hittar inte orginalskivor

Permalänk

hittar inte orginalskivor

har ett stort problem.
min dvd spelare har slutat hitta orginalskivor. upptäckte först problemet med bf2 men det verkar gälla alla orginalskivor.

andra skivor som jag själv bränt är inget problem.
när jag utforskar dvd´n efter att ha stoppat i en orginalskiva är det som att skivan är tom för datorn.

någon som haft samma problem, funderade på om det kunde ha med sonys såndära kopieringsskydd att göra.

tacksam för hjäp...

/tomas

Permalänk
Avstängd

Starforce i burken?

Min DVD är skadad av starforce, hjälper inte med formatering eller liknande heller

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Starforce i burken?

Min DVD är skadad av starforce, hjälper inte med formatering eller liknande heller

Hade samma problem som du och jag gick in på enhetshanteraren och tog bort en fil där. Kommer dock inte ihåg vilken med googla så kommer du någ att hitta

Visa signatur

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BrusE
Hade samma problem som du och jag gick in på enhetshanteraren och tog bort en fil där. Kommer dock inte ihåg vilken med googla så kommer du någ att hitta

Tror filen försvinner vid formatering i såfall... vilket jag gjorde

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Visa signatur

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |