Fick känna på T650 idag.

Permalänk
Medlem

är det någon som vet hur man lägger in video på telefonen?

EDIT:
Jag hittade, man var tvungen att konvertera till .3gp. Använd det här programmet det funkade bra!

http://www.download.com/Movie2x-3GP-Converter/3000-2194_4-107...

Permalänk
Medlem

La in en beställning på en via Katching igår Får väl den på måndag (attans att man ska råka beställa på en torsdag natt )

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av unlock26
t650 och k770 kommer att börja säljas av Tre i slutet av september,Så då blir det förlängning för min del.K770 blir det isåfall

Sweet...
Den är så fin!

Visa signatur

http://www.kindredspirits.nu - skön goth utan förbehåll

Permalänk
Medlem

2007-08-31 18:52 Posten eBrevsavisering har skickats till mottagaren
2007-08-31 17:39 Malmö Försändelsen har sorterats
2007-08-31 17:39 Malmö Försändelsen har sorterats
2007-08-31 12:01 ORDER HEMELEKTRONIK AB

Riktigt jäkla imponerande alltså Katching är snabba, aldrig beställt nåt från dem förut
Fast det skulle inte förvåna mig om jag INTE får nåt hämtebrev i brevlådan förräns på måndag, brukar ju va så Gah då får man ringa posten och fråga vart tusan den finns att hämta Orka

Kollade på en del youtube filmer på T650, den ser inte alls så hemsk ut "irl" Det är mer en sorts ljus smaragd/limegrön färg.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Hedersmedlem

Här finns det ett par bilder till på den blåa t650

Permalänk
Avstängd

Jag vet inte om det är telefonens utseende eller bildkvaliten som är sämst, kanske en kombination?

Permalänk
Medlem

Hur ligger det till med antennen på denna igentligen? På botten ser man klart att det är antennen som sitter där,men vad är det för nått som man ser när man tar bort bakstycket.Man ser då en liten kontakt som ligger emot ståldelen på bakstycket.Sen måste jag säga att jag är mkt nöjd med batterietiden på den,har hållt 1v nu för mig,men då använder jag inte mp3 alls utan ringer,knappar lite med kameran och så.

Permalänk
Medlem

Har bara sett dummys på den och tyckte inte alls om den men fick tidigare idag känna på en live telefon och vart lite smått kär.
Riktigt fin telefon och skön vikt på den. Tar en sån så fort vi får in den.

Visa signatur

//Odin

Permalänk
Medlem

Åkte förbi Elgiganten igårkväll efter jobbet och råkade svänga in och köpa en T650. Så jäkla typiskt när man har lite pengar över så ska dom alltid brännas på en massa onödigt skit

Hur som helst. Grymt skön telefon, robust, snygg och smäck - precis i min smak! Dock upplever jag att kameran är ganska opålitlig. Tar väldigt suddiga bilder om man inte verkligen koncentrerar sig på vad man gör. Speciellt suddigt blir det när man använder lampan. Något ni också upplevt eller finns det någon smart inställning för det?

Visa signatur

//Mattias

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
Här finns det ett par bilder till på den blåa t650

Är detta en laddstation man får med, eller kan denna telefon vara extrautrustad?

Ser ganska läckert ut måste jag säga.

Visa signatur

Lösningen på alla tekniska problem:
Allt går med våld, går det inte med våld får man använda mer våld!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kuckel
Är detta en laddstation man får med, eller kan denna telefon vara extrautrustad?
http://static.zooomr.com/images/3238885_86f308c615.jpg
Ser ganska läckert ut måste jag säga.

den medföljer i paketet

Permalänk

Är T650i GPS-enabled?
Alltså kan den funka som GPS om man köper det där headsettet som funkar som GPS-mottagare..?

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk
Medlem

tror det

Visa signatur

http://www.kindredspirits.nu - skön goth utan förbehåll