering på PCGamers forum.

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk
Medlem

swec ,flashback och zoopet

Permalänk

*läs längre ner

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk

Har vart här men har varit rätt passiv, allt som oftast bara läst i trådar.

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem

Har mestadels hängt på flashback och kanske slutat sitta lika mycket vid datorn som innan.

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av konvex
Hoppade runt med Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic, McAn,Handa och elaajten.

Hoppade runt med Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic, McAn,Handa,elaajten och konvex.

Hoppas inte Öä splittrar vårt mysiga krypin nu bara

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Har läst vad Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic, McAn, Handa och alla dom andra har skrivit.

Sen har jag hängt rätt mkt i spel och windowsforumet. I'm a reader, not a writer

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bullen
Har läst vad Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic, McAn, Handa och alla dom andra har skrivit.

Oh shi....

Permalänk
Medlem

forumet.nu i första hand, tittade in på frm ett tag oxå men det var inte riktigt samma sak :/
förutom dom två... wow-europe-forumet och guildforumet (som jag nu officiellt lämnat för att trappa ner på spelandet).

Visa signatur

*Tar inget ansvar för eventulella stavfel

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av No_Toil
forumet.nu i första hand, tittade in på frm ett tag oxå men det var inte riktigt samma sak :/
förutom dom två... wow-europe-forumet och guildforumet (som jag nu officiellt lämnat för att trappa ner på spelandet).

Jasså? känner inte igen dig. Nickade du där? (på Frm)

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av braxilicious
Jag har hoppat runt på de där mindre forumen tillsammans med de andra.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
Jasså? känner inte igen dig. Nickade du där? (på Frm)

Forumet.nu är ett annat forum

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k0rkad
Forumet.nu är ett annat forum

Han skrev att han tittat in på FRM ett tag också.

Visa signatur

Stolt FRMare

Permalänk

Diverse irc kanaler, flashback och andra förbjudna saker

Visa signatur

-: Crestron :-

Permalänk
Medlem

Törs man fråga vad för forum alla snackar om?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
Törs man fråga vad för forum alla snackar om?

hell no! det är vårat mysiga krypin bara vi oldskool-rävar som var med från början där ju....:p

EDIT: btw, Hoppade runt med Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic, McAn,Handa,elaajten, konvex och tonasty4u.

Visa signatur

well that's like.... your opinion..... man....

Permalänk
Medlem

Hängt runt här och på aftonbladet och archlinux.org

Visa signatur
Permalänk
Musikälskare

frm o/

men har varit inne på SweC varje dag, startsida

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Hängt lite på frm till och från samt andra mindre forum...

Blev ganska förvånad när jag gick in på swec imorse

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hidetoshi
Hängt lite på till och från samt andra mindre forum...

Blev ganska förvånad när jag gick in på swec imorse

BORT MED LÄNKEN

Permalänk
Medlem

Ganska roligt, har inte sett swec så här livat. F5 så finns det nästan alltid nya posts.. Hoppas resten hålls livat..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Har stannat kvar på swec och läst lite på unixforumet.
Har ett konto på frm också, men var inte direkt så himla aktiv där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elaajten.
BORT MED LÄNKEN

Svårt att googla då

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bullen
Svårt att googla då

scch!!!!

Visa signatur

well that's like.... your opinion..... man....

Permalänk
Medlem

Hoppade runt med Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic, McAn, Handa, elaajten, konvex, Tonasty4u och en massa annat folk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bullen
Har läst vad Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic, McAn, Handa och alla dom andra har skrivit.

Jag joinar tåget.

Permalänk
Medlem

Fick ganska snabbt ångest och visste inte vad jag skulle göra med mitt liv, sen blev det spontant apansson, ffa och till sist FRM där jag tänkte hänga kvar ett bra tag. Nu blir det väl fortfarande kolla in FRM vardagligen och läsa lite här på akademiska ämnen.

Visa signatur

Övriga Ämnen - Enbart för människor som är seriösa!

Permalänk
Medlem

Samma forum (i stort sett) som när ÖÄ fanns, inklusive swec, bara att man istället för att skriva lite allmänt här skrev inget allmänt.

Och så lyslyskom, förstås.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."