Permalänk
Robot

Fatal1ty Datorn (Vattenkylt)

Tänkte lägga upp lite bilder på min fatal1ty dator.

Specs:
Moderkort: Abit Fatal1ty FP-IN9.
Processor: Intel core 2 duo E6320 @3.3ghz.
Grafikkort: XFX 8800GTS 320mb.
HDD: Western 400gb Sata2.
Minnen: OCZ 2gb CL5.
Nätaggregat: Corsair HX520w.

Temps:
Moderkort: 35 Grader
Cpu: 31 Grader
Cpu1 / Kärna 1 : 30 Grader
Cpu1 / Kärna 2: 29 Grader
Gpu: 43 Grader
Rumstemperatur: 24- 25 Grader

Dock är det sommarvärme, och där kör jag datorn inte överklockad, Har ingen kylpasta på moderkortet för det var någon plastfibrig sak på kärnan som gick att ta lös, så jag sket i å lägga på nått, eftersom det inte fanns någon på förr utan något annat överlägg :S
Fläktarna körs på max varv även, temperaturerna kollades i Everest Ultimate edition..

Kommentera gärna!

" Nya Bilder! "

Besök albumet: Fatal1ty Datorn (Vattenkylt) av FlaXaE

Permalänk
Medlem

ta ett kort i mörkret....

Permalänk
Medlem

Jo, har tänkt gjort det.. Får väl ta bort en bild då :/ .. För jag har tydligen fullt galleri nu

ska göra det senare ikväll

Permalänk
Inaktiv

Riktigt snyggt bygge.

Permalänk
Medlem

tackitack Alltid roligt med åsikter och kommentarer, som sagt , ett nightshot kommer senare ikväll.

Permalänk

Grymt chassi, som du dessutom modifierat precis lagom mycket! Väldigt snyggt och förhållandevis stilrent tycker jag. Bra jobbat!

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem

Tack Tänkte även säga att det finns 2 nya bilder att kolla på, en av dom är även ett nightshot.

Ska börja jobba på ett nytt chassi imorgon, lägger upp en bygglogg senare när jag kommit en liten bit.

Permalänk
Medlem

väldigt nice chassi, jag blir lite avis när jag ser min fula skit chassi

Permalänk
Medlem

Förstår inte hur man kan betala för ett chassi som det står någon annans nick på? :S

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk
Medlem

hehe, Alltså jag bryr mig inte om det står nån annans nick utan fatal1ty chassit är minst sagt ett bra chassi, riktigt stadigt byggt, snygg layout och stilrent, 100% alu, bra lösningar osv.. det är vad jag är ute efter.

Skulle man absolut inte tåla att det står nån annans nick så får man väl lacka om det då

Permalänk
Medlem

Ser väldigt bra ut! Lagom mycket prylar i ; ) Vad blir det för temps? Skriv till det i din beskrivning, alltid intressant att veta.

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Tackar, hmm.. Det ska jag göra

Permalänk

Ett av de snyggaste gallerierna jag sett.
Tack för att du delade med dig. Sjukt kul att se detta. !

Visa signatur

HP

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tyvärr måste ja erkänna att jag blev förälskad i chassit. Men bort med Fatal1ty usch fy och blä

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

tackitack Jag kan säga såhär, snart inom nån vecka kommer jag lägga upp en bygglogg då det ska lackas om o fixas till lite finare! Bort med alla fatal1ty loggor osv