Permalänk
Avstängd

utlänskt tangentbord?

Kollade lite på laptops på alienware(.co.uk), där man bl.a. fick välja villket tangentbord man skulle ha. man fick välja på:
Mobile Keypad - English
Mobile Keypad - French
Mobile Keypad - German

Jag googlade dem och det tyska verkade rätt likt det Svenska bara att det var Ü istället för Å. Detta kanske inte gör så mycket, när man har svensk inställning på datorn bör la den skriva Å när man trycker Ü knappen?

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk
Medlem

Blir inga problem, jag har själv enbart Engelska tangentbord men kör svensk layout. (Vilket min chef hatar när han ska använda mitt tangentbord).

Om du har för vana att titta på tangenterna när du skriver kan det kanske bli lite förvirrande dock.

Visa signatur

AMD 64 X2 3800+ AM2| DFI Infinity nF Ultra II M2 | 4 x 512MB 5400 | Sapphire X1900GT | 550W XilencePower | 500GB x 2 + 160GB Seagate | CoolerMaster Centurion 5