Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Om hon ljuger för dig så seriöst, lämna henne. Slösade bort nästan 1 år på en tjej som jag verkligen gillade. Har iof lärt mig en läxa nu.

http://www.flashback.info/showthread.php?t=613199

Dumpa dina jävla "polare" också så snart som möjligt, flytta till en annan stad och lämna packet kvar i hålan. Jävla stil och strula rut med en brud mitt framför näsan på dig när dom vet att du tycker om henne, herregud. Antar attdu redan dumpat bruden, det säger sig självt.

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk

Nu såhär runt påsk så verkar det som att många tjejer blir kinkiga inte främst de som postat att de blivit dissade osv,

dock har vi en medlem här på forumet som har det lite kärvt för tillfället,
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

6 månader med min flickvän på måndag

Jag hann bli 24 år innan jag hittade en tjej för mig, så man ska aldrig ge upp.
Bästa svaret är, att vara sig själv å göra sånt man gillar så dyker det upp någon.

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Men om du känner att hon inte är likadan... varför ska hon få sota för det som en annan tjej gjort?

Kidd du eh lite... Vet inte vad jag ska kalla det så jag låter bli haha:D

Men för alla som har problem med brudar! Flirta lite bara med någon tjej.
Jag gjorde det på skoj:P Sen så ville tjejen prata med mig och så vidare men eftersom jag inte var intresserad så dissade jag henne totalt haha.

Går ner i en bunker nu för att ta skydd från arga medlemmar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lazzve
Kidd du eh lite... Vet inte vad jag ska kalla det så jag låter bli haha:D

Tigger du stryk, karlslok?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Tigger du stryk, karlslok?

För det första så svarar du på min fråga inom 3 minuter lite läskigt.
För det andra hur gammal är du och langa upp en bild på dig i hur ser du ut tråden.
För det tredje coolt av vi har 3 aktiva forum tjejer

ON:

Om ni letar eller vill flirta med en brud. Satsa på en tjej i samma nivå som er eller lite högre. Det är bara dumt att gå på den snyggaste tjejen som hänger på Stureplan. För dom har inte mycket inför pannbenet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lazzve
För det första så svarar du på min fråga inom 3 minuter lite läskigt.
För det andra hur gammal är du och langa upp en bild på dig i hur ser du ut tråden.
För det tredje coolt av vi har 3 aktiva forum tjejer

1. Jag är läskig...
2. 22, snart 23 och nej, det tänker jag inte De stackars swecarna som sett mig har inte kunnat undvika det pga irl-möte, ska inte utsätta er andra för det ^_~x
3. Är vi bara 3? Inte tänkt så mycket på det.

Permalänk

Heh, kul att det 37 sidor innan någon frågar efter bild på nån av tjejerna som hänger här.(Eller har jag missat något?)

Hade varit lite skoj att bo i en större stad, med fler tjejer som gillar tv-spel.. ^^ Men annars är det nog en bra början iaf att följa lazzves råd. Funkar nog ganska bra om man har självförtroende nog till det.

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Nu såhär runt påsk så verkar det som att många tjejer blir kinkiga inte främst de som postat att de blivit dissade osv,

dock har vi en medlem här på forumet som har det lite kärvt för tillfället,
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

jävligt kul läsning iaf

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Hollywood.

Jajjamensan!
Jag har sagt det innan och jag säger det igen.

Många tjejer tror att ett kärlek är det dom ser i filmerna.
När ett förhållande går ifrån stadiet där båda är nykära och således träder in i verkligheten och det inte längre är hollywood-romans så tror dom att killen skiter i henne. Då kickar bekräftelsebehovet in och vi alla vet vad som händer då...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Jajjamensan!
Jag har sagt det innan och jag säger det igen.

Många tjejer tror att ett kärlek är det dom ser i filmerna.
När ett förhållande går ifrån stadiet där båda är nykära och således träder in i verkligheten och det inte längre är hollywood-romans så tror dom att killen skiter i henne. Då kickar bekräftelsebehovet in och vi alla vet vad som händer då...

Åå snälla, så för att jag tycker att man inte ska ge upp bara för att lite skit kommer i vägen i en relation, så har jag grova bekräftelsebehov och kommer vara otrogen mot min pojkvän? Ledsen, jag ser inte logiken alls här.

Det är knappast så att mina relationer har varit danser på rosor alla gånger, blev halvt våldtagen av en tidigare pojkvän t ex, men inte fan ger man upp för att det kommer upp lite saker som står i vägen. Älskar man någon så älskar man någon... men det är väl som min mamma säger, att i den generationen jag är i så är det få personer som faktiskt förstår vad ordet betyder och det missbrukas grovt.

EDIT: Fixade språket lite~~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Åå snälla, så för att jag tycker att man inte ska ge upp bara för att lite skit kommer i vägen i en relation, så har jag grova bekräftelsebehov och kommer vara otrogen mot min pojkvän? Ledsen, jag ser inte logiken alls här.

Det är knappast så att mina relationer har varit danser på rosor alla gånger, blev halvt våldtagen av en tidigare pojkvän t ex, men inte fan ger man upp för att det kommer upp lite saker som står i vägen. Älskar man någon så älskar man någon... men det är väl som min mamma säger, att i den generationen jag är i så är det få personer som faktiskt förstår vad ordet betyder och det missbrukas grovt.

EDIT: Fixade språket lite~~

De syftar förmodligen mera på uttryck som "kärleken övervinner allt" och liknande, vilket inte är annat än en ren hollywood-lögn.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Åå snälla, så för att jag tycker att man inte ska ge upp bara för att lite skit kommer i vägen i en relation, så har jag grova bekräftelsebehov och kommer vara otrogen mot min pojkvän? Ledsen, jag ser inte logiken alls här.

Det är knappast så att mina relationer har varit danser på rosor alla gånger, blev halvt våldtagen av en tidigare pojkvän t ex, men inte fan ger man upp för att det kommer upp lite saker som står i vägen. Älskar man någon så älskar man någon... men det är väl som min mamma säger, att i den generationen jag är i så är det få personer som faktiskt förstår vad ordet betyder och det missbrukas grovt.

EDIT: Fixade språket lite~~

Jag syftade just på kärleken övervinner allt.

Kan säga själv att mig flickvän blivit våldtagen, och en massa har hänt under våra 3,5år men vi har inte gett upp, däremot finns det anledningar att göra det.

Är nån av oss otrogen är det slut, det är en deal vi har. Problemen kan vara olika, och om man låter "kärleken övervinna allt" även fast nån har varit t.ex otrogen då är man dum. Skulle jag någonsin gå över gränsen och faktiskt slå henne då skulle jag lämna henne innan hon hinner säga ett ord. Att säga att kärleken övervinner är är Hollywood rakt igenom, att relationer har en svårare tid är en sak.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Efter 37 sidors spännande läsning, känner jag att det är dags att träda in i diskussionen lite.

Smartidiot89 säger en bra sak i ovanstående inlägg, nämligen att han skulle lämna sin flickvän om han någonsin skulle gå över gränsen. Det är precis så en riktigt bra pojkvän ska göra! Genom att ha personliga gränser för vad som är okey eller inte kan man döma sig själv, och att ta konsekvenserna av sina egna handlingar på en "frivillig" basis!

Samma sak gäller till exempel om den ena parten varit otrogen, han/hon borde avsluta förhållandet så snart som möjligt. Detta förutsätter dock att man anser att det inte är okey att vara otrogen. Ens partner ska inte behöva "komma på" att något hänt, var och ens samvete borde här träda in. I alla fall i en perfekt värld.

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk
Medlem

Ett tips för er som är riktigt desperata (det var jag efter att min flickvän dumpat mig):

www.ekontakt.se

Säg vad man vill om nät-dejting. Men det fungerar faktiskt för vissa. Fixa en schysst profil, MED bild (oavsett hur ni ser ut).
Sen är det bara att börja "söka". Ge inte upp.
Lovar att vilket "normal" person som helst kan hitta en partner/vän/el. liknande via denna sida.

5 minuter efter att jag la upp min profil hittade en "tjej" mig. (Nu visade det sig iofs att tjejen var galen och trodde vi hade ett förhållande efter 2 dagars prat, men i alla fall.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tweak
Ett tips för er som är riktigt desperata (det var jag efter att min flickvän dumpat mig):

www.ekontakt.se

Säg vad man vill om nät-dejting. Men det fungerar faktiskt för vissa. Fixa en schysst profil, MED bild (oavsett hur ni ser ut).
Sen är det bara att börja "söka". Ge inte upp.
Lovar att vilket "normal" person som helst kan hitta en partner/vän/el. liknande via denna sida.

5 minuter efter att jag la upp min profil hittade en "tjej" mig. (Nu visade det sig iofs att tjejen var galen och trodde vi hade ett förhållande efter 2 dagars prat, men i alla fall.)

Du fick napp iaf, det är väll de som räknas? =D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aijoj
De syftar förmodligen mera på uttryck som "kärleken övervinner allt" och liknande, vilket inte är annat än en ren hollywood-lögn.

Det tycker jag dårakt inte. Kan inte se hur jag skulle kunna acceptera att något externt - något utanför han och mig - ställde sig i vägen. Det spelar ingen roll vad det är, man tar hand om det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Jag syftade just på kärleken övervinner allt.

Kan säga själv att mig flickvän blivit våldtagen, och en massa har hänt under våra 3,5år men vi har inte gett upp, däremot finns det anledningar att göra det.

Är nån av oss otrogen är det slut, det är en deal vi har. Problemen kan vara olika, och om man låter "kärleken övervinna allt" även fast nån har varit t.ex otrogen då är man dum. Skulle jag någonsin gå över gränsen och faktiskt slå henne då skulle jag lämna henne innan hon hinner säga ett ord. Att säga att kärleken övervinner är är Hollywood rakt igenom, att relationer har en svårare tid är en sak.

Men... tja, det var inte riktigt det här jag menade med "kärleken övervinner allt". Frågan är ju om man skulle kunna lita på sin partner efter den gjort något sådant (varit otrogen, slagit en, etc)... dvs, då är det ju dina känslor som börjar falla. Och tja, om känslorna viner, hur kan då "kärleken vinna" eftersom kärleken är det som just nu håller på att ta stryk?

Och stackars flickan din Ge henne en kram från mig... kan inte vara lätt det där...

Permalänk

Har en fråga, är det nödvändigt att försöka skaffa magrutor, brukar tjejer gilla det?

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Har en fråga, är det nödvändigt att försöka skaffa magrutor, brukar tjejer gilla det?

Självklart så är det absolut nödvändigt med magrutor.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

Doh... Är det situps som gäller då?

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Har en fråga, är det nödvändigt att försöka skaffa magrutor, brukar tjejer gilla det?

Alla tjejer är olika likså vi killar^^ vissa gillar blondiner andra gillar brunetter som sagt. Dock så är det väl överlag att man bara håller sig iform och inte är värsta slusken som sagt. Likså att du måste ha en 35cm plus tumstock i byxfickan

Det är oftast inte hur man ser ut som spelar roll längre in i ett förhållande utan det är hur man är. det yttre är bara ett plus som sagt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Alla tjejer är olika likså vi killar^^ vissa gillar blondiner andra gillar brunetter som sagt. Dock så är det väl överlag att man bara håller sig iform och inte är värsta slusken som sagt. Likså att du måste ha en 35cm plus tumstock i byxfickan

Det är oftast inte hur man ser ut som spelar roll längre in i ett förhållande utan det är hur man är. det yttre är bara ett plus som sagt.

behåller mina magrutor endå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Har en fråga, är det nödvändigt att försöka skaffa magrutor, brukar tjejer gilla det?

De flesta gillar det så länge det inte går till överdrift.

Sen går min personliga preferens för vad "överdrift" är långt före vad de flesta andra verkar tycka, så träna på om du vill När jag säger "nä det där är lite för mycket alltså, inte skitmycket för mycket men jag skulle råda dig att sluta träna ett tag", då vet du att du hittat rätt balans tror jag

Permalänk
Medlem

Nae MyRus ska inte bli kär ännu mer i helgen...

Visst hon verkar underbar men dom säger upp folk på jobbet... Förlorar jag jobbet drar jag till lule då äre lika bra o säga det än o bli ihop o sen få bryta :/

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Doh... Är det situps som gäller då?

Lite kroppsfett är viktigt. Man ska ha under 10% på ett ungefär.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Fan var både tur och otur att försöka sig på att "multi dateing" (skrev om det på förra sidan eller så).
Hade jag inte haft date med flera samtidigt hade jag antagligen inte träffat dem underbara tjejen jag träffar just nu.
Men har nu problem att sköta dom "andra" på ett snyggt sätt.
Har en date som som jag råkade halvlova en träff på lördag, men läget sen jag lovade det råkade ändras lite om man så säger så det inte längre är läge för det.
Sen är det en till som ringer, messar och spamar på msn mig hela tidens (sånt kan ju bli lite jobbigt om man är med en annan brud om man så säger...).

Suck hur fan skall man lösa detta, hade jag varigt ett svin vore det ju lätt. Första tjejer funderar jag på att "glida ifrån", först avboka lördagen och säga att jag tyvärr inte kan då och sen snacka mindre o mindre med henne (fegt men effektivt, har redan gjort det med andra tidigt ratade date'er)
Andra tjejen vet jag ärligt inte vad jag skall göra med, hon är riktigt trevlig och vi snackar med varandra väldigt ofta som sagt (men känner att det aldrig kommer funka mellan oss). Funderar att ta mod till mig och vara rak och ärlig och säga att jag träffat någon och att jag känner att det inte kommer funka mellan oss.

Fan vilken soppa man satte sig i, men ändå lycklig tillslut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll
Fan var både tur och otur att försöka sig på att "multi dateing" (skrev om det på förra sidan eller så).

Finns alltid risk att såra någon när man gör såhär :\

Men tjejen som är på dig hela tiden och som du verkar funka bra socialt med... hur pratar ni? Liksom det kanske är fullt möjligt att gå ner till en relation på rent kompisplan...? Så länge hon inte pratar med dig en massa för att hon är värsta kär i dig redan, vill säga... :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Doh... Är det situps som gäller då?

Ja tror han drev med dig

Jag har då aldrig stött på en tjej som tycker det är nödvändigt med magrutor. De brukar oftast föredra lite och hålla i.

Usch, tjejen skall på fest på skolan ikväll, eller mer sittning, hon ska skippa efterfesten och komma hem till mig istället. Vet inte, känns aldrig skojj att hon skall ut själv, visserligen känner väl hon samma sak när jag är ute. Inte kul att va ifrån varandra ju!

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Magrutor är enligt min åsikt snyggt, men lagom är ALLTID bäst!

Som redan sagts är det insidan som räknas, om man är riktigt kär i någon så är den människan det vackraste man vet, oavsett hur han eller hon ser ut.

Kryll; Jo, det låter lite småjobbigt. Men du vet, pojkar och flickor kan bara vara vänner också, kanske något som hade fungerat? Annars är den bästa vägen oftast att vara rak och ärlig. Inga falska förhoppningar!

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk

hmm oki tur det jag ha ju inte magrutor men jag är ju inte tjock heller nåt mitt emellan eller nåt. tränar ju ändå min magmuskler men kanske borde förbränna lite mer fett.

som sagt som någon tidigare försök gå ner på ett kompisplan och fortsätt ha tjejen som du har nu ewller nåt fullt möjligt att det går.